Omdat ik bang was,gisteren liep hij niet op. Maar ik ga geen testen meer halen hoor. Heb nu nog 1 kv test en 1 digitale thats it.
Bij mij is het normaal ook wit en dikker en kan me niet herinneren wanneer het eerder zo waterig voor m'n NOD is geweest? Misschien inderdaad met m'n ei, maar die heb ik nu sowieso 100% al gehad! Ik wacht het gewoon af en geef het 50/50 Jammer dat ik de pendel heb gemist. Ben niet zo een ochtend mens hihi.
Net dacht ohnee, ik ben ongesteld geworden! Maar op de wc was er niets te zien, alleen een beetje gewone afscheiding. Ik zal vandaag wel extra vaak naar de wc gaan om te checken... Bluh, deze dag is echt het ergst.... En ik ben ook een emotioneel wrak, gadver, ik jank om alles...
@Ni84 ik doe mee! Vanmorgen eerste bruine afscheiding gehad en sindsdien natuurlijk niks meer. Wel een ongestelheidsgevoel in m'n buik. Ongesteld worden is al erg genoeg, maar als het dan weer een paar dagen een wel/niet spelletje wordt, word ik echt gek. Heb dan ook meteen zo'n dag dat alles misgaat, spullen laten vallen, dingen die ik moet hebben in de supermarkt die op zijn, bah! Dat het maar snel duidelijker wordt! En voor jou hopelijk met een positieve test als beloning
@roosje & Typfoud Gefeliciteerd @rose zon dag is echt verschrikkelijk, als 1 ding valt,valt alles Lieve meiden Ik heb even n vraagje Hoe staat je baarmoeder als je net zwanger bent en als je ongesteld moet worden? weet iemand dat Ik probeer zo weinig mogelijk te voelen maar ik was weer nieuwschierig het voelt zo zacht en gesloten en met seks heel gevoelig Zaterdag/zondag NOD en vanochtend bruine afscheiding/bloed, Heel klein beetje maar, nu weer normaal slijm
Gefeliciteerd dames op roze Meiden op rood:x hoop dat jullie snel op roze mogen. Ik mag ook paars ik ga er van uit dat mijn nod de 14e is. Meestal een standaard cyclus van 28 alleen afgelopen keer 3 dagen overtijd geweest. Ik schrijf niet veel maar lees lekker mee
Tijdens de zwangerschap was het wit. Voor mijn doen normale kleur, maar dan heeeeeel veel. Maar wel pas na 12 weken ongeveer. Balen als het je ongi is! Afwachten.... Meer kan je helaas niet doen.
Bij mij voelde hij hard, laag en dikker dan normaal. Stak veel verder uit. Ik lees verschillende dingen op internet. Hij "hoort" bij een zwangerschap hoog, gesloten en zacht te zijn maar dat kan ook weken later in de zwangerschap pas gebeuren. Dat verschilt per vrouw. Ik zal straks voelen of de mijne nog laag en hard is.
@Mimi Bedankt voor de informatie Tot nu toe nog steeds niet ongesteld wel een nat gevoel. Afwachten maar @typfoud bedankt bij mij beetje uitpuilend,zacht en laag Maar wel hoger als gisteren, maar Misschien is dit wel een menstruatie klacht Afwachten maar
@Roosje: proficiat meid, dat ziet er goed uit Hier vandaag al heel de dag lage rugpijn + sinds vanmiddag een enorm trekken gevoel onderin men buik en nu juist bij het afvegen heel licht beige-/rozeverlies met mini rode puntjes + men onderbroek helemaal nat :O... Zit nu op 9dpo dus nog even afwachten maar deze symptomen zijn me toch allemaal nieuw! Dinsdag test ik op mijn NOD, tenzij ze doorkomen Liefs
Uiteraard mag je zeer blij zijn, maar je bent zwanger in ronde 1! Als het een miskraam wordt kan je er ten eerste niks aan doen en ten tweede je zit pas in ronde 1! Count your blessings!!! Mogelijk vinden mensen me nu een serpent secreet, maar het zij zo.