Ben ook zo benieuwd Lindaatje, weet jij al wanneer je gaat testen? Hopelijk volgt er inderdaad snel roze op onze lijst ☺️ Hier naast pijnlijke (.)(.) gisteren wat menstruatie-achtige pijn onderin m'n buik. Heb deze maand meer hoop (ook gekeken naar de klusdata en eisprong) icm met deze veranderingen..nog een klein weekje geduld 👏🏻😃
Lindaatje, ik ga morgen testen, mijnnod is eigenlijk 7 oktober maar kletste wel hier mee, maar wie weet wordt ik wel ongesteld
Eigenlijk is het echt dubbel. Wel en niet, komt ook door de symptomen enzo. Maar nog effe wachten tot morgen haha. Ik zou net gaan testen maar dacht neee niet met middag urine, veel gedronken Moet wel vaak plassen
Oh mimi en typfoud ik ken het! Ok heb dat vorige week ook gehad dat gevoel onder in mijn buik en bij vagina.... zegt niets maar dat had ik vorige keer en toen was ik zwanger. .. nog even wachten helaas. .. Balen Laura. ... duim voor je voor de volgende ronde! Welkom moeke1983! @alcohol: ik drink ook bijna niet. .. nu denk ik er wel wat meer in. .. ik ben na mk wel weer begonnen met roken 😯. . Maar zodra ik niet ongi wordt of positieve test heb gaat dat natuurlijk gelijk weet aam de kant. .. heb geprobeerd te stoppen vorige week maar lukte nog niet. .. komt wel weer
Ik heb ook sinds eisprong pijnlijke tepels en nu sinds gisteren gevoelige borsten. Zit op 6dpo denk ik. Vandaag buikkrampen en beetje misselijk weeïg gevoel
Ik bekijk vaak mijn cervixslijm. Nu voel ik net...mijn baarmoedermond is knoerthard en lijkt wel veel dikker te zijn dan anders..Hij steek helemaal uit. Lees wel dat hij opgezwollen kan zijn bij een zwangerschap. En heb ook erg veel slijm. Veel te Spannend dit haha.
@Alcohol.. doordeweeks nooit.. op feestjes vaak wel tijdens mn zwangerschap 0,0!! Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was die week wezen skiën dus daar wel wat genuttigd.. eenmaal positieve test geen druppel aangeraakt.. Gister feestje gehad nu na mn eisprong maar wel wat gedronken..
Hier ook spannend!! Morgen dag 28, 14 dpo maar normaal een cylcus van 31 dagen dus ik vind het moeilijk me in te houden om niet te testen! Sorry Bintje83 dat ik je avatar ideetje heb gejat 🙈!
Zou leuk zijn! Vandaag 7 dpo ongeveer. Ga vrijdag testen. Spannend! Ben blij dat deze week wat drukker is dan afgelopen week ... heb meer afleiding. Ik heb ook even vanbinnen gevoeld. Bij mij voelt het ook opgezet en ik heb het gevoel dat mijn borsten wat steviger aanvoelen. Niet pijnlijk ofzo. Qua slijm, ik ben erg droog. Vorige cyclus was ik na eisprong vrij nat en nu het tegen overgestelde. Nog even geduld. En hopelijk snel veel roze!
Vandaag 7 dpo, spierpijn in m'n bovenbenen is helemaal weg Heel apart aangezien het gister zo heftig was. Nog wel iets gevoelige tepels maar minder als gister. Vandaag ineens het gevoel of ik door m'n rug gegaan ben maar alleen rechts.. Kortom vage kwaaltjes die denk ik niks met m'n cyclus te maken hebben. M'n temp kaartje lijkt wel veel op m'n zwangere temp kaart! Daar krijg ik echt hoop door. Pff nog een hele week.. Weet nu al dat ik eerder ga testen
Ik WIL pas testen na m'n nod. Dus in t weekend. Donderdag is mijn jongste zoon jarig, dus druk genoeg. Maar of ik tot t weekend kan wachten weet ik niet hahaha Slijm en bm testen doe ik niet meer. Er is vaak geen pijl op te trekken. Ene keer is t dit en dan weer dat. De enigste keer dat ik m'n slijm écht interessant vind is met vruchtbare periode. De rest zegt zo weinig en t maakt mij wanhopiger zoeken naar iets van bevestiging terwijl je t na je NoD t duidelijkst weet met een test. Dis na m'n mk en een hele lange herstelperiodr erna heb ik dat kunnen loslaten. Dus...donderdag is n leuk moment om n test te doen haha En als ik t vergeet door zijn verjaardag zien we t in t weekend wel hihi. Heb wel gisteren en eergisteren laat van darmen gehad rn vanmiddag om t minste geringste gehuild. Maar dat hoort de ene ronde wel bij m'n symptomen voor NoD/ ongesteld en andere maand herken ik t totaal niet. Oftewel... Afwachten hihi
Roosje... Ben bendiuwd!!! Morgen is t al de 5e, dus je zou al iets kunnen zien 😃 Wat denk je zelf?
Haha...., de 'klachtjes' en 'kwaaltjes' vliegen je hier om de oren! 😂 Ik hoop dat iedereen vanaf nu positief gaat testen! Ik doe niet meer aan kwaaltjes. Vorige maand voelde ik van alles en zat ik er mooi naast. Nu voel ik ook van alles maar ik trek geen conclusies. Ik zie het vanzelf (zegt ze nu heldhaftig). 😉
Ik moet nog een week wachten tot nod... Maar hou het bijna niet meer... Een week duurt zo lang! Gelukkig een hele drukke week