Het is bij mij een keer voorgekomen dat ik echt enorm ongesteld was geworden rondom mijn NOD. Ik moest echt even in bed blijven liggen. Zoveel pijn en ook bloed verloren. Kreeg wel het gevoel dat mijn lichaam toen wellicht iets had afgestoten wat denk ik anders echt niet goed zat! Hopen dat je, je snel wat beter voelt!
Ik had net bij het afvegen waterig oud bruin bloed. Zit 11 dpo. Wat denken jullie? Morgen wel of niet testen. Dacht dat ik LF van 14 dagen had....
Ik mag ook op rood in de lijst, Typefoud. Misschien kun je dat nog aanpassen. Zolta, oh dat is ook naar.... Bluh
Dat begrijp ik dan ook wel weer. Het is gewoon enorm balen dat niet iedereen binnen zes maanden positief test. Hoop voor jou dat het snel raak mag zijn.
Kan dat? Had 7 dpo licht bruinverlies bij afvegen... Het kwam nu mee omdat ik wat kracht moest zetten.... fijn ond er werp
@mimi ik had het vanmorgen 7:00 ook, (1/3 inlegkruisje bruin,oud bloed lijk het?) gelijk erna niet meer en nu ook niet, wel nat gevoel. Gewoon waterige afscheiding. Alsof t loopt ofzo. Ik zit ook op 11dpo En ik heb t normaal nooit bij me menstruatie, breekt altijd gelijk door Ben benieuwd
Dag dames! Ik hoop morgen op een vrolijkere dag voor ons hier! Ik ga zo verder slapen. .. net weer wakker na met dan 1.5 uur op de bank te hebben geslapen! Dat had ik nooit. .. goed teken?
Mimi en mila ik hoop voor jullie dat het raak is! M'n eerste zwangerschap was innesteling (dip) 9 dpo. 11 lijkt me wel heel laat maar ja uitzonderingen zijn er altijd
Ik vind het ook wat laat. Heb op 7 dpo heel lichtbruin gehad.. Daarna weer normaal en net even dit bij de grote boodschap... Misschien oud bloed gemengd met slijm? Weet niet zo goed of ik morgen zal testen ivm feestje in de avond...
Jaa ik denk wel testen, heb Kruidvat 2v5 gehaald en action maar die zijn wat minder gevoelig hoorde ik. mijn eisprong stond berekend via Ladytimer op 27-9 maar zijn 29 spontaan begonnen voor t echie. Ik had me er nooit in verdiept, dat kwam vd week pas (vd week ovulatie testen gekocht) Als t 29e raak is dan zou het 9 dpo zijn maar 3-10 heb ik rechts onderin n steek gehad. Ik dacht dat het misschien me innesteling was maar kan achteraf ook me eisprong zijn geweest? Alles is n beetje nieuw voor me hihi Als ik uitga van me gemiddelde zou zaterdag NOD zijn, dus hopelijk kan ik nog ff wachten en zaterdag of zondag testen maar als het een lange cyclus is in t ergste geval pas 17-10 testen :x hou het nu al niet meer vol Ik heb dinsdag bytheway getest met predictor early 5 dage voor NOD (vanaf 12,5) maar was negatief,ik denk te vroeg En ik heb veel klachten; diaree,koude handen, bittere en zoute smaak, waterige afscheiding, veel gerommel in buik afgelopen dagen,misselijk, heel moe.
Er is nog hoop!! Heb zo sterk het gevoel dat het deze maand raak is. Durf niet eens meer naar de wc...
Mimi ik hoop het ook Ik vind naar t toilet gaan ook heel moeilijk,maar slapen nog meer, Vaak word ik smorgens namelijk ongesteld Ik duim voor alle meiden