Hierbij mijn lijstje testen. De laatste was om 16:00 in de middag afgelopen maandag. Denk dat hij in de avond donkerder was geweest. Kroel: hij is zeker positief! Ik zou ook het advies van Bella28 opvolgen hahaha. Heel veel klus plezier! Hier nu 1 dpo dus het schiet niet echt op hoor hahaha Kan je LF ook verschillen? De vorige x was hij 13 dagen. Maar nu was mijn ei ook 1 dag later. Ben benieuwd. Ik ben wel van plan om eerder te testen. Misschien volgende week in het weekend. Dan ben ik 10 a 11 dpo. Moet kunnen toch?
hier deze cyclus pas eitje op cd 27 dus het kan nog maar frustraties waren er hier ook ! succes ermee x
Knutselsmurf... dat klinkt best goed toch. dan is je NOD al over 5 dagen! PeAn.. dat vind ik nou ook! Ik ging best positief weer weg. Mijn kansen waren nihil en worden nu juist vergroot.. dat is toch een heel fijn idee! Kroel.... inderdaad! maar ik hoop toch al op deze ronde hoor... we hebben optimaal gebruik gemaakt van het moment! Enne.. jouw testen zijn heeeel duidelijk! Zet m op en geniet er van.. hihi! 3muisjes...je test van maandag is verre van positief volgens mij. Daarna niet meer getest of mis ik nu een deel van je verhaal?
Hooi mag ik meekletsen? Mijn nod is 10 okt, ga voor mijn tweede kindje. Ik voel me nu eigenlijk al zwanger! Herken alles van de zwangerschap van mijn dochter. Maargoed het blijftheel spannend en lang afwachten.. Wat zijn jullie goed op de hoogte van jullie cycli
Nee SJ86 niet meer getest maar heb duidelijk dinsdag in de ochtend tot een uur of 3 in de middag last gehad van mijn eisprong. Dus ben er zeer zeker van Ik doe de test alleen om nog even een extra zekerheid te hebben. Denk dat ik hem de volgende ronde ook niet meer ga gebruiken. Het heeft weinig meerwaarde voor mij omdat ik hem goed voel Hopelijk blijft mijn cyclus zo rond de 26 a 28 dagen
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg) Emm27, 2de kindje 11 (6) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje 12 (3) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje 13 (8) SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1ekindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1) Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno200, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 14 (2) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36, ronde 2, 2e kindje 15 (2) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Datumloos (7) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 46 Zwanger (0), Ongesteld (0),MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (24) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Hoi dames! Volgens mij klopt de lijst zo weer een beetje. Was even alles teruglezen. Hier nergens last van. Nog geen kriebels of onrust. Werk ook 5 dagen en daarna de kids en vriend nog. Vandaag sinds lange...hele lange tijd weer gaan hardlopen. 3 kwartier afwisselend rennen, lopen en sprinten. Nu gebroken in bed 😃 overmorgen weer! Succes op de wachtbank! !
Hi dames, Sinds vanavond aan de linkerkant een warm gevoel en drukkend/pijnlijk gevoel. Alsof ik me ook niet helemaal kan strekken, zit nu met opgetrokken benen... Herkent iemand dit? Ik zit nu op 4 DPO...innesteling is niet aannemelijk toch?
SJ, Dat klink nog niet heel dramatisch Wel spannend zeg voor jullie. Knutselsmurf, dat is wel kort of niet een LF van 10 dagen? 5 oktober is het al bijna. Kroel, Hahhaha die reacties die je krijgt Hilarisch. Idd even flink van bil vandaag en morgen Zet m op! Emma, welkom. Helaas zitten er een aantal al langer hier en door te tempen, ovu testen enz enz zijn ze helemaal op de hoogte van hun cyclus. Vandaar dat sommige precies weten hoe ze er voor staan en kennen ze hun lijf soms TE goed Rae, super dat je de lijst heb bijgewerkt. En sportief zeg! Netjes Bintje, geen idee. Het klinkt als bandenpijn. Had ik in mijn eerste zwangerschap vanaf bijna het begin. Maar dit is idd wel heel vroeg maar wie weet... Heb eigenlijk geen idee wat het precies kan zijn.
@Koekie Dat is zeker kort, maar de vorige maand was ie 10 dagen en de maand ervoor 11 dagen. Dus het is niet onmogelijk
Wacht bankje...nog m week, haha! Met n verjaardag en tijdelijk 4 dagen werken vliegt t hopelijk snel voorbij. Nergens last vsn dan alleen slecht slapen /vaak wakker
Nou we hebben ons best gedaan hoor, gisteravond! Voor de zekerheid vanavond ook nog maar een keer en dan mogen jullie opschuiven voor mijn dikke billen, want dan kom ik ook gezellig op het wachtbankje zitten.
haha we moeten een langer bankje aanschaffen voor ons allemaal!!! ik wordt ongeduldig (moet zeker nog 1,5 week wachten hoor).. begint bankje al te wiebelen/ hihi
Ik kwam dit tegen: De innesteling Circa vijf tot zeven dagen na de eisprong bereikt de hoeveelheid progesteron een hoogtepunt. Dit heeft tot gevolg dat de groei van de bloedvaten in de baarmoeder gestimuleerd worden. Deze bloedvaten voorzien het baarmoederslijmvlies, wat de baarmoederwand bekleedt, van bloed. Dit moment valt ongeveer samen met de aankomst van de blastula in de baarmoeder waar deze zich in gaat nestelen. Maar circa wil natuurlijk zeggen dat het ook anders kan!