NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Haha oeps.... Laatst liep ik ook tegen een bekende op in de kv terwijl ik testjes in mijn hand had.
    Daar tegenover kwam ik een tijd terug mijn buurvrouw tegen met ovulatietesten in de etos, inmiddels is ze bevallen :)
    Ik ben eigenlijk vooral bezig alles voor mijn oudste geheim te houden, want als ze het weet, kan ze het niet meer loslaten, denk ik. Ze kan al lezen dus de testen liggen achter mijn sokken in de la....

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Mila,
    Ik heb geen idee eigenlijk. vorige zwangerschap (mk) had ik het niet, gisteren had ik het ook maar een heel klein beetje niet eens 1/3 inlegkruisje.. nu is het weer weg.... ik denk dat we het maar gewoon moeten afwachten. je kan er niet zoveel aan doen, eigenlijk maken we ons zelf gek! het komt wel of het komt niet.... heb je al bedacht wanneer je wilt testen?

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.280
    25.751
    113
    Hihi ik had vorige maand testen van kruidvat gekocht, en wilde ze opruimen (lees: verstoppen), maar moest echt plassen dus had ze op het muurtje boven de wc gelegd. En daarna helemaal vergeten :D
    En mijn dochter vond ze dus en begon natuurlijk van alles te vragen...
    Heb maar even gejokt en gezegd dat ik ze voor iemand anders had gekocht, die dat niet zelf durfde :)

4. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    @suus ja beter niet teveel hopen en maar afwachten :)
    Wat erg van je mk :(
    Pff mijn cyclus is zo onregelmatig (31 tot 45 :$) dus gemiddeld zou het vanaf vorig jaar ik gestopt ben 37 dagen cyclus zijn, zit nu op dag 35 in me cyclus. dus dan zou zaterdag mijn NOD zijn en misschien beste wachten tot zondag met testen als ik nog niet ongesteld ben dan ;)
    Ik heb dinsdag al een early predictor test (6 dagen voor NOD) gedaan die vanaf 12.5 hcg meet maar dat was (nog) niks :p
    Nu heb ik gister en vandaag test drang maar ik weet dat het geen zin heeft, heb alleen nog action test die vanaf 25 meet dus moet echt minimaal tot zaterdag/zondag wachten :)

Wanneer ga jij testen? :)

5. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    20151008_094015.jpg

Oeps..ik kon me niet inhouden. Weet dat t nog vroeg is maar mocht t misgaan dan laten we het gewoon liggen...bij de jongste met 14 weken geslachtsbepaling gedaan en een gender reveal party. Zag dit bij de wibra en action. Agh voor die 3 euro nog wat haha.

6. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Oh de testen heb ik ook binnen. Volgens mij heeft ze het gezien..nou ja jammer dan.

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ohh dat is leuk!!!

8. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja dat was erg verdrietig. ik was 10 weken zwanger en we gingen voor onze eerste echo. die bleek niet goed te zijn en met medicijnenen is alles op gang gekomen... dat is inmiddels 7 weken geleden en 2 weken geleden had ik alweer een eitje klaar staan! dus we hebben weer hoop!

9. Rose1707

Rose1707 Lid

6 mrt 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vrees dat ik ook op rood moet 😢
    Succes voor iedereen die nog kans heeft!

10. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    @suus wat heftig joh. :( Gelukkig is je cyclus dan weer normaal, soms kan dat ff van slag zijn :)

@rose :(:( wat balen!!! Hopelijk volgende ronde beter :)

11. Discover

Discover Lid

23 aug 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen dames in rood...
    Hier nog even geduld. Denk dat mijn NOD wel iets eerder is dan op de lijst dus 13/14 oktober. Mijn piek met ovulatietesten was rond 28/29 september.
    Ik ga zondagochtend drie weken naar Costa Rica en wil niet daarvoor al testen. Ik neem dus maar testen mee op reis..

12. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dames wat veel rood ineens! Balen! Veel succes volgende ronde..

Linda gefeliciteerd met je zoon!

Hier duren de dagen tergend lang.. Voel vanalles in mijn buik maar kan net zo goed niks betekenen.. Ik haat wachtweken!

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ni, Spannend zeg. Ik hoop dat het raak is.

sj, was het wel gezellig?? Hihi.. Wel fijn dat het eruit is. Lucht toch wel op dan he.

Lindaatje, wat balen zeg. en gefeliciteerd voor je zoon.

Clara, balen zeg de MMM maar ze kunnen tegenwoordig gelukkig heel veel.

Hier, Straks even naar het ziekenhuis rijden voor de Clomid ( een uur :$ anders wordt het niet vergoed als ik het bij mijn eigen apotheek ophaal. Nieuwe regel ofzo??? :( )
    Zaterdag weer beginnen met de nieuwe dosis.

14. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Koekie moet je telkens 1 doosje ophalen? Kunnen ze niet gewoon een paar meegeven?

Ik kreeg ze destijds ook van het zkh, als het goed is heb je daarvoor een formulier bij het zkh getekend.

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden op rood balen zeg, niet leuk....

Meiden volgens mij lag het gisteren aan mijn urine waarschijnlijk, kijk nou test loopt op

16. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Jaaaaa gelukkig roosje! :D

17. Discover

Discover Lid

23 aug 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Roosje dat is heel duidelijk!

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Aah gelukkig!
    Ik heb nog een digitale liggen maar die ga ik later doen.

19. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik heb nergens voor getekend. Voor mijn eerste zwangerschap ook niet. Och ja.. het hoort er gewoon bij ;) Al moest ik 2 uur rijden... ik heb alles over voor ons wondertje :) al had ik niet verwacht dat ik daar naartoe moest voor 5 pilletjes Clomid

20. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Roosje waarom ben je nog steeds testen aan het doen? Zwanger is zwanger!

Deel Deze Pagina