Bedankt Chromie, dat maakt de kans iets groter dat me ei misschien 29e nog leefde. omdat ik 27e nog rekbaar slijm had. Ik vind het zo moeilijk om "los te laten" en elke keer dat ik naar de wc ga kijken of ik ongesteld ben geworden. Daarom is ovulatie test misschien wel iets om er wat ontspannender mee om te gaan Mimi zei het ook al ovulatie testen ,Heb ze toevallig gekocht dus begin er volgende maand mee Sitalita ik snap jou helemaal heb er gister ook al eentje gedaan (5 dagen voor NOD) En in me hoofd ben ik al zwanger Doe het liefst elke dag een test
Hier heb ik ook last van sinds het weekend. Vooral in de avond als ik op de bank zit dan zit ik te rillen van de kou, ook geslapen met een extra deken. En zodra ik wat actief ben dan staat het zweet in no time op mijn lip en op mijn rug.
@Mila89: Geen probleem hoor, ik hoor zelf ook graag eens van anderen hoe zij iets ervaren Dan zitten we misschien wel in dezelfde cyclus, ik heb mijn eisprong de nacht van 29 op 30-09 gehad Ik begrijp zeker je gevoel omtrent het naar toilet lopen, dat heb ik nu na 8 rondes nog steeds, zeker als ik dichtbij de ms-periode kom maar tijdens de ovulatieperiode heb ik door de testen daar geen last meer van, dan ben ik meer bezig om mijn best te doen mijn pipi 3uur op te houden
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg)* Emm27, 2de kindje 11 (9) Typfoud, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 15, 1e kindje Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Zwap, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Mila89, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 12 (3) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje 13 (6) Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1)* Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno200, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 14 (4) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje Chromie, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje 15 (4) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Ellamalou, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 14 (mk ronde 9), 2e kindje Datumloos (8) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Moeke1983 , 31 jaar, 2e kindje nog steeds ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 53 Zwanger (2), Ongesteld (5),MMM * (4), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (25)
Mila, ik had verwacht wel beter te weten bij de derde. en na de vorige x ook te vroeg testen en niet zwanger zijn. voel me ook nog niet eens echt zwanger.. en toch die drang...
O dat zou leuk zijn als het tegelijk is! 8 rondes pff dan kan je mij oprapen denk Ik ben nu al zo gestrest en dit is ronde 1 Voor mij is alles nog een beetje nieuw, dus het uitwisselen van informatie vind ik super fijn. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb Laten we hopen dat t allemaal raak is Wanneer ga jij testen? En met welk merk test jij? Is jou cyclus regelmatig? Ik heb gister getest met predictor early 5 dagen voor NOD nou helemaal niks hoor. Maar als ik 27/28/29 me ei heb gehad is dit misschien nog erg vroeg? En daarbij heb ik telkens lang,kort,lang,korte cyclus - alsof er een patroon in zit. En als dat is, heb ik deze maand een lange (wat ik eigelijk ook hoop want dan is er n kans omdat wij pas 29e zijn begonnen Ja snap ik Sitalita. Ik heb vandaag ook weer die drang Ook omdat we het zo graag hopen Typfoud mag ik ook erbij
Dankjewel Mijn naam is Mila , ik ben 26 jaar, nog geen kinderen 1e ronde en uhm NOD is officiel uitgaand van me langste cyclus 17 oktober Mmaar of ik het volhoudt tot die tijd Dus word denk 11e testen Gemiddeld cyclus is 11 oktober testen
Hehe wees gerust, ik voelde bij ronde 1 & 2 ook zoveel stress maar eens je je kwaaltjes begint te kennen worden de stresssymptomen ook minder Mijn cyclus is gestart met 2 x 23 dagen en zo opgebouwd tot 27 dagen, enkel vorige maand had ik 1 week voor (verwachte) nod al elke ochtend bloed/bruinverlies tot aan men ms en die kwamen dan uiteindelijk 4 dagen te vroeg, was ik helemaal van in de war, dacht echt dat dit innesteling was... en daarom dus de ovulatietesten beginnen gebruiken Ik denk dat ik de testen van kruidvat haal en 1 clearblue, als de test van het kruidvat niet erg duidelijk is wacht ik 2 dagen en gooi ik er weer een kv test tegenaan en de clearblue gebruik ik als "leuke" test om aan manlief te geven (dus die gebruik ik enkel als het echt uitdraait op een zwangerschap). Ik denkt te wachten tot zaterdagochtend, dan zit ik 4 dagen voor NOD Als je ei de 29ste zou geweest zijn dan zou ik pas ten vroegste testen op zaterdag en eig. is dat nog vroeg maar geloof me meid, ik kan ook niet wachten
@chromie ja ik heb me voorgenomen om zondag pas te testen Maar of t lukt Ik heb vorige maand gelijk vier doosjes van twee testen vd action gehaald dus 8 testen dus het is ook zo gemakkelijk om te pakken gister twee van predictor early gekocht. gistere eentje gebruikt en volgende bewaar ik ook voor de zekerheid als extra test omdat je die kan bewaren en dat lijkt mij ook leuk Heb jij wel precies 14 dagen voor NOD je eisprong dat je weet? Ik ben namelijk al wel vanaf vorige maand aant kijken via me slijm, en vorige maand op vakantie rondom 28 aug Merkte ik toen rekbaar slijm. en 4 sept werd ik ongesteld. Dus waarschijnlijk is dat ook nog is onregelmatig bij mij Ik moet echt die ovulatie test gaan doen volgende keer
Mijn NOD staat op morgen, maar ik ga voorlopig nog niet testen, omdat ik niet zeker ben dat m'n NOD echt dan is en ik vorige maand te depri werd van de negatieve test. Ik hoop dat m'n ongesteldheid wegblijft en ik na het weekend kan gaan testen.
@Mila89: Bij mij zitten daar steeds 13 of 14 dagen tussen , wow dan zou er bij jou maar 7 dagen tussen gezeten hebben? Ik had vanmiddag ook rekbaar slijm, nog nooit gehad zo lang na mijn ei dus misschien kan dit ook een andere reden hebben? Verwarrend hé @Rose1707: duimen staan hier omhoog voor jou!
Hmm ik heb ook al twee dagen een bittere smaak in mijn mond. Deze klacht heb ik nooit eerder gehad. Totdat ik het nu bij jou las ook niet bedacht als 'mogelijke' klacht
Ik kon het niet laten.... Vanmiddag bij de action testen geko het en zonet gelijk 1 gedaan. Negatief. Ben 10 dpo... De moed zakt gelijk in mijn schoenen... Vrijdag, met ochtend urine, de early van kV proberen. Dan 12 dpo... Bah...