Wat n keuzes he zo rondom de ovulatie! T is altijd weer spannend. Wij hebben zin zat, maar bewust zijn we er wel van. Morgen of zaterdag eisprong. We hebben gisteren op internet gelezen dar de zaadcellen max 4 dagen in jou kunnen leven en ze met 16 km uur in jou geschoten worden.... Grappige feitjes! Succes girls... Geniet ervan!
Heey Sop, wat vervelend dat het deze maand niet gelukt is. Misschien inderdaad beter om het volgende maand lekker geheim te houden en het voor hem 'spontaan' te laten lijken, haha! Wij doen het wel echt doelgericht rondom de eisprong. Soms totaal geen zin, maar voel me dan wel verplicht en geef manlief even een seintje dat hij zin moet maken, haha! We doen het rondom de eisprong om de 1.5 dag. Vorige keer was ronde 1 en was het raak, helaas een MK .
Sop86 wat fijn dat het opgelost is en jullie het uitgepraat hebben!! Hoop voor je dat je alsnog geluk hebt het is mogelijk Kroel wat fijn dat je eruit ben hoop dat je er wat aan hebt!! Ik ben er al een tijd mee gestopt vond het maar een gepruts elke keer haha maar succes!! eeffuhlien dat is inderdaad wel heel snel dat kan volgens mij wel want als je posi test hebt is je eisprong binnen 24-28u dus dat zou precies kunnen een ei groeit gemiddeld 1-2 mm per dag dus die zou nu nog maar max ong 14 mm zijn en dan kan die nog niet springen kan pas vanaf 17mm ofzo en dat zou je binnen 2 dagen kunnen halen. En wat PeAn ook al zegt is je ochtenurine te geconcentreerd dus je moet nooit je ochtendurine gebruiken ik heb gelezen dat je het beste om 12u smiddags en 8u savonds kan testen. Verder zou ik het niet weten ik gebruik al een tijd geen ovulatietesten omdat ik het een gek*t vond en vaak vergat en had nooit knaller dus vond het maar niks haha. De digitale heb ik overigens helemaal geen ervaring mee maar wou wel even meedenken voor je. koekie2 bij mij het libido al een hele tijd laag heb erg weinig zin pfff haha maar komt waarschijnlijk ook door mijn medicijnen ben ook constant moe haha dus zet me er elke keer wel weer toe weet waar ik het voor doe en manlief heeft natuurlijk wel zijn behoeftes gewoon haha water27 wij beginnen op advies van de gyno een week voor mijn eisprong met klussen en we doen het om de dag en als we vaker zin hebben (lees manlief) dan doen we het vaker (elke dag) om de dag schijnt het beste te zijn voor het zaad heb ik ergens gelezen. lindaatje22 dat zijn inderdaad grappige weetjes/feiten ja!!
Ok ja dat willen wij nu ook gaan doen. Alleen komt ons werk ritme niet helemaal uit. Hier zaterdag, dinsdag geklust en hopelijk vanavond en zaterdag. Hier een verhoogde vruchtbaarheid ovulatietest vanochtend dus hier komt de eisprong er ook aan. Wens, ja m'n huisarts zei zelfs om de twee dagen (!) maar dat durf ik niet haha
Om de 2 dagen zou ik ook niet durven. Hier heel fijn om de dag. Wens ja hier was het echt gister dat ik er geen zin in had. Voelde me niet helemaal oké maar toch maar zin gemaakt..
Spannende tijden komen er weer aan! Het wachten na de eisprong vind ik altijd zo vervelend. Vooral op dagen dat ik niet hoef te werken... Ik heb al eerder hier 2 foto's gepost van mijn ovu testen. Op 15 sep iets een donker lijntje en daarna werden ze steeds lichter. Een vriendin van mij zegt dat ik er van uit moet gaan dat ik wel mn ei gehad moet hebben nu. Dat de test dus toch positief was. Als dat zo is heb ik 16 of 17 sep mn ei gehad. Maandagavond kreeg ik op de bank steken links onder in mn buik. Dit hield aan tot dinsdagmiddag. Voelde ze toen ook rechts soms. Sinds dinsdag heb ik een weeïg gevoel in mijn buik en sinds vandaag bij sommige bewegingen ook spierpijn. Het kan geen spierpijn zijn want ik mag wegens bekkenklachten niet sporten en heb ook niks geks gedaan. Had zojuist ook heel even pijn in mijn rechter lies. Wat kan dit zijn? Ik ken dit niet. Dat weeïge gevoel had ik ook een week voor Ik positief testte bij mijn vorige zwangerschap..
