hoi Rose1707! welkom.. het valt wel mee hoor, je kan het zelf net zo gek maken als je wilt! ik kijk meestal 1 of 2x per dag hier even maar eerder dan deze week ook zo weken niet.... ik vind het wel heel erg fijn om overal over te kletsen! je kent elkaar niet dus dat neemt weer een 'barriere' weg!
Hoi hoi, Welkom nieuwe meiden. Wachtbankje... ja dat duurt lang. Lijkt veel langer te duren dan de weken naar je ei(tjes) he... maar goed. Is er iemand bekend met afscheiding??? (melkachtig)?? Had ik straks ineens met afvegen. 2 kloddertjes Sorry klinkt ranzig... haha..
Zo...1,5 week niet gekeken en mijn honeymoon bijna ten einde. Met een flinke vertraging op AirPort Barcelona nu. Op naar 9 oktober; 8 oktober is mijn zoon jarig dus time flys! We vieren t zaterdag, dus druk zat. Ik was begonnen aan de dipsticks ovulatie, maar niet helemaal af genaakt omdat we in Spanje zaten en we druk waren met genieten. We gaan t wel zien dus 😊 Succes met afwachten girls!
Welkom Cateye! Idd.. bekende naam! Succes gewenst! Pff.. Laurazoey..dat is vervelend! dat heb ik ook ongeveer 10 jaar gehad. Deed ook echt bijna altijd erg veel pijn! Nu ik gestopt ben met de pil is dat gelukkig niet meer zo! Er ging een wereld voor mij open zeg.. Heb jij dat altijd al gehad? Adje.. het klinkt inderdaad alsof je rond de tijd van je eisprong is. Ik zou idd nog een poging wagen. Niet geschoten is altijd mis, zeggen ze toch? ... De pijnlijke tepels herken ik niet, maar volgens mij kan het makkelijk veroorzaakt worden door hormonale schommelingen..! 3muisjes welkom! Had je de lijst aangepast? Het is namelijk niet helemaal goed gegaan, misschien is het nog te wijzigen? Wat fijn dat je je eisprong voelt..... goed je best gedaan iig! Ik moet eerlijk zeggen dat als mijn vruchtbare periode is geweest, voor mij de zin er ook al flink af is. Toch onbewust mijn hoofd die er dan niet naar staat en tijdens de vruchtbare tijd de knop gewoon om zet, denk ik! .. Merk dan ML dat ook heeft hoor.... die last dan ook effe een pauze in, hihi! Rose..welkom! Je kunt het zo gek maken als je zelf wil... spreek anders met je zelf af om alleen savonds even te kijken en mee te lezen. Ik merk zelf wel dat ik het heel erg fijn vind om hier ervaringen te lezen en te delen! Bloomy... wat bijzonder dat het ineens zo veranderd is. Zag je het aankomen? Linda.. fijne huwelijksreis gehad? Welkom terug en succes op het wachtbankje! Hier... voel ik me apart. Door de piek een paar dagen geleden, heb k het gevoel nu ergens rond DPO2 te zitten. Ik heb al sinds zaterdag een zeurende buikpijn, weinig trek en ik kan heeeeel slecht naar de wc.... geen idee wat dit allemaal weer is, maar ik vind het maar niks! .... ik moet morgen weer naar de GYN.. ben benieuwd wat hij er van zegt allemaal... de uitslagen zijn dan als het goed is ook binnen van mijn bloed en manliefs zaadonderzoek.... voor de rest ben ik vooral heel benieuwd en wil ik even wat vragen stellen!
Ik heb zelfs een berichtje gestuurd naar de gynaecoloog van deze pagina en zij had niet het idee dat het een probleem zou zijn. Sj86 ik had het vroeger wel gewoon maar toen koest ik de prikpil nemen ipv de gewone pil en daarmee is alles platgelegd. Wij gebruikten altijd speeksel of glijmiddel maar dat werkt nirt echt positief als je zwanger orobeert te raken dus maar over gegaan op pre seed. Dat vind ik echt een super oplossing.
Wat fijn! Ik heb het ook besteld, omdat ik er zulke positieve verhalen over las, maar tot nu toe niet nodig gehad!
