NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik dacht dat ik negatief zoutesten dus had maar alleen action test gekocht. Ik dacht dat ik helemaal geen kans maakte met 1x klussen 2 dagen voor de eisprong. Dinsdag 22 sep geklust.. 24 sep eisprong. En dan springt hij tussen 24-48 uur he. Dus ik gelooof nu dat sperma 4-5 dagen leeft.

Kruidvat is inndd gevoeliger. Ik zie het verschil gewoon. Typfoud wanneer ga je met cb testen?

2. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk dat rose op de lijst.. lIk moet nog zo lang wachten. .

3. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw al 2 op roze!! Super dames 😃 dat er maar veel mogen volgen..

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Yeeaahhhh van harte!

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Je geeft me hoop... Slechts 1 klusje hier op dag van ovulatie... :)
    Ml was ziek en had echt geen fut voor meerdere klusjes die week...

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.280
    25.751
    113
    Het wordt steeds spannender hier met al dat geplas hihi!

Ik moet altijd al veel plassen (overgehouden aan mijn tweede zwangerschap), dus dat is voor mij helaas geen duidelijk symtoom. Maar zo kwam ik er wel achter dat ik zwanger was van mijn tweede. Ik moest opeens weer zo vaak :D

Hier vanmorgen mijn temp zo'n 0,2 graden omlaag. Gisteren nog sinds 's nachts veel steken links en veel krampjes en spierpijn in linker been en lies. Vandaag even helemaal niks meer. Wel weer hoofdpijn. En borsten doen nog pijn.
    En op de kinderboerderij met de klas van mijn dochter werd ik echt beroerd van de geiten(kaas)geur, terwijl een andere moeder niks rook. Nou hoop ik dat mijn temp morgen weer omhoog is... Ik hoop toch stiekem op een innesteldipje en niet op een vroege ongi...

Testdrang is ook groot. Kon me gelukkig weerhouden om vanmorgen te testen. Zou ook nergens op slaan op 8 dpo. Morgen weer een dappere poging om NIET te testen :D maar of ik vrijdag red, weet ik niet...

7. Zwap

Zwap Lid

19 mei 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Typfout!! Hele mooie test!!

Mijn reuk is ook heel erg sterk sinds vandaag (had ik bij de 1e net zo) terwijl ik dat normaal nooit heb.

Ben zo benieuwd vrijdag! Gelukkig lekker werken de rest vd week dus hoofd ergens anders bij! Krijg straks de testen binnen dus hoop dat ik me kan inhouden ;)

8. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Dames even een vraagje omtrent NOD.

Ik had op vrijdag een knal-ovu test, pijnlijke linkeronderbuik. Zaterdags was dit verdwenen. Vanaf zondag begonnen m'n borsten pijn te doen en zijn ze voller. Mijn conclusie was dat m'n ei dus op zaterdag is gesprongen. Ik heb geen idee wat m'n lf normaal gesproken is (gebruik nog niet zo lang ovutesten) Via Google kwam ik erachter dat je normaal gesproken 14 dagen na je eisprong je NOD is, dan is dit voor mij op vrijdag 9/10 toch?

Sorry voor de lange uitleg maar kom er zelf even niet, zit al 2 dagen te rekenen 😆

Alvast bedankt voor je reactie 😘

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.280
    25.751
    113
    Dat ligt aan hoe lang je luteale fase is (dus fase van ei tot ongi). Deze is over het algemeen redelijk constant, maar verschilt wel per vrouw. Die van mij was vorige maand keurig 14, maar er zijn ook vrouwen met 10 dgn bv.
    Als je van je vorige rondes weet wanneer je ei was kan je kijken hoelang het daarna duurde tot ongi. Dan weet je jou lf en dus ook nod datum.

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gefeliciteerd Typfoud.

11. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Bintje, je loopt zo ongeveer gelijk met mij, ik had zaterdagavond mij ei. Ik had vorige ronde een LF van 10, dus donderdag mijn nod. Je kunt ook je dpo (dagen na de eisprong) bijhouden. Dan zit je vandaag op 9 dpo. Meestal kun je vanaf 11-12 dpo wel een kv-test wagen. Gemiddeld worden vrouwen op 14dpo ongesteld. Maar het kan ook met 9 of 18...

Ik ga vrijdag testen als ik niet ongesteld ben geworden.

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik heb ook zaterdag mijn eisprong gehad en ik hou zaterdag aan als NOD. Officieel tellen ze vanaf de eerste dag van je menstruatie maar ook ik weet mijn lf niet. Ik ga nu uit van zaterdag. Dan zit je op 14 dagen na eisprong

13. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Lieve Koekie, Ni en Adje,(en alle anderen natuurlijk)

Heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik heb net (ja ws onwijs dom een testje gedaan..die natuurlijk Omo-wit was. Ik merk aan mezelf dat ik er zoveel mee bezig ben dat de lol ervan af gaat. Ik zal de komende tijd even niet op forum te vinden zijn en ook niet meelezen. Even een stapje terug en dichterbij mezelf blijven. Wellicht tot in de volgende ronde, al hoop ik jullie allemaal terug te zien in een zwangerschap-hoekje 😃

Heel veel liefs, en toi toi toi 😘😘😘

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Iez nog steeds bezig met de oefeningen?

15. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Dan hou ik ook 14 dgn aan dan kom ik uit op maandag de 12e..
    We wachten af..

16. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Ahhh spanning hier...

Gefeliciteerd dames met jullie positieve testen. Dat iedereen maar mag volgen!!

Eerste puist is hier alweer gesignaleerd...

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Sinds mijn eisprong niet meer gedaan. En jij?

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja om de dag haha baat het niet schaad het niet. Daar kan t dan niet meer aan liggen. Ik dacht voor mezelf juist na de eisprong zodat alles goed doorbloed is in je overbuik

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dus jaa het kan hihi. Succes met afwachten dan maar hihi

20. Discover

Discover Lid

23 aug 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Roosje en Typfoud, wat heerlijk om dit nu te weten :)

Hier wel wat klachten maar ook zeer veel stress op werk dus weet niet wat waardoor komt.. :( enige voordeel is dat ik er daardoor ook minder mee bezig ben. Maar stress zal ook geen positieve invloed hebben. We gaan het zien. Ook al pukkels midden op mijn gezicht, pijnlijke borsten, lage buikkrampjes en sterke reuk. Plas veel maar heb ook veel water gedronken en ben erg zenuwachtig op mijn werk door alle spanning daar.

Deel Deze Pagina