Moet ook nog even snel nieuwe Sensitest testen aanschaffen voor deze ronde. Wilde eigenlijk zonder gaan doen, maar door deze berichten twijfel ik weer. Nog een weekje wachten en dan brengen wij een eerste bezoek aan een fertiliteitsarts in het ziekenhuis. Ontzettend spannend dus...
Bedankt allemaal meiden voor jullie lieve en fijne reacties !! Dit is een leuk clubje deze maand moet ik zeggen hihi. Ik had een hele drukke dag op m' werk dus kom eerder niet reageren. Wel lekker zo'n drukke dag geeft afleiding. Heb vanmiddag nog een Ovu test gedaan en die was nog steeds heel duidelijk. Heb vandaag ook veel afscheiding dus duidelijk dat gister/vandaag eisprong m'n heeft plaatsgevonden. Mijn man was erg lief vanavond toen we allebei uit werk kwamen. Hij vroeg of ik boos op hem was, nee tuurlijk niet alleen erg teleurgesteld omdat hij constant vraagt of ik nog niet zwanger ben ( ja hij begrijpt er nog niet zoveel van volgens mij..) maar dan niet hét wil doen als het 'moet'... Terwijl hij ook heel graag een kindje wilt. Hihi nou dat vond ie toch wel jammer om te horen. Misschien dat ik hem vanavond nog kan verleiden en m'n kans nog ietsje kan vergroten hahaha Ohh volgende maand ga ik het heeeel anders aanpakken dat weet ik nu zeker . Succes alle andere dames die nu druk zijn met testen, ik duim voor iedereen!
Goed, ik ben eruit. Ik ga het gewoon nog een keer proberen met de ovulatietesten! Ik houd jullie op de hoogte! 😉 Sop86, fijn om te lezen dat jullie zon fijn gesprek hebben gehad. Misschien afsluiten met 'goedmaaksex'?? 😜
Even een paar dagen af en toe wat kunnen lezen en vandaag de hele dag niet en moest heel wat pagina's terug om weer de draad te pakken te krijgen SJ meid wat een vervelend nieuws. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wens jou maar ook je man heel veel sterkte in het proces waar jullie nu in belanden. Sop dat hobbyen omdat het moet is idd een flinke afknapper en kan flink roet in het eten gooien. Hier houd ik mijn cyclus bij en hier zeg ik maar bar weinig verder over. Ervaring leert dat dit beter werkt Soms krijg ik de vraag wanneer ik ongi moet worden maar daar blijft het wel bij. Verder lees ik veel over ovutesten en springende eieren. Hier vandaag vruchtbaar slijm gespot. Ik gebruik geen ovutesten verder. We hobbyen om de dag en hopelijk mogen we op deze manier snel zwanger raken. Hopelijk heb ik de aankomende tijd weer wat meer tijd om te reageren. Iedereen veel hobby plezier!
Ja dat geklus... Vanavond is ons avondje maar heb echt totaal geen zin.. haha. Maar ja zal wel moeten. Heb last van mijn hoofd.. beetje wazig
Hi allemaal. Wat een verhalen terug te lezen! Ik heb een vraagje aan jullie, nou ben ik gister ( 6e dag na ongesteld volgens bijsluiter van cb moest dat) begonnen met cb ovulatietesten. Gister had ik een open rondje en vanmorgen een vaste smiley. Mijn NOD is 12 oktober en sinds gisteren ben ik niet meer ongesteld. Klopt dit dan wel? dan zou mijn ei nu wel heel snel zijn. En gaan dr niet eerst een paar dagen een knipperende smiley aan vooraf? Ik moet nu werken dus neem wel wat action ovulatietesten mee aangezien die niet met ochtendurine mogen nog niet kunnen doen. Als ik vandaag 'moet' klussen hoop ik dat ik optijd thuis ben Bedankt voor het meedenken alvast! De rest succes ook met klussen, wachten en de mm
Hier gelukkig weinig last van geen zin hebben hihi. Zeker rondom eisprong een groot libido gehalte pas vlak voor menstruatie heb ik zoiets van....pfff nu ff nie Gister had ik ook last van mijn hoofd. Echt hoofdpijn wilde ik het niet noemen maar prettig was het niet. Na de sex was dit weg gelukkig, heerlijke manier om vam je hoofdpijn klachten af te komen Verwacht ergens deze dagen mijn ei. Vanaf gisteren vruchtbaar slijm en mijn baarmoeder was een gevoelig tijdens seks gisteravond. Nu ook een beetje een gevoelige baarmoeder. Meestal.voel ik mijn eisprong goed dus ik hoop vandaag of morgen de bekende pijn te voelen.
Ik gebruik geen ovutesten dus weet er niet zo heel veel van. Nu al je eisprong gaan krijgen met 24 tot 48 uur is idd wel heel snel. Je hebt dan een erg korte cyclus deze keer. Tis natuurlijk niwt onmogelijk Begrijp ik het goed dat je vanmorgen met ochtendurine deze ovutest hebt gedaan? Zover ik begrepen heb word het afgeraden om met de eerste ochtendurine te testen bij ovutesten. Als je met ochtendurine hebt getest kan het dan niet zijn dat je urine te geconcentreerd was waardoor de smiley niet knipperde? Ik denk ff hardop mee.....misschien heeft iemand met ervaring met ovutesten een gefundeerder antwoord
Niet specifiek rondom de eisprong want wij hobbyen de hele cyclus gewoon om de dag. Altijd verse aanvoer Heel soms een keertje extra als we eens een rustigere week hebben en erg veel zin maar dat komt bar weinig voor......dat we het rustiger hebben
Ik heb ook geen ervaring met die digitale test. Lijkt me wel erg snel om op dag 7 of 8 al te ovuleren. Heb gelezen dat het wel eens gebeurd, maar dat het zeer uitzonderlijk is... Misschien kan de cb test ook niet met ochtendurine, maar dat weet ik niet. Hou je ook je temperatuur bij, want dan kan je igg achteraf zien dat je ei is geweest.
Goeiemorgen dames, Nou helaas het is niet meer gelukt mijn man nog aan het werk te krijgen had het eigenlijk ook wel verwacht. Ik heb me erbij neergelegd en moet maar even afstand nemen deze maand en rustig afwachten of die keren klussen voor de eisprong nog iets gedaan hebben (acht de kans klein maar goed). Volgende maand andere tactiek . Nu afwachten wanneer mijn NOD is, normaal heb ik een constante cyclus van 31 dagen maar omdat ik nu veel eerder m'n eisprong had veranderd die wellicht ook. We zullen zien. Fijne dag en bedankt voor alle tips en tricks !
Wij proberen minimaal om de dag. Ik heb vandaag (of vannacht) mijn ei. We zijn op tijd begonnen met klussen op vrijdag. Toen zondag, dinsdag en gisteravond was de planning maar toen lukte het niet bij ml door pap in de benen van het sporten Vanochtend nog maar een poging gedaan en dat lukte gelukkig wel...
Toch spannend, Sop, want het kan nog best met die keren van voor je eisprong. Ik hoop het toch voor je! En mocht het goed uitpakken, dan wordt de kans op een meisje wel groter. Vrouwelijk zaad is nou eenmaal sterker Sterkte op het wachtbankje!
Hier om de dag... zaterdag, maandag en gister. Ik heb een ovutestje gedaan ( beter niet kunnen doen ) Mijn streep is donkerder dan de streep dinsdag. Volgende week zit ik heel krap met werk enzo dus zal lastig worden om terug te moeten komen naar het ziekenhuis.. we zullen zien morgen.