Neeeee... ik ga NIET testen, hihi! Vind het zo knap van mijzelf. Komt ook gewoon doordat ik nu weet dat mijn kansen nogg kleiner zijn dan dat ze bij een "normaal" persoon al zijn! ... Maar.. ik ben wel aan het aftellen... heb met mijzelf en ML afgesproken dat ik vrijdag ga testen.. dus..... nog 2 keer 's ochtends opstaan zonder te testen, hihi! Gisteren was ik bij een vriendin en ze vroeg, uit interesse en heel voorzichtig, of ik naar de dokter zou gaan als het nog lang zou duren. Toen vertelde ik dat ik al geweest was en PCOS had..... toen vertelde ze dat zei dat ook heeft. Wow..! Ik vond het al fijn dat ik het uberhaubt kon bespreken met wat vriendinnen, maar dat ik nu een vriendin heb met wie ik alles bespreken kan en die het zelf ook heeft... dat is toch wel extra fijn (hoe naar ik het ook vind voor haar dat zij het ook heeft!)...
De onderste is van bij mijn dochter. Even voor mezelf..Dat ik kon zien dat het op de goede plek stond. Hij stond er echt gelijk...Hoe ver zou ik dan al zijn?!
Owwwhh! Dat is een duidelijke ja! Spannend hoor!!! Hihi..... geen twijfeltestje maar ook geen megaknaller... Ik denk dat je gewoon rond de 4 weekjes zit (voor zover ik dat kan inschatten, haha).... is dit je NOD?
Nou ik heb vorige maand voor het eerst mn NOD bijgehouden. Maar volgens mij was hij sowieso iedere maand langer dan "normaal". Voor mn gevoel iig. Ik zou nu 4 dagen voor NOD zitten. Als ik uitga van mn voorgaande cyclus.
Ik zag inderdaad al dat je NOD op de 11e staat.. net als die van mij. Volgens de berekeningen zit je dan op 10 DPO... das een heel duidelijk testje dan..... misschien ben je wel iets verder! Ohhhh... ik wil ook graag testen! Had je last van kwaaltjes/symptomen waardoor je al dacht dat je zwangerwas?
Jaa! Ik denk het wel. -Ik voelde 7dpo een apart gevoel in mijn boek. Ik dacht zelf aan innesteling. -erg winderig gisteren en eergisteren. -mega veel plassen! En gisteren spoot ik in de action parfum op en werd gelijk misselijk. Nu weet ik niet of het aan de action parfum lag of....haha. Ik had mezelf zo voorgenomen om niet te testen.
Hihi! Wauw! Nou...dat voel ik allemaal NIET! Haha.. dus ben er bang voor.. Ach ja... te vroeg testen is niet erg.. alssie maar positief is! Hihi.. geniet er van!! Moet nu haastennnn.... ik was effe te benieuwd, maar moet naar mijn werk!
Heb je een foto typfoud? Gefeliciteerd!! SJ, fijn dat je er over kan praten met je vriendinnen! Gaan we samen testen vrijdag! 😊