Gefeliciteerd roosje! Hier nog steeds beetje lichtbruin bij afvegen. Wordt niet meer gelukkig. Hopelijk is het snel voorbij! Dan zou het haast wel een innesteling moeten zijn. Ik moet ook af en toe een boer en ben ook wat winderig soms. En ik heb sneller honger dan normaal. Om half elf een appel gegeten en een stuk taart, nu al weer trek...
Gefeliciteerd Roosje! Ik hoop dat het in de naam zit deze maand Al heb ik het idee dat ik m'n ongesteldheid aan voel komen, gerommel en geruis in m'n baarmoeder (denk ik). Heb ik elke maand voor m'n ongesteldheid. En heb verder weinig symptomen. Donderdag NOD, dus nog even afwachten en dat is toch elke maand weer afzien!
Haha nou hopelijk hoort winderigheid erbij dan... hahaha. Ik zou morgen testen Knutselsmurf. Of wanneer is je NOD?
Vandaag denk ik. Zou ook morgen kunnen zijn. Mijn cyclus wisselde de afgelopen maanden tussen 25 en 27 dagen. Zit nu op cd27. Maar bij mijn bbz testte ik pas twee dagen na nod licht positief. Dat was op cd29.
Iez mijn NOD is woensdag. Ik heb 2 dagen voor NOD getest. Zit volgens mij op dpo11 of 12? Uhmm op roze zetten. Effe geen idee haha, wil bevestiging. Ik ben nu onderweg naar kruidvat haha,als ik thuis ben laat ik jullie weer weten.
Hoi meiden! Kan ik er ook bij? Mijn nod zou 13/14-10 zijn aangezien mijn eisprong de nacht van 29 op 30-10 is geweest. Wij gaan voor een 1ste kindje en zitten in ronde 8 Sinds 2 dagen na eisprong heb ik heel veel 'last' van vochtigheid daar beneden, letterlijk plasjes in men onderbroek met soms ook wat dikker witverlies bij (niet altijd). Sinds gisteren lichte ms pijn en deze ochtend steekjes in mijn linkerzijde. 1ste maal dat ik dit heb dus maakt me wel wat gek Nu lekker aftellen tot aan NOD
Zou meer plassen ook nu al een symptoom kunnen zijn? Geen idee maar sinds gisteren...ik had gisteren voor 12 uur al 4x geplast. Normaal gesproken plas ik 3x per dag? En vandaag zit ik wederom vaak op de wc.
Ik heb vanochtend getest (14dpo) maar wit, witter, witst! 🙈. Blijven hopen, NOD is 10 okt maar goed we zullen geduld moeten houden!!
ROOSJE! GEFELICITEERD! Ik zie het streepje heel goed hoor! Ben super benieuwd naar je kv test! Ben je al terug? Hier twijfel twijfel twijfel.... Zal ik voor mijn nod testen? Ik wilde vrijdag of zaterdag testen (2 a 3 dagen voor nod.) Maar nu is het zo dat we zaterdag de verjaardag van onze zoon en dochter vieren (13 & 10 jr) Mijn man vind het dus niet slim om dan te testen. Als het negatief is ben je sjagrijnig en als het positief is dan verspreek je je straks! Hahaha Daar mag je het dan mee doen! Maar denk wel dat hij gelijk heeft hoor. zondag dus pas testen hier... Ik heb overigens helemaal geen kwaaltjes... Geen idee of dat een goed of slecht teken is...? Meer naar de wc heb ik ook wel (om te plassen) maar dat had ik vorige maand ook wel moet ik zeggen. Ik heb nu ook niet het gevoel dat ik zwanger kan zijn, dus ga er vanuit dat ik maandag of dinsdag ongesteld ga worden... Spannend deze week voor iedereen zeg! Ik hoop snel op meer roze
heb je zo;n lange LF dan Sop? 5 dagen voor nod is nog vroeg, er kan zomaar over een paar dagen 2 streepjes staan! Ik duim voor je!
Ik heb even jullie hulp nodig.. ik weet niet wanneer mijn nod is en moet eerlijk zeggen, dat begint behoorlijk irritant te worden hahaha.. ik hoorde van mijn gyn dat ik 24 september een eitje klaar had staan van 16-20mm.. zij vertelde dat die tussen dan en in het weekend hoogstwaarschijnlijk zou gaan springen.. sinds eind vorige week weer wat klachten die ik vorige keer ook met zwangerschap had... maar wanneer denken jullie dat ik nod heb? aanstaand weekend toch? dus als ik begin volgende week nog geen ongi heb, dan zou het wel weer eens raak kunnen zijn toch? wil het volhouden niet te testen voor het weekend maar weet niet of me dat ook lukt....
Roosje gefeliciteerd!! Super gaaf. Heb je de KV al gedaan? Ik hoop dat er nog heel wat dames bij zullen komen.