Ik zou hier ook graag bij willen. Vanmiddag of vanavond ongesteld geworden. Volgens ff 7 dpo. Maar waarschijnlijk is me ei wel gesprongen na me positieve ovulatie test. Dus dan een lf van 13. Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje. Zet me maar op datumloos. Wil eerst me ei weer is vinden.
Ja ben er wel een beetje down van.. Verwachte het ook echt niet! Ging gewoon van FF uit en dacht dat me nod over 7 dagen pas was.. nu maar weer door en als deze maand niet raak is dan vragen om doorverwijzing Maar 31 dagen is wel fijn en een lf van 13 ook!
Hier eerste dag menstruatie overleefd. Blijft altijd de lastigste dag van je cyclus. Zo down en de hormonen gieren Door je lijf. Vreselijk. Hopelijk gaat het dan morgen weer wat beter om vervolgens zondag weer een bult hormonen naar binnen te slikken en te spuiten. Brr wat moet je toch veel over hebben voor je grootste wens!
Hoi! Eindelijk mag ik ook mee komen kletsen! Helemaal nieuw hier... Graag zal ik bij op de lijst willen, hopelijk werkt het zo op deze manier! Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje, NOD 8 oktober Hopelijk veel roze in oktober!
Knuffel Clarajilla! Had je hier inderdaad nog niet verwacht... Hopelijk was die 40 dagen een uitzondering en worden je cyclussen nu weer netjes! Bij mij was het ook 1 lange en de rest opvallend kort (had voor de spiraal altijd langere cyclussen)...
Voor dat ik aan de pil begon was het w regelmatig volgens mij? Ik hield het niet bij maar mijn moeder wel haha. En ze had altijd gelujk dus denk toen rond 28 dagen gewoon? Alleen het rare vandaag is mijn temp is weer gestegen met 0.3.. Ik bloed wel normaal en is helder rood en heb me darmkrampen weer. Die had ik gelukkig een paar maanden niet maar nu wel weer. Maar begrijp niet hoe mijn temperatuur kan stijgen dan?!
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (6) Adrianna, ?? Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3de kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 ( 2e IUI ) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 9 (4) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje 10 (2) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 11 (3) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 12 (0) 13 (1) SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 14 (1) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 15 (0) Datumloos (5) Porkje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid 50mg ) 26mei, 28 jaar, rond 1, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 22 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Lijst is weer up to date. Clara wat balen zeg. Je blijft ook aantobben he. Welkom nieuwe meiden in deze lijst. Hopelijk hele roze lijst. Hier heb ik vanmorgen mijn 1e tablet Clomid gehad. Bah bah.. maar tis voor een goed doel Vandaag dag 3 van mijn cyclus en lijkt ook al minder heftig te worden. Eerste 2 dagen waren echt een hel zoveel. Degen Spannend zeg. Hopelijk lukt deze IUI
Ik heb dinsdag een miskraam gehad. Uiteindelijk tot gister bloed verloren en nu is het al klaar. Fijn dat het zo snel achter de rug is... wel blijft mn temp nog aan de hoge kant 36.9, normaal rond 36.6. Het HCG is al uit mn lichaam (Bloedonderzoek) en ook mn test is mooi wit. Nu wachten op mn ei. Vandaag tawekiemolie gehaald, etos multi zwanger worden en vitex.... Wat is jullie ervaring met tawekiemolie? Met multi vitamine en de vitex ben ik al bekend.
Hoi allemaal, Graag zou ik ook (weer) op de lijst willen. Aangezien mijn cyclus toch iets meer schommelt dan verwacht kan ik hier geen exacte datum aangeven.... Zolta, 29 jaar, 1e kind, 2e ronde Ik lees begin deze week even alles terug! Tot snel!
Hallo allemaal, Ik zou ook graag op de lijst willen: mimi1988, 27 jaar, 2e kindje, ronde onbekend, )we zijn er niet bewust mee bezig, mocht het lukken, dan is het welkom). Ik heb een onregelmatig cyclus. Hij schommelt nog al tussen 35 en 44 dagen. Afgelopen keer was 36. Als ik daar nu weer van uit ga heb ik mijn NOD op 8 oktober. Ben sinds gisteren begonnen met ovutesten. Gisteren een licht streepje, vandaag ook, maar naar mijn mening iets donkerder dan gisteren. Morgen weer proberen.
Vervelend doetie! Gelukkig is het nu al over! Ik slik sinds gister monnixpeper. Heeft het wat bij jou gewerkt of niet?
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (6) Adrianna, ?? Jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3de kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, ronde 11 ( 2e IUI ) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 9 (4) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje 10 (2) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 11 (3) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie , 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 12 (0) 13 (1) SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 14 (1) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 15 (0) Datumloos (7) Porkje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid 50mg ) 26mei, 28 jaar, rond 1, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Zolta en Mimi jullie staan op de lijst. Doetie fijn dat het achter de rug is. Hopelijk aankomende ronde een plakbeeb. Heftig zeg een miskraam.
Zoo.... het wordt al steeds drukker! Gezellig, maar ook wel erg naar dat t ons allemaal nog niet is gelukt.. en.. gats! Ook nog eens een paar nare miskraamverhalen. Sterkte dames.. Hier CD10 ongeveer. Ik voel me wel wat vochtiger van onderen..dus vraag me af of nu dan alweer de eisprong in aantocht is. Nattig ondergoed ook steeds..maar geen rekbaar slijm ofzo... Ben benieuwd... wel steeds een enorme verrassing die cyclus van mij..
Door de monnikspeper kwam mijn cyclus op gang en na 6 weken monnikspeper was ik zwanger. De gyn had het niet verwacht maar het gebeurde toch. Maar helaas was dit met 6 weken een miskraam. Ik zweer bij vitex ken 2 mensen die ook na een maand slikken zwanger waren. Beide waren al een jaar bezig.... ik ben overtuigd.