Dank je frummels! Mijn gegevens: 32 jr, 2e kindje, 3e ronde, NOD 15 okt. Vanmorgen dus klein beetje bruinverlies op 9dpo! Daarna niks meer! Wel gedurende de dag af en toe krampjes en last van onderrug! Ben heel benieuwd! Ik vind dit wel irritant hoor. Ik heb liever, dat als dit een aankondiging is voor een menstruatie, het gewoon meteen doorzet! En niet dit laffe gedoe! Al wachtenden: s6 nog even!
Mag ik ook meedoen? Mijn nod is waarschijnlijk dinsdag, zit dan op 14dpo. Maar zeker ben ik niet van mijn nod. Wel vrij zeker van mijn eisprong. Behalve de avond van m'n eisprong na de seks heel erg buikpijn boven mijn schaambot, en 6 DPO een heel vreemd soort doof gevoel op dezelfde plek, verder weinig klachten tot nu toe. Wel enorm gevoelige borsten maar dat heb ik altijd vanaf m'n eisprong tot aan m'n nod.
En ik heb een foutj gemaakt in de datum. Hoe kom ik daar nu weer bij. Ik moet maandag ongesteld worden dan is het natuurlijk 12 en niet 10. Zal de spanning wel zijn!
Ik had vrijdag en gisteren wat bruinverlies, vanmorgen negatief getest op 1 dag na NOD. Ik mag op rood en ga door de volgende rode. Wel lastig om m'n start menstruatie te bepalen op de manier, m'n menstruatie is net zo gek als vorige maand. Kleine beetjes en t zet niet zo door als normaal..
Balen Bintje. Suc6 volgende ronde. Had je vorige maand alleen maar bruinverlies? Geen enkel helderrood bloed?
SJ, lief dat je vraagt hoe het met me gaat! Ik moet nog een beetje op aarde landen. Heb net nog een x getest en hij was gelukkig opgelopen. Blijdschap en een beetje zenuwen dus Vandaag je nod, toch? Ik ben nog aan het duimen hoor!!! Ik hoop dat dat bruinverlies niks betekent! PeAn, je hebt helemaal gelijk, zwanger worden en zwangerschap is één grote wachtbank. Steeds wachten op iets anders... En goed filteren op het forum is een zeer goede raad! Iris, jouw donor klinkt echt heel bijzonder. Het is voor een kind vaak zo belangrijk om te weten waar hij/zij vandaan komt! En die mogelijkheid heb je nu, Fantastisch! Zwap, Wat was jij vroeg op vanmorgen Kroel, balen! Maar ik hoop dat je gewoon te vroeg was met testen! Shit, Bintje, dat is niet tof! En ook erg irritant, die onzekerheid wanneer je ongi komt. Knuffel!
Nou.... vannacht hadden we het gezellig gemaakt.... vervolgebs naar het toilet geweest en toen signaleerde ik al wat rozeverlies... Durf nu bijna niet uit bed...want ben er bang voor dat mijn menstruatie us doorgebroken... jammer! Had zulke goede hoop...
Goedemorgen Kroel, (Voor mij nieuw dus excuus als ik iets doms vraag) Weet je dan zeker dat vandaag je NOD was? Als je dus vandaag hebt getest en het is negatief, is het dan echt zo dat je dus ongi moet worden, niet dat je test bv morgen nog positief kan zijn? Sterkte
Oe, ik begrijp dat je goede hoop had en nu niet zozeer uit bed durft. AAAhhhh! Ik hoop voor je van niet...
Hier en daar wat helderbloed, had aan het begin van die cyclus ook tarwekiemolie gebruikt. Had ook een 'haperende' eisprong (positieve ovulatietest op CD9 en CD16 😐 En veel last van m'n -vermoed ik - linker eierstok. Heb dat spul meteen weggegooid..m'n cyclus was altijd een mooie 29/30 dagen met 6 dagen menstruatie. De herkenbare menstruatiekrampen komen nu net op en voelen als vertrouwt en was net met afvegen al meer helderbloed te zien. Ik heb er vertrouwen in dat deze cyclus als vanouds is met hopelijk straks twee prachtige lijntjes op m'n test ☺️
Jammer dat de tarwekiemolie dat heeft veroorzaakt. Suc6 volgende ronde. Komt vast goed omdat je dan geen dingen slikt die je cyclus kunnen verstoren
Wauw alweer wat meer meiden op roze Gefeliciteerd! En voor de dames op rood. Heel erg balen zeg en hopelijk snel wel op roze. Wat een bijzondere donor zeg. Mag je voor in je handjes klappen. Hier, Beetje druk met werken en verjaardagen dus ben niet zoveel aanwezig.. Vandaag dag 4 van mijn nieuwe cyclus en vandaag alweer tabletje nummer 2 gehad. Vrijdag beginnen de echo's weer. Ik duim dat de andere dames ook op roze mogen en ik kom vanavond of morgen nog even spieken.
Nou... ik ben geweest. Nou.... alleen weer bij afvegen beetje rozeverlies (veel slijm met een beetje bloed gemengd)...verder kwam er nijs. Heb wel hoofdpijn, maar geen buikpijn die een mestruatie aankondigt ofzo... De testen... (kv en action) waren wit... ik denk wel wat te zien, omdat ik t graag wil. Maar mijn verstand zegt dat het gewoon niet zo is. Negatieve testen dus en nog geen menstruatie...
Ja adje ik was inderdaad vroeg! DL heeft buikgriep dus ik stond iets voor die tijd onder de douche met haar Ik kon helaas niet meer slapen haha.. Fijn hoor zag ergens een verhaal van een donor voorbij komen. Wat een bijzondere manier maar ook dapper van je! Het zal niet altijd makkelijk zijn om dat alleen te doen! Maar hartstikke mooi dat het zo kan!
Goedemorgen! ! Dikke knuffel voor alle dames die op rood moeten. .... het is gewoon bleg.... Bij mij is het echt mijn menstruatie al is hij wel heel anders dam voor de mk.... Iemand daar ervaring mee? Het is veeéel minder terwijl ik juist verwacht had dat het heviger zou zijn. ...