NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeffuhlien

8 sep 2015
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig nog nooit een blaasontsteking gehad maar idd dan is het wel het beste om te plassen na geslachtsgemeenschap.
    Wel fijn te weten dat ik niet de enigste ben die zo denkt hi.
    Zwemmen jongens.. zwem... haha.

2. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Dit is niet mijn maand. Temp gaat van hoog naar laag en andersom.
    Ovulatietest lijkt wel weer af te lopen.
    Ik was ziek. Vriend was ziek. Had een crematie van een oud collega. Het zit gewoon niet mee deze week.
    Ik blijf nog even Door testen en anders klaar!
    !@#%$
    😦

3. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ook ik blijf liggen...soms val ik in slaap maarals ik dan de volgende ochtend naar de wc ga dan verlies ik net zo veel als dat ik na een kwartier/20 minuten ga.
    Heb ergens gelezen dat je idd het beste even kan blijven liggen als je tijd hebt. Overigens heb je genoeg kans als je wel gelijk up en running moet hoor maar alle beetjes helpen denk ik dan :D. Na 20 minuten schijnt dat je gewoon kan opstaan omdat, het beetje helpen wat je doet door te blijven liggen, dan wel is klaar is.

We blijven dus maar braaf iig 20 minuten liggen :D

4. eeffuhlien

8 sep 2015
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met tempen maar als je ziek bent maakt het natuurlijk wel lastig.
    Ik zou als ik jouw was ook door blijven gaan met de testjes aangezien je nu niet helemaal uit kan gaan van je temperatuur. Balen zo'n week.

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik blijf ook altijd even liggen. Soms val ik ook in slaap. Dat vind ik zelf nooit erg. De volgende ochtend heb ik niet het idee dat alles er alsnog uit loopt.

6. PeAn

PeAn Niet meer actief

He gatverdegatver das flink balen.

Gecondoleerd met je oud collega.

Misschien heeft je lichaam de eisprong wel eventjes uitgesteld??? Begrijp dat je geen knallende ovutest hebt gezien?
    Temp is niet erg betrouwbaar meer om een eisprong wel of niet uit te halen als je ziek bent geweest.

Mijn middelste is verwekt toen mijn ex 40 graden koorts had :D

Ik duim voor je dat je 1 deze dagen toch nog een ei spot!

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    Eeffuhlien, ik blijf ook altijd nog liggen en dan loopt er ook nog van alles uit als ik naar het toilet ga. Voelt bij mij ook alsof er nog veel wegloopt, maar het lijkt ook niet minder, als wanneer ik wel meteen op moet staan. Ach uiteindelijk heb je maar 1 zaadje nodig van al die miljoenen ;)

Ni, dat is nog veel handiger, een opgerolde handdoek! Haha ik al die jaren maar rommelen met zware mappen. Nou, misschien kan ik de handdoeken truc ooit nog gebruiken bij een evt kleintje. Beterschap voor je dochtertje!

Oeh, Rae, wat een nare week! Gecondoleerd en sterkte!

8. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik temperatuur eigenlijk nooit. Ik heb wisselende tijden qua opstaan en ben te lui om er de wekker voor te zetten. Daarnaast heb ik wegens ziekte vorig jaar wel een hele lange tijd getemperatuurd. Ook in de avond. In de avond schommel ik vaak tussen 35.5 en 35.7. Net toch even nieuwsgierig en had ik 35.2. Kan dat iets betekenen met mijn klachten?

9. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Gatver... Ik baal even! M'n testen lopen gewoon weer af Pff gaat weer een lange cyclus worden..

