Vraag: In hoeverre is het , in mijn geval is dat nl zo, goed om 24 uur na een positieve ovulatie test mijn donor te laten komen en IZ toe te passen? Er zijn zoveel verschillende verhalen te vinden.... Wat is wijsheid? Test positief meteen IZ? Test positief en de dag erna IZ? Ik hoor het graag Liefs Iris
Hoi iris, ik heb er geen verstand van sorry Hoi Dames vanmorgen toch al weer n test gedaan (kon me niet inhouden) Ik weet nog steeds niet of ik pas 6dpo ben of al 11dpo maar dit was mijn test vanmorgen kv2v5. Ik heb totaaal geen verstand (nog nooit eerder positief getest) maar voor mij is dit (nog) negatief?? Mag ik jullie advies? Hoorde net van iemand die n licht lijntje zie, die ik zelf niet zie Liefs Mila
Ik zie helaas niets Mila. ... anders over een paar dagen nog eens profeten als het zo is dan moet hij oplopen/ duidelijker worden!
Mila ik zie eerlijk gezegd ook niets, maar hoop het wel heel erg voor je! Suus hoe gaat het nu met jou? Ik verwacht zelf elk moment en anders morgen een teleurstelling, helaas!
Het gaat wel weer wat. .. manlief kwam net thuis na werk dus maar even uitgehuild. ... we kunnen e heel goed over praten samen daar ben ik erg blij om. ... Hoop voor je dat je geen teleurstelling krijgt deze maand! We modem nu ook weleens geluk hebben! !!!
Dankjewel lieve meide , denk t ene kant ook nie (maar me gevoel en symptonmen zegge van wel zondag nog maar s testen Liefs
Wat ontzettend leuk!! Ben erg benieuwd naar z'n reactie! En jeetje dames...., wat ontzetten veel dames al op rood! 😢 Ik hoop dat er toch nog wat roze in dit topic mag komen. 😇 Sterkte voor de dames die nog een ronde verder moeten. De teleurstelling is altijd zo #}#^}^%~{ Dikke knuffel voor jullie. Ik blijf nog ff met mijn billen op het bankje.
IrisBloem...welkom! Adje..gefeliciteerd!! clarajilla...bij mij is 2 weken geleden pcos gediagnosticeerd.... Ik had ook ineens veel acne ...normaal heb ik er vrijwel geen last van. Momenteel vaak en veel in mijn hals en een boek kleintjes in mijn hals! Ook de baardgroei ken ik..veel haartjes op mijn kin en in mijn hals sinds mijn pilstop! Mila..ik denk eerlijk gezegd een vaag streepje te zien. Spannend hoor!! Hier voel ik me niet lekker. Erg moe. Weinig trek en hier en daar een steekje of een beerje buikpijn. Heb ook last van een droge mond en dikke witte afscheiding. Denk dat mijn ongi eraan komt..
Ni, Jeetje wat balen zeg. Suus en SJ, hopelijk gewoon te vroeg getest..... spannend is het zeg. Adje, Gefeliciteerd Super leuk. Een fijne zwangerschap! Wat leuk zeg! Ben benieuwd hoe je man reageert. Clara, Oh nee wat shit zeg Niet fijn. Jeetje ik hou het niet meer bij wie allemaal op rood is hoor... ik moest ook bijna 20 blz terug lezen. Pendelvrouwtje Nee wat heftig zeg Wij kennen elkaar ook al heel lang Ook ik heb mijn naam gewijzigd... hihi Iris, welkom
Dankjewel sj86 ik heb hem net bekeken (mag eigelijk niet meer he maar lijkt n heel licht streepje maar kan nu misschien n indroog streepje zijn) Maar afwachten tot Zondag.. Dan weer testen en maar niet teveel hopen Dames in het Rood sterkte Ik hoop op rose dames deze dagen
Nogmaals bedankt! Ben hier zo blij mee... dit geeft me eindelijk weer wat rust waar ik naar op zoek was! 2016 it is!
Hier vandaag een crematie gehad. Mooie dienst! ben onwijs moe nu dus maar lekker een koppie thee en vroeg naar bed. Verwacht dat m'n menstruatie morgen gaat beginnen. Ik zag net een test voorbij komen en ik zag een licht streepje!! Hopelijk loopt hij op! Adje gefeliciteerd!! Wat fijn!! En hoe reageerde de man? Zag een foto van z'n kledingkast met baby spulletjes, lief hoor
@water ja dat is mijn test van vanmorgen,alleen twijfel ik zelf heel erg of ik iets zie Geen ervaring mee ook morge of zondag nog n test o wat akelig zon dag! even je hoofd leeg proberen te maken en vroeg naar bed hopelijk komen de rode duivels morge niet Ik duim voor je @adje heel leuk idee ben benieuwd naar de reactie!!
Dames op rood wat balen zeg! Afje gefeliciteerd en wat een super goed idee, misschien kopieer ik je idee tegen de tijd wel! Mijn man verkleed zich meestal ook als hij thuis komt. Parelbloesem/pendelvrouwtje, wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad, ik was nog zo blij voor je dat je nu zonder hulpmiddelen in 1 ronde zwanger was nadat het bij de eerste zo lang geduurd heeft. Sterkte! Na hoe lang kreeg je een miskraam? Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt!
Wow ADJE!!! GEFELICITEERD! !!!!!! en wat leuk dat pakje in zijn kast! Hoe heeft hij gereageerd? Hier dacht ik vanmorgen even stiekem te testen maar manlief had het in de gaten haha. Blijf maar kijken en staren naar de test! Uiteindelijk zien we beide toch wel een heeeeeel licht lijntje. Maar goed dat kan ook een indroogt lijntje zijn. Vandaag 10 dpo dus ook erg vroeg hoor! Voel me wel anders. Heb veel last van mijn borsten en verder alle symptomen die jij had ADJE! Ook zoveel hoofdpijn en ontzettend moe.... alleen niet misselijk. Maar dat was ik vorige maand wel en niet zwanger dus dat zegt niks haha Morgen weer testen ben benieuwd! Meiden op rood Flink balen..
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, (2e IUI) Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg)* Emm27, 2de kindje 11 (9) Typfoud, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 15, 1e kindje Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Zwap, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Mila89, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 12 (3) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje 13 (7) Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Indylynn, 28 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1)* Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje mamavanmenno, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 14 (4) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje Chromie, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje 15 (4) wens86, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Ellamalou, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 14 (mk ronde 9), 2e kindje Datumloos (8) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje Zolta, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9 (5de na mk), 3e kindje Suus. 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Moeke1983 , 31 jaar, 2e kindje nog steeds ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 54 Zwanger (3), Ongesteld (13),MMM * (4), Negatieve test(5), Twijfel-/Tuurtest (1) Wachtbankje (37)
Ik snap er niets meer van! !! Vanmiddag na plassen wat bruin slijm (sorry) ..... Toen maar tampon ingedaan. ..dacht ongi komt eraan! Later na boodschappen maar maandverband gedaan zodat ik hey in de gaten kan houden maar sindsdien helemaal niets meer! Zelfs niet bij afvegen na plassen. ... pfffff wat is dit nu weer? ?? Afwachten maar denk ik