Hier net nog maar even gezellig gemaakt en toch besproken dat we t ongeveer om de dag gaan doen Ik ben tevens niet helemaal lekker dus kan ik morgen even uitzieken. Ik had net eigenlijk al een positieve test verwacht maar misschien morgen dan. Kramp in m'n onderbuik is ook ineens verdwenen
Hier nog steeds negatieve testen... Onze jongste is al een week verkouden, elke nacht aan het hoesten en dan wordt ze wakker en wil in ons bed verder slapen. Dus veel tijd in bed hebben we niet samen. Dit weekend gaan we ook nog naar een huisje met familie, dus geen kans om ergens anders dan in bed te hobbyen... Ik hoop echt dat het gaat lukken dit keer.... Manlief wilde in ieder geval wel zijn best ervoor doen...
Succes Ni! Weeiige gevoel hooop ik ook dat het positief is voor jullie Mijn ovutest lijkt af te lopen dus ik gok dat mijn ei is geweest. Of 2 eitjes. Morgen komt steeds dichterbij
Nou Ni, dat maakt het klussen deze ronde wel wat ingewikkelder. Ik legde altijd iets onder de matras (heel dik boek of dikke map) aan het hoofdeind als een van mijn kids zo moest hoesten. Het helpt wel wat tegen de prikkelhoest als ze iets omhoog liggen met hun hoofd. Succes in ieder geval! Mimi, wat spannend! Nog een weekje dan voor je kan testen?
Bedankt voor de tip adje, er ligt al een opgerolde handdoek onder haar hoofdeinde... Het blijkt nog wel 1-2 weken te kunnen duren nouja, we zien wel wat ervan terecht komt.... Gelukkig zijn we wel creatief
Ja nog een week... duurt me te lang haha. Ondertussen blijf ik Door testen met ovu testen. Dit zou namelijk wel een erg korte cyclus zijn voor mijn doen. En ik begin wat meer slijm te verliezen. Ben benieuwd wat het gaat worden... heb een test van de kruitvat liggen die je 4 dagen van te voren al kan gebruiken. Iemand ervaring mee?
Water27 wauw om de 2 dagen? Mijn gyno zegt elke keer als ik een ronde onder controle ben en mijn eitjes bijna groot genoeg zijn om te springen vanaf nu zou ik elke dag gaan vrijen (zo noemt ze het echt haha moet wel mijn lach even inhouden dan klinkt zo raar in deze tijd ) mimi1988 misschien heb je je piek gemist? Zou best kunnen dat je inderdaad bijna op je piek zat en dat die tussen die en de volgende test in zat. Lees overal dat temperaturen betrouwbaarder is om je ei te zoeken omdat je dat niet kan missen als je elke dag temperatuurt. Ni84 ik hoop met je mee voor je!! Wel vervelend dat je jongste ziek is!! Hoop dat ze gauw weer opknapt!!
@Pean en @ wens86 Bedankt voor het mee hard op denken in de clear blue gebruiksaanwijzing staat duidelijk dat het met de urine moet na je langste slaap. Vandaag in ieder geval geklust en denk komende dagen ook voor de zekerheid. Willen het zo graag. Nog een ander 'vies' praatje Na het klussen blijf ik altijd nog even een kwartiertje liggen maar heb het idee dat als ik hierna ga plassen alle sperma alweer verlies en doorspoel in de w.c. hi Hoe doen jullie dit? De meeste hebben het erover dat het wel 2 tot 4 dgn kan overleven maar ik heb altijd het idee dat ik het na de eerste toilet beurt allemaal al kwijt ben.
Dat idee heb ik ook, maar er blijft wel veel achter. Per keer komen er miljoenen... Die vallen niet allemaal in de wc.
+1 Haha, ik doe dat net zo... Ik baal ook altijd... maar de zaadjes zijn dan al onderweg... Tenminste.. dat heb ik gelezen...! Anders zou ik er zo uren mee blijven liggen.. als ben ik erg gevoelig voor blaasontsteking, dus ik moet wel echt gaan binnen een half uur..
Hmm had net een reactie via snel reageren voor je maar die is spoorloos. Dus dan maar nog een keer en ff zo Kan alleen via mijn tel reageren ivm 3 meelezertjes. Dus vandaar die meerdere berichtjes.....na alles gelezen te hebben weet ik nog wel wat maar lang niet meer wat bij wie hoort Maar wat ik je wilde zeggen Ni het wordt er zo niet makkelijker op om het even gezellig te hebben tussen de lakens. Succes met het vinden van het juiste moment! Beterschap voor jullie jongste meisje. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.