Blijf ook altijd liggen, baat het niet schaad het niet

Ja om de twee dagen klussen zei m'n huisarts. ivm met hoeveelheid en kwaliteit van de spermacellen zei hij. Ik zat daar met open mond ondertussen de conclusie te trekken dat het dus nog niet gelukt was omdat we het 'te vaak' gedaan zouden hebben haha zal wel niet maar we gaan er nu tussen in zitten met om de dag haha

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Hoi! Clearblue ovulatie testen MOETEN met ochtendurine dus dat heb je goed gedaan. De eerste dag geeft hij of een open rondje of een smiley. Hij kan dan nog geen knipperende smiley geven omdat hij een basismeting nodig heeft om te zien of je oestrogeen stijgt (als ie een stijging meet gaat ie knipperen). Ik heb dat zelf nog niet meegemaakt, alleen vaste smileys. Je LH heeft geen basismeting nodig, daarom kan je vanaf de eerste dsg dat je test al wel een stilstaande smiley hebben.
    Je hebt dan inderdaad vroeg je ei, dat kan! Als je nu op dag 9 zit dan vermoedelijk op dag 10 of 11. Het apparaat blokkeert nu 48 uur dus je kan niet meer doortesten. Dus nu hopen dat ie gaat springen.

Hoop dat je hier wat aan hebt!

11. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende tijd voor iedereen. Bij mij heel erg dubbel. Ik heb ovulatietesten gedaan en had afgelopen donderdag een knaller. Vanaf toen dus erg gezellig gemaakt.

Sinds gisteren gaat mijn opa heel slecht.. :( hij ligt al 2,5 week in het ziekenhuis maar nu is het echt aflopende zaak.. :(
    Ik voel me nu ook heel raar. Ik voel me zoals twee maanden geleden, en toen mocht ik even zwanger zijn... Helaas ging dat snel mis..

De zwangerschap van mijn dochter begon toen de oma van mijn man net was overleden. En ik heb nu een sterk voorgevoel dat dat nu weer gaat gebeuren.. opa overlijdt en ik blijk zwanger... zo dubbel...alsof er een oud iemand moet plaatsmaken voor een nieuw leven...

Opa zou 3 oktober 94 jaar worden, maar dat gaat hij waarschijnlijk niet meer meemaken...

Vind het nu ook heel moeilijk te bepalen wanneer ik ga testen... kan nu best zijn dat mijn menstruatie wegblijft door alle stress nu... bwuh.. :(

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dankjewel Pean :)

Wc, ja er loopt veel uit he... heb ik ook.. haha.. Maar inderdaad komen er per keer miljoenen. Dat is wel een geruststelling.

Rae, Beterschap! Niet fijn zeg.

Bailey, Och wat een naar bericht. Heel veel sterkte. Dit zijn geen leuke berichten.

Hier, Ik voel me echt zo klungelig. Sinds vandaag verlies ik vaak mijn evenwicht en laat ik alles vallen :) Hopelijk wordt ik niet ziek. Ben ook echt extreem moe maar heb een aantal zware nachten gehad met mijn kindjes. Dus het valt wel te verklaren. Morgen weer vroeg eruit ivm ziekenhuis controle. Spannend :D

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden. Ik heb vandaag de hele dag soort van menstruatiepijn buikpijn zeg maar. Alsof ik ongesteld moet worden. Is dat mijn eisprong dan?

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gebruik je ovulatietesten?

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja gisteren was die positief

16. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Als je rond je eisprong zit dan heeft het daar wel denk ik mee te maken. Dan is het zo ver of komt hij er bijna aan. Even gezellig maken dus ;)

17. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    Balen, Water! Ik hoop maar dat je ei toch nog snel komt!

Jeetje, Bailey, wat verdrietig! Veel sterkte komende tijd! Ik moet door jouw verhaal denken aan een heel mooi liedje 'Lightning crashes van de band Live'. Gaat ook over als mensen overlijden er ergens anders weer nieuw leven ontstaat.

Hier vanmorgen oplopen vruchtbaar slijm, nu hopen dat de ovu test ook oploopt. Het klussen maakt deze fase iig een stuk leuker ;)

18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Dames.. zit beetje dubbel ben in het andere topic gestart vermoedelijk nod 7 okt maar heb tot nu toe geen knaller gevonden met mijn ovu testen.. mijn vorige cyclus was enorm lang en daarvoor altijd netjes 28 dgn.. Ik lees stiekem hier even mee.. x

Bijgevoegde bestanden:

19. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Sterkte Bailey!

20. PeAn

PeAn Niet meer actief

Sterkte Bailey!

Deel Deze Pagina