Ik ben ovulatietesten gaan gebruiken en ontdekte dat ik een LF heb van 11 dagen, dus mijn ei is later dan ik dacht. Ik heb een cyclus van zo'n 30 dagen en pas op dag 18-19 mijn ei.
Ik ben deze ronde begonnen met testen te temperatuur bijhouden, mijn eisprong is vannacht geweest. Volgens de app zou die vrijdag zijn dus ik vind het wel fijn dat ik deze keer getest heb. Ik kan dus ook op het wachtbankje..
Kroeltje... jouw test is inderdaad niet positief. Zulke streepjes heb ik deze ronde minimaal 7 dagen gehad ofzo, haha! Dankje Koekie... ik moet je eerlijk zeggen dat ik best zenuwachtig ben hoor!!
Nog even een test bij jullie want dit is voor mij eerste keer met ovulatietesten en temperatuur bijhouden. Op basis van deze testen denk ik dat gisterenavond / vannacht mijn eisprong was. Temp was vanmorgen 36,9 en gisteren nog 36,6
Ik denk ook dat dan je ei gister(avond) was, aangezien je temp goed omhoog is. Spannend, dan kan je nu op het wachtbankje!
Ik heb dat ook hoor! Ik heb nu al weer 2 dagen last van mijn blaas... net alsof hij aldoor helemaal vol zit.. gisteren met op de bed vernam ik dat mijn borsten gevoelig zijn.. dit alles had ik vorige zwangerschap voor miskraam ook, maar weet dat het niet kan.. heb net waarschijnlijk dit weekend eisprong gehad! dat is veel te snel... wachtbankje dan maar....
Nog maar 3 dpo... wat duurt het wachten lang!!! Voor en tijdens de eisprong voelde ik van alles en nu helemaal niks meer... Welkom alle nieuwe dames!
Nou lekker dan..... Man en ik net op het moment supreme, begint onze kleine heel hard te huilen! Man toch maar snel ff afgevuurd en vlug naar meneer toe. Ligt hij te huilen in z'n slaap dus niks aan de hand. Bad timing!
Ik gebruik ook de testen van het kruidvat.. vind ze fijn en zijn duidelijk.. persoonlijk fijner dan sensitest..
Ik gebruik ze van de action. Ik vind ze erg fijn en duidelijk. Ik heb wel nooit een echte knaller! maar misschien stop ik te snel met testen. De laatste test heb ik om 4 uur in de middag gedaan en de volgende ochtend voelde ik mijn eisprong komen. Wellicht als ik er in de avond nog 1 had gedaan was hij wel donkerder geweest. Zal zo even de foto erbij zoeken. Maar tussen mijn laatste test en de eisprong zat dus ongeveer 12-16 uur. (nacht) @Kroel: Dat meen je niet! Wat ontzettend balen zeg! Maar je man is wel gekomen dus...? Ik denk dat je een goede kans hebt gezien je test
Ik mag op het wachtbankje deze rond, dus mag op paars gezet worden. Spannende dag vandaag....best wel een beetje zenuwachtig. Mijn vriend en ik hebben vanmiddag de eerste afspraak in het ziekenhuis bij een fertiliteitsarts. Geen flauw idee wat ons te wachten staat.....
Hier ook 3dpo.... Bluh stomme wachtbank Spannend Dalk. Herkenbaar Kroel... Hier ook vaak een kind aan het bed... Veel plezier nog voor alle klussers! En ik zal ff een kan limonade maken voor de wachtbank-dames... Proost!
Hihi..., ja. Die dacht; "Ja doei!! Eerst ik!" Vervolgens zei hij: "Blijf jij maar liggen hoor , ik ga wel." En 'hoep', weg was 'ie. Was dus iets praktischer dan romatisch... hahaha.... Maar wat denken jullie nu met de knal test van vanmorgen. Vanavond nog een keer of morgenavond? Succes inderdaad Dalk (had even over je berichtje heen gelezen), spannend inderdaad. Ik hoop dat ze je concrete info kunnen geven waar jullie iets aan hebben.
Morgen nog een keer kroel. Dalk succes! Ovulatietesten, Bij mij tijdens de echo zeiden ze dat ze blij waren dat ik niet met kruidvat test. Bij een aantal mensen is doordat ze niet zo heel goed werken bij sommige een aantal keer een inseminatie/punctie niet door kunnen gaan. Maar bij iedereen werkt het natuurlijk anders. Ik ga echt geen ovutesten meer doen want die maken mij echt gek. Zijn mijn eitjes gesprongen? Of heeft het niet gewerkt? Ze moeten wel gesprongen zijn want heb gespoten maar alles maakt me erg onzeker
Kroel, morgenochtend zou denk ik het beste zijn... Dan zit er 1,5 dag tussen, dus heeft het zaad genoeg tijd om op volle kracht te komen. En meestal springt je ei zo'n 36 uur na een positieve test, dus dan klus je precies rond/voor je eisprong...