NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Die lichtere foto is van vandaag.
    Mijn urine was nog van vannacht. Was mijn eerste urine gelijk in de ochtend dus misschien kan het daardoor zijn?
    Maar ik ga niet stressen. Ik test morgen gewoon weer oke.
    Sorry dat ik even ego reageer. Heb nog niet eens gegeten pff

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.280
    25.751
    113
    Nou, de spanning stijgt hier samen met mijn temp hihi. Mijn twee oudste zijn al zo oud dat ik me al die symptomen nl helemaal niet kan herinneren. Ik had pas testen na overtijd en daarna pas misselijk. En voor de rest ook nergens op gelet. Dus nu heb ik nog geen vergelijkingsmateriaal ;) en let ik wel op alles.
    Ik blijf me ook maar voorhouden dat mijn hormonen sowieso gekke dingen kunnen doen, en daarnaast heb ik dan ook nog goede hoop ;)

Haha, dat kan ik me voorstellen! Maar bij jou was het lekker echt en geen droom!

3. PeAn

PeAn Niet meer actief

Uhhh ff misschien een tikje lomp maar waarom blijven testen als je positief hebt getest?

2 strepen is zwanger dus duidelijk.

Als een zwangerschap een miskraam wordt dan merk je dat vanzelf doordat je gaat bloeden of je komt er achter bij een echo.
    Dit voorkom je niet door te blijven testen en een hcg toename te zien en je kan nu knalpositief testen en over een uur gaan bloeden.

Daarbij maak je jezelf enkel onzeker als de test niet donkerder kleurt. Maar jij weet niet hoe snel je lichaam hcg aanmaakt bijv.

Bespaar je de stress en het geld en koop van al dat geld wat je weggooit aan een test de eerste babykleertjes, veel leuker!

De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed na een positieve test dus geniet van je kwaaltjes....uuh zwangerschap ;P

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Pean, ik zou inderdaad geen testen meer kopen, had al een laatste test thuis dus die wilde ik vandaag op nod gebruiken. Te veel testen geeft je idd stresss

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Balen knutselmurf.

Clarajilla: ik hoop dat je temp morgen weer omhoog gaat. Bij mijn laatste zwangerschap ging mijn temp om de dag omlaag en omhoog dus het zou kunnen dat het nog goed is. Time will tell

6. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Ik zou ook niet iedere dag testen maar om de dag. :)

7. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Dankjewel allemaal, :D

Goed idee Mimi. Ik heb toevallig gister twee doosjes ovulatie testen vd action gekocht :D Ik ben benieuwd! Ik moet dan ff afwachten hoe ik dat ga berekenen.

Mijn NOD ligt nu dus tussen 3-10 en uitgaand van de langste 17-10 :)
    Ik denk dat ik 11e weer een test ga uitvoeren, denken jullie dat er dan genoeg hcg in me lichaam zit? (Als ik nog niet ongesteld ben geworden en zwanger zou zijn ;))
    Dat zou namelijk me gemiddelde zijn van 37
    Of hoe rekenen jullie dat uit met een onregelmatige cyclus? :)

Ik hoop er niet teveel op dat het nu al raak is. Omdat het eerste ronde is en waarschijnlijk 2 dagen te laat :p

8. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    @Adje: dat warm/koud gevoel heb ik de laatste 3 dagen ook, normaal heb ik het altijd kou en nu zweet ik me te pletter bij de minste inspanning... Laatste 2 nachten slaap ik ook als een roosje en lijkt het bij het wakker worden alsof ik nog maar 1uur geslapen heb, echt moeite om op te staan dus...

Ook de lage rugpijn en steken links in men buik blijven aanhouden en sinds deze ochtend en uitstraling naar lies en bil... + daarjuist bij het afvegen een lange dikke doorschijnende sliert slijm :(
    Word helemaal gek maar wacht toch nog maar om te testen... Ik denk zaterdag eens te testen in de ochtend... :)

Liefs

9. Moeke1983

Moeke1983 Actief lid

17 jun 2015
    241
    0
    0
    Fulltime mama/huishoudster/manager/voetveeg en ik
    in mijn eigen wereld
    lieve dames ik mag helaas op rood maar wel een redelijke cyclus gefeliciteerd aan de roze dames!

10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Toen ik nog geen ovulatietesten gebruikte ging ik deels af op het slijm en op mijn langste cyclus. Dat was toen der tijd 40 dagen. Daarna deed ik pas een test, niet eerder. Nu ik de testen heb gebruikt, ook action, vind ik het veel prettiger. Het geeft meer rust. Je krijgt een piek en als het goed is word je dan ongeveer 16 dagen erna ongesteld. Als je een positieve test hebt kan het 24-48 uur duren voordat je ei springt.

11. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Balen zeg, maar idd wel een redelijke cyclus. Hopelijk komen volgende maand al je pendels uit!

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ adje, ja mijn temperatuur is nog wel hoog, en ook nog hoger dan dat die vorige maand geweest is!

@ iez, ja ik hoop dat mijn temp morgen ook weer omhoog gaat of in ieder geval zo zal blijven. Ben wel heel vochtig van onder en af en toe een zeurend gevoel in onderbuik. Nu maar afwachten!

Heb vanmorgen wel getest en was omo wit. Ben ook pas 11 dpo dus kan nog te vroeg zijn. Ik wacht nu denk ik wel tot zondag met testen ( als me dat lukt). Dan ben ik echt zeker dat ik wel of niet ongesteld ben geworden :p

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Clarajilla, ik had ook een zeurderig gevoel en vochtighd. Misschien is het voor je te vrieg, niet iedereen test namelijk voor nod positief, spanend zeg ook je temp enz

14. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Bedankt voor de informatie :D
    Alles is voor mij nog zo nieuw :(
    Ik hoop dat ik het alleen zolang volhoudt!
    Vrijdag vind ik al lang :$ en elke keer als ik naar de wc ga ben ik toch bang dat ik ongesteld word. :$

Maar Mimi tijdens het waterig slijm heb jij je ovulatie?
    Of net erna?
    Ik voel namelijk mijn eisprong niet

Ik heb alleen 3 oktober een steek rechts onderin me buik gehad. Dit zou natuurlijk ook me eisprong kunnen zijn of me innesteling?
    Alleen totaal geen doorzichtig vruchtbaar slijm gehad na 27 september.

En nu allemaal rare klachten alleen volgens mij zit ik me dat zelf aan te praten omdat ik het graag zou willen en kan ook menstruatie in aantocht zijn ;)

(Koude handen,vaak plassen,moe, buikpijn, diaree(sorry niet zo smakelijk)
    Bij komkommer een bittere smaak :( Bij brood met kaas een zout smaak :(

Herkent iemand deze klachten voor menstruatie of begin zwangerschap ? :)

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    pfff. hoe doen jullie dat? niet testen voor je nod?
    Ik heb al 2 testjes gedaan (negatief uiteraard).. heb normaal een cyclus van 28, maar de vorige maand 26 en daarvoor ook een uitschieter naar 31.
    14 dagen luteale fase.
    Maar zondag 27 sept nog rekbaar slijm gehad.. Vrijdag zou mn nod zijn als ik van 28 uit ga, maar kan dus ook best 30 dagen zijn dit keer.

Zou nu dus of 2, of 4 dagen voor nod zitten... Grmpff.

16. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    @Mila89: waarom start je niet met ovulatietesten? Deze helpen bij mij erg goed en zorgen ervoor dat ik rustig mijn eisprong tegemoet kan zonder al te veel te stressen over 'kwaaltjes'... Bij mij is het slijmerig verlies meestal een dag voor en op de dag van de eisprong en dan stopt dit, maar de steken in men buik beginnen al kort na ms... misschien ben je daar wat mee ;)

17. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ooh dames! We willen geen rood! :( Roze!!!!

Heel veel succes in de volgende ronde en dansen roze he!

18. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Het moet deze ronde raak zijn van manlief. Hij overleefd niet nog een keer mijn PMS. :$:p

19. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    Haha dat ken ik, manlief hier wordt gek van mijn *ik wil seks* momenten tijdens de eisprong :p:D denkt dat hij niet goed om kan met het principe dat ik nu altijd degene ben die het eerste initiatief neem en hij geen kans meer krijgt :D

20. PeAn

PeAn Niet meer actief

Heel makkelijk hoor. Test in het doosje laten zitten :p

Mijn redenatie....

Waarom voor nod testen en dan een teleurstelling van een witte test om je vervolgens gek te denken....te vroeg getest dus misschien toch nog wel...zie je ik voel een steekje in mijn buik/borst...
    Of een vaag lijntje die je enkel in een bepaalde hoek kan zien en je dus weer onzeker maakt.

Daarbij dan weet je vroeg dat je zwanger bent, bel je blij de verloskundige en krijg je ruim een maand verder pas eens een afspraak. Moet je toch ook weer wachten.

Links om of rechtsom wachten moer je dus waarom jezelf ook nog eens ramgek maken.

Hier altijd pas een week na nod getest.....zo duurde de wachttijd voor de eerste afspraak verloskundige wat korter :D

Deze keer wil ik zaterdag testen mits ik niet ongi word. Vrijdag is mijn nod. Aankomend weekend zijn wij kindloos en volgend weekend is iedereen weer hier dus vandaar gekozen voor dit weekend.

Deel Deze Pagina