Bij mijn oudste dochter duurde het een jaar voordat ik zwanger was. Maar terugkijkend ook niet zo verwonderlijk, want we deden ook echt maar wat haha. Ik hield nog niet eens bij hoe lang mijn cyclus was... Mijn tweede was een grote verrassing. Kwestie van 1x geen condoom gebruiken. En de derde werd afgeleverd door de gezinsvoogd. Ik heb nu een hoop bij geleerd de afgelopen weken over LH pieken, vruchtbaar slijm en temp verloop haha. Maar ik laat het nu niet meer aan het toeval over, aangezien mijn bio klok tikt. Dat wordt bij jou ook een gezellige drukte! Ik ben benieuwd of het nu bij jou weer in ronde 3 raak is. Als het deze ronde raak is, telt die halve cyclus toch mee denk ik
Rae, ze zijn aan het oplopen. Hopelijk vind je snel je ei. Dankjewel dames. Morgen ga ik paars kleuren.. hihi.
Gister was mijn ovulatietest nog heel erg negatief. Vanmiddag na een dag shoppen met mijn schoonmoeder weer gestest en hij was al best donker! Dus net weer getest en hij is bijna even donker als de controle streep! Wauw en dat op cd15, had hem pas op cd18 verwacht. Lang geleden dat ik weer ei op cd15 had! Dus zo maar aan de slag Ik verwacht dag die morgen weer lichter is want kan pas na mijn werk om 17.00 weer testen
Het kan dan snel gaan ineens he met die testen. Had hetzelfde, gisteren een lichte streep en vanmiddag een dikke knallerT 😆 Veel plezier dit weekend 😉
Gisteren niet meer gelukt om te klussen, en manlief is nu tot morgen avond weg. Dus nu ga ik duimen dat mijn ei wat later komt, anders zie ik het somber in deze ronde...
Had vanochtend een verrassing. Positieve ovulatie test! had hm niet meer verwacht van het weekend. Dus maandag eisprong en mag ik op paars goed begin van de dag.
Water27 wat goed! Veel plezier dit weekend 😉☺️ Adje ik duim mee voor een laaaaangezame sprong 😆🙏🏻 Dames willen jullie met me meekijken? Ik gad gisteren om 13.00 uur een hele donkere ovu test. 'S avonds en vanmorgen een stuk lichter maar wel ongeveer hetzelfde. Wat denken jullie komt m'n ei dit weekend? Heb de foto's toegevoegd voor de duidelijkheid ☺️ Alvast bedankt 😘
Volgens mij is het 24-48 uur vanaf je eerst positieve ovulatietest, dus dan springt je ei vandaag of morgen! Succes in de slaapkamer!
Wat fijn dat je ei eerder komt deze ronde, al heb je nu niet je ei al op dag 15 he! Want hij springt nu pas op dag 16 (vanavond) of dag 17 (morgen). Maar lekker op tijd deze keer En nu hopen dat je een wat langere luteale fase hebt! Ik ga vandaag starten met ovulatietesten (cd 11) ben benieuwd!
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (7) Adrianna, 29 Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje 10 (4) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg) 11 (5) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 12 (4) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje 13 (4) SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1ekindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 14 (2) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36, ronde 2, 2e kindje 15 (2) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Datumloos (7) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (2) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan
Succes Frummel met het vinden van je piek! Clara super goed zeg. Nu dus flink aan de klus dit weekend. Ik weet niet of mijn ei al is gesprongen. In ieder geval vanavond toch nog een keer gezellig maken en dan mag ik officieel op het bankje. En dan 2 weken afwachten. Duurt lang
De eerste al op het wachtbankje..., SPANNEND!! Ik ben gister, na advies van jullie, begonnen met ovu testen. Eerste test gedaan maar verwacht pas dinsdag of woensdag een positieve test. We gaan het zien.
Dank je, Bintje! Ik denk dat je ei vandaag of morgen komt. Succes! Ik heb net een ovu test gedaan en hij loopt op, maar is nog niet positief, toch? Dan heb volgens mij nog tijd om morgen of maandag te klussen geloof ik... Wanneer kan ik nu het beste weer een test doen? Vorige ronde was hij posi van ene op andere dag. Gister al twee gedaan maar die waren hetzelfde. Spannend al die 'springende ei'tjes' en al dat geklus dit weekend!
Adje, ik heb gelezen dat zodra de test donkerder wordt je het beste twee (of zelfs drie) keer per dag kunt testen om de echte knaller te vinden. Nu test ik deze maand voor het eerst zelf dus misschien dat meiden met meer ervaring ander advies hebben. 😉
Bintje.... Je testlijn is donkerder dan de controlestreep, dus die is dan positief! Je hebt dan 24-48 uur tot het eitje (in de meeste gevallen) zal proberen te springen. Dus.. hupsakee! Aan de slag... NU! Adje... als ik alle informatie op internet en in de bijsluiters moet geloven is jouw test idd niet positief. Hij lijkt op te lopen, dus ik zou nu tweemaal daags testen als ik jou was. 's middags en savonds bijv... ! Zodra die dan piekt, moet je z.s.m. nog even een gezellig momentje plannen. Het kost de zaadjes ook nog even de tijd om er te komen nml.. succes!
Dank voor jullie reactie, Kroel en SJ. Ik wilde sowieso vanavond nog een keer testen, maar misschien gooi ik er eind van de middag nog een testje tegen aan. Manlief komt morgen weer thuis, maar kunnen toch pas klussen als de kids op bed liggen... Dus ik hoop dat we het nog redden binnen de tijd
Ja klopt bedoel ook eigenlijk de positieve test zo vroeg haha, normaal heb ik die ook pas 3 dagen later. En mijn lf is altijd tussen 11 en 15 dagen ( 1 x 20) dus ga er vanuit dat die nu ook iets van 12 dagen is. ( wat FF aan gaf van vorige maand dat klopt niet helemaal)