Kroel, die is zeker positief! Ik zou vanavond iig nog een keer! Als je ei over 24 komt is het 11 uur 's morgens en dan is hij 's avonds al een stuk afgetakeld geloof ik... Veel plezier iig! Ik zit denk ik nu op 1 1/2 dpo, aangezien mijn ei maandag heel laat in de avond of begin van de nacht was. Maar ik ga lekker afronden naar boven en maak er gewoon 2 dpo van En nou nog een manier vinden om de tijd wat beter door te komen dan mijn vorige 2ww. Iemand nog goeie tips?
Yes gisteren eindelijk ren positieve ovutest. Vandaag al wat lichter en m'n temp was ietjes hoger dus ik denk dat m'n ei of gesprongen is of in de loop van vandaag gaat springen. Ik mag ook paars. Dalk: suc6
Dat denk ik ook alleen gaat mijn werker morgen om 5:40. Ik geloof niet dat ik én mijn man al wakker genieg zijn helaas. We gaan maar voor vanavond laat én morgenavond en dan op hoop van zegen. 😃
Mijn hele waslijst... Zo te zien bij de 2e kruidvat test mn ei.. Dat was maandag! Staan geen datas bij maar staan op de achterkant
Zo... effe een berichtje (mocht je m nog ergens voorbij zien komen, klopt... effe kopiëren en plakken ) Net terug van mijn gyn..... gelukkig niks met mijn man aan de hand. Dat is allemaal prima.... Bij mij kwam ook uit het bloedonderzoek dat mijn LH erg hoog is.... nou ja.. dat wisten we al.. Hij heeft clomid voorgeschreven, daar mag ik mee beginnen als ik ongesteld wordt. Ook dag 3 t/m 7, zoals ik hier vaker gelezen heb... De positieve zwangerschapstesten konden komen doordat het LH zoveel in mijn lichaam aanwezig is. De positieve ovulatietest zou kunnen... volgens mijn gyn heb ik gewoon zelf nog eisprongen, maar niet zo veel. Ik moet even twee weekjes afwachten van hem en testen... spannend!!
Dat klinkt nog best hoopgevend: dat je zelf wel eisprongen hebt, en er niks met je man is. Kwam het zo ook op jou over, na de eerste schrik van vorige week? Ik hoop voor jou dat je helemaal niet aan clomid hoeft te beginnen! Spannende twee weken!
Ja, hij deed ook helemaal niet alsof het heel erg was. Hij was erg positief.. heel fijn! ... ik besef wel dat het ook het begin kan zijn van een lang ziekenhuistraject hoor, maar voor nu is dit best ok! Prettig gevoel zo! IK hoop het ook.. we hebben het moment wel heeeeel goed benut!!
Ik heb eens even zitten berekenen hoe mijn cyclus liep de afgelopen maanden. Als ik kijk naar afgelopen maand, daar loopt deze het meest synchroon mee, (toen eisprong op cd17, nu op cd16) dan zou dat betekenen dat ik nu ook 10 dagen heb tussen eisprong en nod. Wat op zijn beurt weer betekent dat ik dus een nod heb van maandag 5 oktober.. Da's 4 dagen eerder dan ik dacht. Maar ik durf er ook weer niet vanuit te gaan, al zijn de lengtes van mijn cycli best gelijk gebleven, waar de eisprong varieerde tussen dag 13 en dag 17. De lf was ook niet elke maand gelijk.
SJ, ondanks dat je in een traject komt waar je liever niet in terecht komt klinkt dit wel positief! Wie weet......heb je de clomid misschien toch niet nodig *fingers crossed*
Kom weer even om het hoekje spieken. Ben niet zo heel veel aanwezig, omdat ik anders echt te druk ermee bezig ben. Heb mega late eisprong deze keer, dus ben al gefrustreerd. Zit nu op dag 23 en nog geen eisprong... Ik zal dus denk ik ook naar een andere lijst moeten....
Precies!! Klinkt zeker hoopgevend. Wie weet kun je nu wat spanning loslaten en is het straks 'hopla' raak! Daar gaan we voor!
Whahaha...... De meest rechtse is nog niet ingedroogd. Ik zal vanavond laat nog een keer testen. En ik zal het advies maar opvolgen Bella!