Hier sinds vannacht rommelende darmen. Moet af en toe ook scheetjes laten. Ik herken dit alleen als ik nodig naar dr wc moet en te lang wacht. Ben gisteravond nog geweest, dus dat kan het niet zijn. Verder heb ik veel meer trek in lekkere dingen dan normaal. Wat duurt dat wachten lang zeg...
Hi dames. Wachtbankje wordt al lekker vol. Hier nu 8 dpo 😊 . Moet me erg inhouden om niet alvast testen in huis te halen hihi. Gelukkig lekker druk dus vliegen de dagen voorbij. Succes allemaal duim voor een mooie roze lijst.
Haha het wordt steeds gezelliger op het wachtbankje Maar we moeten nog even he meiden... Hier nu 5 DPO. De testen heb ik al in huis... ik dacht kan dat maar alvast gedaan zijn. Mocht de ongi over 1,5 week doorbreken blijven ze gewoon liggen Maar hoop natuurlijk van niet. Ik voel verschillende krampen in mijn buik maar ga nergens vanuit. Mocht het een innesteling ( of 2 ) zijn is dat natuurlijk heel fijn. Ik wacht "rustig" af. Hier.... Sjonge jonge.. voel me echt zo'n kluns Net even snel boodschappen doen. Als eerste laat ik mijn muntje vallen voor in de boodschappenkar. Muntje erin, bam... sleutels op de grond. Ik wil aanlopen... kwak, briefje op de grond. En als je denkt dat je alles hebt gehad, loop ik in de winkel steeds een oma in de weg, laat ik opnieuw alles vallen en ga zo maar door. Volgende winkel, ik bots overal tegenaan en ook nu valt mijn briefje... zucht en dan moet ik straks ook nog gaan werken.. haha. zou dat goed gaan??
Hi dames gezellig! Klunzige acties.. Check Overdreven trek in lekkere (lees slechte zoete ) dingen.. Check En hier nog maar 4 dpo.. Tot vandaag was ik zwaar relaxt. Maar sinds vanochtend toch een klein beetje zenuwachtig. M'n temp kaartje lijkt nu al 4 dagen strak op m'n temp kaartje toen ik zwanger werd. Niet dat je het daar aan zou kunnen aflezen en daar is het nog veel te vroeg voor. Maar het begint in ieder geval goed.
Ow dat klinkt inderdaad goed Water Ik ben pas op 5 DPO.. haha.. Klunzige acties... zou wel een heel vroeg symptoom zijn he... haha.
Dat zou dan wel heel vroeg zijn idd Was net met m'n zoontje in de speeltuin. Ik sprong 'even' van een toestel en toen schoot er een steek door m'n rechter eierstok. Pfff dat was even pijnlijk! Vraag me nu ook meteen af of het daar door niet meer kan lukken..
Ik vraag mij altijd af als ik dit soort dingen lees; hoe weet je nu precies dat het je eierstok is? Of je baarmoeder? of je darmen? Als ik een steek voel o.i.d. dan voel ik dat 'ergens' in mijn buik. Ik weet dat nooit precies en ben altijd wel jaloers op iemand die dat wel met overtuiging kan zeggen. Het voelt bij mij binnen meer als een husseltje. Hahaha..... Nou en dan begrijp je natuurlijk ook wel Water27 dat ik jou verder geen zinnig antwoord kan geven op je vraag.
kroel nee hoor hier kan niemand een zinnig antwoord geven en wat betreft de de steek doe voelde ik op de plaats van m'n rechter eierstok. Waar ik ook de ovulatie pijn heb vlak voordat m'n ei springt. Dus ging uit van m'n eierstok, maar je hebt gelijk dat weet je nooit 100% zeker bella ik had ook geen symptomen bij m'n zoontje. Dus vandaar dat ik nu denk dat t alweer klaar is.
Net nog even voor de vorm getest en ovu test was weer negatief dus vanavond nog een keertje aan de bak en ik kan op paars! Wil iemand mij kleuren?
Ik zou er ook graag bij willen 29 jaar Nod is 11 oktober, 1e ronde voor een brusje! Vaste cyclus van 29 dagen elke maand. Op 26-09 eisprong gevoeld en nu zeurende pijn. Bij mijn dochter binnen 3 weken zwanger geraakt na 12 jaar pil dus geen idee wat het nu gaat doen. We zullen zien Krijg de banner met cyclus niet in m'n profiel
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg) Emm27, 2de kindje 11 (7) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Zwap, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 12 (3) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje 13 (8) SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1ekindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1) Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno200, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 14 (2) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36, ronde 2, 2e kindje 15 (2) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Datumloos (7) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 46 Zwanger (0), Ongesteld (0),MMM (4), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (25) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Meiden ik mag van de lijst af haha. Mn ei kwam veel vroeger dan verwacht en morgen is mn nod spannend
Haha ja ik volg jullie ook allemaal gewoon alleen ik zag mezelf nog op de lijst staan Ik vertrouw er niet op omdat mn ei zo onverwachts kwam. Hadden niet echt een voorraadje klaar liggen. Voel ook niets anders dan anders dus het zal vast weer mogen gewoon doorbreken maar dat zien we dan wel En anders denk ik pas op zn vroegst zondag een testje te wagen