Heel erg balen suus. Ik weet ook hoe zwaar het wachten op een wonder is. Eerst 6 jaar geprobeerd voordat het lukte voor het eerst. Daarna 13 maanden en nu wie weet hoe lang.
8 (0) 9 (0) 10 (0) 11 (1) annie64, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje 12 (0) 13 (1) IrisBloem, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 14 (0) 15 (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan. __________________
Dag Lieve Dames, Helemaal nieuw hier, dacht dat ik mezelf op de lijst had gezet met knippen en plakken, maar krijg het toch niet voor elkaar. Kan iemand me de weg wijzen aub? Mijn NOD is 13-10, IrisBloem, 1ste ronde, 1ste kindje Alvast bedankt, Liefs, Iris
Welkom Iris, wat leuk ik ben hier ook nieuw (4 dagen nu 1e ronde 1e kindje) Ik kan je helaas niet helpen met de lijst Liefs
Balen dames op rood! Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn. Het is zoiets bijzonders. Ik wens jullie sterkte, natuurlijk mag je verdrietig zijn. Heel normaal. Laat de tranen maar lekker lopen. De mmm lijkt me geen pretje, helaas is het soms nodig. Probeer het van de positieve kant te bekijken. Ik weet ook dat als wij positief testen wij tot week 24 nauwlettend in de gaten worden gehouden in een academisch ziekenhuis ivm een eerdere zwangerschap. Ook geen fijn vooruitzicht. Elke 2 weken een echo... Killing! Ik hoop dat er nog veel ros bij komt. Waar onder ikzelf hihi. Vandaag ook weer heel lichtbruin tot heel erg donkerbruine afscheiding. Niet veel. Ik hoop dat ik nu toch 11 dpo zit en dat dit van een innesteling komt. Dit weekend ga ik niet meer testen. Dinsdag pas op zijn vroegst. Dan 1 dag overttijd als mijn ei een dag later gesprongen is als dat ik dacht...
Jeetje, wat een boel rood! Knuffel hoor, ik ben er vandaag emotioneel weer wat bovenop... Clarajilla, wat onwijs rot dat je de mmm in gaat Hopelijk ben je snel goed geholpen!
Hoi, Aangezien we dicht op elkaar zitten met NOD en ik graag duim voor anderen...ik duim voor jullie!!!! Liefs, Iris
Zoveel meiden al op rood! Wat verdrietig!!! Bij mijn oudste dochter heeft het ruim een jaar geduurd voordat het lukte. En ik weet nog dat ik vaak echt verdrietig was (en dat in moest houden) als iemand weer eens met nieuws over een zwangerschap kwam. Gelukkig nooit in de mmm gekomen. Ik leef met jullie mee! Dikke knuffel!
Dank Mila89, Fijn dat ik een reactie zie, even uitzoeken hoe het hier werkt. De spanning in dit mooie proces kwijt kunnen, tips krijgen en anderen kunnen ondersteunen, wat prachtig! Waar staat 4 dagen bij jouw voor? Eerste ronde eerste kindje begrijp ik... Liefs
Lief! Dank je Adje en meteen gefeliciteerd! Zie ik het goed aan je tekening onder je bericht dat je.....zeer gelukkig bent op dit moment?
@ suus balen, snap hoe je je voelt.. Ik hoop dat als we naar de gynaecoloog gaan ze niet gaan zeggen probeer het eerst zelf maar een halfjaar nog. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Hopelijk krijgen we gelijk een behandeling. Na de onderzoeken natuurlijk! Zelf twijfel ik of ik pcos heb. Heb geen overgewicht en heb altijd rond normale cd een ei gevonden. Maar heb wel veel acne en baardhaar.. Op me kin en daar onder veel zwarte haren harde haren en aan 1 kant komt mijn bakkebaard tot mijn kaaklijn ..
Iris, Dank je! Ja, je ziet het goed! Zeer gelukkig en een een beetje onwerkelijk en bibberig! Nu hopen dat alles goed gaat Vanavond mijn man vertellen. Vanmorgen werden de kids ook vroeg wakker en dan is het meteen een beetje druk. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik een soort van gillend met mijn test de kamer in gerend. Dus dat wilde ik nu anders doen... Ik toch alvast de digitale test van clearblue gedaan, en die deed gelukkig met middagurine, 1-2 wkn. Vanmiddag bij de zeeman een neutraal babypakje gekocht. En nu heb ik dat babypakje over zijn kleren gehangen in de kledingkast met de test erbij. Als hij dan straks zich gaat omkleden...tadaaa!
Ik ook officieel nu op rood... 😢 Hopelijk ronde 7 meer geluk! Sterkte iedereen op rood en proficiat voor de roze of toekomstige roze!!
Dames betekend officieel op rood dat iemand zojuist ongesteld is geworden? Zo ja...Sus ik stuur je energie '''''.....''''''......''''''...... liefs
Zolta....energie in overvloed stuur ik jullie ook positieve gedachten '''''.......''''''.....'''''''. Liefs
Ik hoop het ook voor jullie, Zolta! Iris, als mijn man thuiskomt doet hij zijn werkpak uit en zijn casual kleren aan. Even foto ter illustratie Mijn kinderen vertellen... Goeie vraag, dat weet ik nog niet. Sowieso nog wel heel even wachten. Maar ik ben al een beetje misselijk en moe, dus kan dan op een gegeven moment maar beter vertellen waar dat door komt. Dat ga ik ook maar eens met manlief bespreken.