Dat is natuurlijk nog beter het is wel iedere maand weer 20 euro voor n beetje glijmiddel haha. Maar goed daardoor genieten we er wel van en dat kon ik echt niet en daardoor mn vriend ook niet
hoi meiden ik kan me hier eindelijk ook melden (had 2 weken terug mij aangemeld bij andere nod lijst maar eisprong kwam veel later dan verwacht, cd 27 pas!) ik lees snel wat bij en zet me dadelijk bij in de lijst! succes iedereen die nog in klusweek zit !
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (8) Adrianna, 29 Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje 10 (4) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg) 11 (6) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje 12 (3) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje 13 (8) SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1ekindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1) Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno200, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 14 (2) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36, ronde 2, 2e kindje 15 (2) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Datumloos (7) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 44 Zwanger (0), Ongesteld (0),MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (13) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ik kan de dagen rond mijn eisprong ook niet naar de wc. Pas een dag of twee drie later wordt het weer normaal. Voor de eerste keer sinds mijn bbz heb ik nu pijnlijke tepels vanaf 2dpo. En mijn borsten zijn gevoelig. Het kan nog niks betekenen want dat is echt nog veel te vroeg, maar het valt me wel op.
Ok... nog niet eerder gehad! Vervelend is het wel..pff.. morgen hopelijk dan minder! 3muisjes..je moet effe de quote onder en bovenaan weghalen!
Oooh dames...ik heb jullie verwaarloosd. Een post aanmaken en vervolgens niet komen kletsen. *schaam*
Haha... Annie64, SCHANDALIG!!! 😂 Welkom nieuwe dames!! Meiden, wat denken jullie, positief of nog net niet? Gisteravond sex gehad, vanavond weer of morgenochtend?
Linda, welkom back ( bijna ) Leuke reis gehad? Sj, Succes voor morgen. Ben heel benieuwd wat ze zeggen morgen. Kroel, Hij kan nog een stuk donkerder Annie, schandalig... haha
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡[/SIZE] 8 (8) Adrianna, 29 Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje 10 (4) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg) 11 (6) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje 12 (3) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje 13 (8) SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1ekindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1) Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno200, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 14 (2) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36, ronde 2, 2e kindje 15 (2) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Datumloos (7) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 44 Zwanger (0), Ongesteld (0),MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (14) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Hi 🙌🏻, Voor de nieuwe mensen welkom! Kroel hij kan nog veel donkerder, als je terug bladert zie verschillende foto's van knallers van testen. Ik zou wel 2 keer per dag testen vanaf nu om jouw knaller eruit te pikken. @ hier niet veel spannends te vermelden. Sinds de (vermoedelijke) eisprong afgelopen weekend uiteraard niet veel gemerkt. Gisteren erg gevoelige tepels, maar is vandaag al een stuk lichter. In m'n liezen voel ik wel wat 'druk' alsof m'n klieren daar opspelen..vooral een beetje irritant. Ben momenteel bezig in een fulltime trainingsweek die me een stuk zwaarder valt dan gedacht. Ik zie m'n kleine man 's morgens een klein uurtje en 's avonds nog minder 😢 ik mis hem zo..iedere avond als ik hem knuffel wordt de wens voor een tweede een beetje groter. Ik vindt dit werk erg leuk, maar ben ook echt dol op thuis zijn met die kleine 😔😢 Nog maar 3 dagen (& en dan nog 8 nachtjes tot m'n NOD 😑😅 Sorry voor m'n sippe berichtje maar 't moest er echt even uit 🙊
We testen dan nog even door! Heel begrijpelijk hoor Bintje, ik wil ook niet te lang weg zijn van mijn zoon, alsof ik verslaafd aan hem ben! 😂 Heerlijk om na het werk thuis te komen.
Mag ik er ook bij op de lijst? Rose, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje en al in de wacht Zouden jullie mij aanraden om ovulatietesten te doen en/of te gaan temperaturen? Nu klussen we ongeveer van cyclusdag 10 tot 18 en dan om de dag. M'n cyclus is regelmatig en rond de 26-28 dagen. Zijn er bijvoorbeeld mensen hier die door te testen erachter zijn gekomen dat hun ovulatie structureel eerder of later is dan ze dachten?