Ik ben net wezen plassen: niks! Heb wel wat meer buikpijn... Als het niet door zet morgen toch maar een test. Manlief zei net ook: doe anders nu maar een test. Dat kan niet schat
Ik heb net een kV 2v5 gedaan. .. Helaas omo wit. .. daarnaast is afscheiding wat meer gelig/licht bruin dus denk dat ongi vandaag doorzet .... mocht dat niet zo zijn dan ga ik zondag pas weer testen. .. we wachten het nu maar gewoon af. .. zou mooi zijn dat we gelijk weer zwanger zijn na mk maar anders gaan we gewoon volgende maand weer verder! !
Ohhh...wat spannend allemaal he! Maar dames.. zolang we geen rood signaleren, is er nog niks aan het handje.. Ik ben vandaag 12 DPO.... had met mijzelf afgesproken om vandaag te gaan testen! Gisteravond heb ik er al één gedaan, want ALSSS die positief zou zijn.. is dat niet prettig een uur voor je naar je werk moet, haha! Smoesjes, smoesjes! Net met ochtendurine nog een keer gedaan, maar beide ontzettend niet-positief! Ik maak altijd direct foto's zodat ik daar op kan turen .... haha... en ik tuur wat af... en misschien zie ik heeeeeeeeeeeeeeeel minimaal een (schaduw)lijntje.. maar eigenlijk is het dus gewoon NIKS!
Hoi dames, Vandaag 12dpo net getest maar ook Omo wit met k2v5 Nog steeds een "nat gevoel" maar geen menstruatie te bekennen Zou ik die 3e dan toch me ei hebben gevoeld ipv innesteling, dan zou ik pas 6dpo zijn Misschien moet ik me maar instellen dat ik een deze dage ga menstrueren :x Succes alle dames met testen
Mila89: heb je ovutest gebruikt en temp je om zeker te weten wanneer je ei is? Ik hoop voor jou en de andere witte testers dat het alsnog positief wordt. Spannend allemaal. Al de 2e dag van onze lijst. Ik lig nog in bed te denken van zal ik testen maar ik moet het eigenlijk niet doen zo vroeg op 10dpo.
@iez nee geen ovulatie testen gebruikt, ook geen temp. (heb ze wel pas gekocht voor volg x wij zijn 29-9 spontaan begonnen, ben sindsdien dinge gaan opzoeken en kwam erachter dat m'n ei bij n gemiddelde cyclus van 37 dagen 27-9 zou springen. Alleen bij n cyclus langer als 37 zou er n kans zijn dus . vandaag cd 36 dus het kan dat m'n ei al weg was of dat hij 3-10 gesprongen is? (Steek rechtsonderin me lies) Alles is n beetje nieuw dus ben nu overal op aant letten Ik weet nu dus niet of ik 13 dpo ben (27-9) , 11 dpo (29-9) of 6 dpo (3-10) spannend he..
Als ik dat zo lees denk ik dat het idd heel goed mogelijk is dat je ei pas 3-10 is gesprongen. Ik hoop dat het raak is. Als dat niet zo is is het denk idd goed om ovutest maar ook om te gaan tempen omdat je zulke wisselende cycli hebt. Maar wie weet is dat helemaal niet nodig en ben je hartstikke zwanger
Hey meiden, Vandaag 10dpo en deze ochtend lopend bruinverlies, gisteren 1x bij afvegen met rode stipjes in... Ben bang dat men ms te vroeg doorkomen/zich aankondigen... De steken in men buik links blijven n aanhouden, had ik de vorige maanden nooit zo erg en zeker niet zo lang... Nog even geduld en dan weet ik het
@iez ik hoop het inderdaad ik heb eigelijk ook nooit gelet op of ik m'n ei voel . Zoals ik op internet lees is dat ook steek achting maar als ik uitga van 37 dagen cyclus dan zou ik 3-10 eerder innesteling hebben gehad (Als t raak was natuurlijk) Maar als t langere cyclus is Dan zou 3-10 ei zijn geweest en gisteren wel innestelingsbloeding kunnen zijnn ?? Wat denken jullie? Mij lijkt of alles op z'n plek valt (niet teveel hopen ) (bruin oud bloed gehad (1/3 inleg) Dat is vijf dagen erna zoiets toch? ik heb me nog niet verdiept in het temperaturen maar dat ga ik zeker doen als het niet raak is Ik hoop zo voor alle dames een positieve test
Vandaag 10 of 11 dpo, had er een hard hoofd in vanmorgen, maar... Ze zijn positief! Predictor early eerst gedaan en die was binnen een minuut duidelijk. Daarna toch nog een kruidvatje gedaan, en die duurde lang, maar ook daar werd na een aantal minuten een vaag lijntje zichtbaar. Ik ben helemaal van slag! Ben zoooo blij!!! En nu hopen dat de lijntjes op gaan lopen!