hi meiden, Hier nog geen ongi maar kon me niet inhouden en heb net getest. (14dgn DPO) Omowit helaas. Laat de rode duivel nu ook maar komen dan kunnen we op naar de nieuwe ronde Roosje en Typfoud gefeliciteerd! Hopelijk kleuren nog meer dames de lijst rose! Meiden op rood veel geluk in de volgende ronde!
Net toch rood gespot bij afvegen, dus mijn menstruatie heeft zich gemeld. Ik ga even verdrietig onder een steen liggen
@ni: ohhh nee .... dikke knuffel @Milla: ja heel heftig. .. maar we hebben het samen goed kunnen verwerken en daar zijn we eigenlijk nog steeds wat mee bezig... Hoop dat het ons weet gegund is en dat het nu wel goed gaat
Vandaag gelukkig nog geen rood. . Wel wat buikpijn maar ja dat kan nu van alles betekenen nu. ... morgenochtend ga ik testen als het dan nog niet door is. . Dan als het goed is 12 dpo. ..
@ni wat vervelend op naar volgende ronde @suus snap ik, ik denk dat een mk je altijd wel bij blijft Wat fijn dat je nog niet ongesteld bent! Goede hoop Mijn menstruatie is ook nog niet doorgebroken. 11 dpo Vanmorgen oud bloed,ik hoop innesteling, was heel bang dat m'n menstruatie door zou breken,maar t was zoo weinig, baarmoedermond is zacht,laag en dicht. Ben me ervan bewust dat m'n menstruatie toch nog kan doorbreken deze dagen Net nog even na Kruidvat gerend voor test 2v5. Schijnt gevoeliger te zijn dan action. Hopelijk kan ik me inhouden morge vroeg en zaterdag pas testen Dames Ik hoop zo voor ons alle
Ja dat heb ik ook vaker gehoord! Ik ga morgen denk ik even een tesje wagen.... duimen voor dit weekend!
Nod is zondag of maandag. Heb al een paar dagen steken bij schaambeen, moest er vannacht 4 keer uit om te plassen en net kwam er maagzuur omhoog. Dat laatste heb ik nooit, alleen bij mijn eerste zwangerschap had ik dat (bij tweede x niet). Ik kon me niet inhouden en ik heb net een test gedaan van Kruidvat 2 voor5, helaas negatief. Het stomme is dat er wel een streepje staat maar die staat veel te ver naar rechts. En is niet roze maar grijs. Zo stom, ik had even hoop. Il denk dat ik dan toch niet zwanger ben. Een test zou toch nu wel iets op moeten pikken?
Dit snap ik niet. Een kindje kwijt raken is een kindje kwijt raken. Of dit nu in ronde 1 is of in ronde 10. Beide erg verdrietig dus de angst zit bij iedereen.
Is er iemand die de lijst kan bijwerken? Er is een hoop gebeurd vandaag. Ik baal mee met de dames die ongesteld zijn geworden, niet leuk! :x Hier beginnen testkriebels zich lichtjes op te dringen maar NOD is nog erg ver weg.
Het bloed van de menstruatie is er wel, maar ik denk dat het deze keer een heftige wordt met stolsels. Heb me zelden zo slecht gevoeld als nu. Echt zo'n enorme druk in buik en rug, net weeën... Gelukkig is manlief er en neemt hij alles over. Kids naar bed, afwas, alles... Het lijkt wel of elke keer de PMS en de menstruatie heftiger is dan de maand ervoor. Kennen jullie dat?
Dag dames! Morgen voor mij D-day, of ongesteld of niet :0 hehe logisch meer is er niet... Spannend! Kan iemand mij vertellen misschien wat Pendels inhoud? Ik zie het vaak voorbij komen maar heb eigenlijk nergens een uitleg kunnen vinden hihi. Dank!
Ja het is zeker verdrietig. Ik zou ook heel verdrietig zijn in ronde 1, maar ook zeer blij zijn dat het zo snel gaat en ik de kans heb om zo snel weer zwanger te zijn. Als je niet weet hoe het is om er erg lang over te doen, is dat lastig om je daar een voorstelling van te maken wat het met je doet. Dus daarom 1/2/3/4 dames count your blessings. Veel dames, waaronder ik benijden jullie om dat geluk!
Als je op 'forum' klikt, zie je bijna helemaal onderaan 'pendelen' staan. Daar staat een algemene uitleg en verschillende pendelaars. Ze proberen dan dmv pendelen te voorspellen wanneer je een posi test krijgt en het geslacht. Of bv bevaldatum als je al zwanger bent. Is wel leuk hoor, maar je moet even goed de spelregels lezen. Iedere pendelaar heeft haar eigen regels.
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg)* Emm27, 2de kindje 11 (9) Typfoud, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 15, 1e kindje Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Zwap, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Mila89, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 12 (3) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje 13 (6) Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1)* Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno200, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 14 (4) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje Chromie, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje 15 (4) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Ellamalou, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 14 (mk ronde 9), 2e kindje Datumloos (8) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Moeke1983 , 31 jaar, 2e kindje nog steeds ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 53 Zwanger (2), Ongesteld (10),MMM * (4), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wachtbankje (41)