Bij mij is het gewoon een dubbel gevoel. Ik denk dat ik niet zwanger ben maar sommige symptomen zeggen vn wel haha.. Ik ga gewoon morgen indd testen. Bij mijn dochter testte ik zelfs 4 dagen voor nod heel duidelijk. Ik kan geen link maken van ff, weet niet hoe het moet maar kan wel foto maken en uploaden
Roosje weet je zeker dat je eisprong op dag 14 was en niet 16 of 17? Aan gezien je temp van dag 15 ook een open bolletje is.. Maar blijft spannend he! Heb je ook je kaartje van toen je zwanger was nog? En wat spannend dat je morgen al test! Lekker dat je bij dochterlief al zo vroeg kon testen. Ik had op 13 dpo in de avond 'pas' een streepje op m'n test.
Oww sorry meid was het vergeten erbij te melden. Voor eisprong is niet echt betrouwbaar op de kaart want was niet thuis heb niet getempt eigenlijk maar heb wat ingevuld omdat ik bijna zeker weet dat het dag 14 was omdat ik het voelde en had een posi test. Ik ga er nu uit van de temp na de eisprong. Maar ik weet dat het niet betrouwbaar is nu. Als ik niet zwanger ben ga ik 2e ronde goed volledig op tijd elke dag tempen.. Sorryyyyyy! Jaa hier mijn kaart van dochterlief, deze was wel volledig
Help! Vorige week vrijdag en zaterdag had ik positieve ovulatietesten. Ik ben vanaf zondags gaan rekenen dus nu 7 dpo, kan ook 6 zijn. Nu had ik zonet een wat langer toilet bezoek (jullie snappen me vast wel haha) en bij het afvegen zag ik eens wat lichtbruin/rozig slijm. Dit kan toch niet al mijn ongi zijn? Heb altijd 12 tot 14 dagen na ei pas mijn ongi. Heb voor de zekerheid maar een maandverband in gedaan en ben erg benieuwd morgenochtend. Wat denken jullie? Ik weet het even niet meer ....
Ik dacht dat dat niet zo vaak voor komt? Zou wel heel fijn zijn natuurlijk! Ook nu weer.... geduld...
Misschien heb je deze cyclus een korte lf kan ook. Of een korte cyclus. Maar het hoeft ook niets te betekenen. Geduld indd
Hoi dames, Ik lees alles mee maar ben niet meer zo geneigd om te delen. Ik voel niks. Ik heb alleen positieve ovulatietesten en verder gaat het normaal tot de ongi. Geen kwalen, just me, myself and a dipstick. 😅 Alleen wacht ik met dippen totdat de saus een goede verhouding heeft. ( klinkt een beetje...Nu ik het zo typ.)
Ik denk innestelingsbloeding Mimi! Komt nog vrij vaak voor hoor dus de kans zit er zeker in! Ik hoop het! Haha stom ik word gewoon ook zenuwachtig voor jullie. Hier ontiegelijk winderig gedurende de hele dag....mn arme vent
Spannend roosje Hier test ik niet eerder dan NOD. Ik zit zaterdag op 15 DPO en denk dat ik dan een testje waag mocht ik niks roods zien in de ochtend.
@ Mimi hoop dat het een innestelingsbloeding is! Ik wil ook niet eerder dan nod testen! Ik wil vrijdag of zaterdag gaan testen dan ben ik 13/14 dpo. Vorige x had ik een lf van 13 dagen. Ik moet nog steeds veel plassen voor mijn doen, borsten doen weer wat meer zeer, en af en toe een soort druk naast me heup dit had ik gister ook tijdens de seks het voelde heel vreemd, nog nooit gehad. En mijn temperatuur is hoger dan dat die vorige maand is geweest. Weet niet of dat een teken kan zijn maar kon de afgelopen 1,5 maand niet echt hoger dan 36,6 en vandaag 36,74
ZO alles weer bijgelezen. Mimi.. ik denk ook aan de innestelingsbloeding. Duimen!! Hier is het weer hetzelfde. Ik heb al een paar daagjes steekjes in mijn linkerzij..... en mijn borsten lijken er anders uit te zien. Ook is er een blauwe ader duidelijker zichtbaar.. maar ach! Dit alles heb ik andere rondes ook gehad, dus zegt natuurlijk weer helemaal niks! Vrijdag ben ik 12 DPO en dan ga ik testen.... dan heb ik een feestje en als ik een positieve test heb, dan moet ik goed op mijn eten en drinken letten... als ie negatief is, dan ben ik mij vast wel bewust dat de kans er nog in zit..... Jeetje, wat een spanning steeds weer!
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg)* Emm27, 2de kindje 11 (8) Typfoud, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Zwap, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) 12 (4) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje 13 (6) Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1ekindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1)* Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno200, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 14 (2) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36, ronde 2, 2e kindje 15 (4) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Ellamalou, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 14 (mk ronde 9) Datumloos (8) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Moeke1983 , 31 jaar, 2e kindje nog steeds ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 51 Zwanger (0), Ongesteld (3),MMM * (4), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (27)
Je maakt het wel spannend Mimi! Haha. Ik heb besloten dat ik niet ga testen..iig niet voor NOD en misschien daarna ook niet gelijk. Ik heb al zoveel getest in het verleden. Denk dat alles bij elkaar wel een 400 euro is als het niet meer is. Ik wacht gewoon af...hoef ik me bij een negatieve test ook niet zo teleurgesteld te voelen.
Mimi, dat zou zomaar innestelingsbloeding kunnen zijn! Oooh wat spannend! Ik werd vannacht wakker door een hele bizarre droom. Daarna voelde ik links wat gekke langzame steken links. Duurde maar een paar minuutjes. Daarna zeurende pijn die doortrok in mijn lies en rug. Als ik nog had geslapen had ik het niet gevoeld, dus ik denk dat mijn lichaam me gewoon een loer draait Ik denk dat ik vrijdag ga testen (11 dpo), maar misschien lukt het me nog om 1 of 2 dgn extra te wachten.
Ik heb vandaag mijn nod. (11dpo) De afgelopen twee dagen, en dan vooral gisteren, voelde ik me ongesteld. Ik had buikkrampen en last van mijn onderrug. Maar geen bloed. Vanochtend niks bij afvegen, maar net flinke buikkrampen gehad. Net wel wat dikke witte afscheiding bij afvegen. Ik had er een goed gevoel bij deze maand, o.a. door pijnlijke borsten en tepels. Maar nu ga ik twijfelen.... Ben echt bang dat het vandaag toch nog gaat doorzetten. Iemand van jullie bekend met die buikkrampen? Tis nu wel weer weg, was maar heel eventjes, maar wel heel hevig.
Ja hoor was er heilig van overtuigt dat ik ongi ging worden. Borrel gedronken. En toen kwam er niets.. Was ik toch zwanger. Dus buikkrampen zeggen niks hoe heftig ze ook zijn. (In mijn geval dan) Ik zou gewoon testen