In hoeverre is het vermoedelijk? Heb je het dan over een dag later, of twee? Hoofdpijn kan indirect zijn van dit allemaal, alhoewel het, hopelijk, een andere oorzaak heeft. Zet je menstruatie normaal gesproken op een andere manier door? Kun je het vergelijken met elkaar?
Lief dat jullie meedenken Adje, Iris en Suus Ik heb inderdaad ook gelezen dat bloedingen kunnen ontstaan door een goed doorbloedde baarmoederwand. Vermoedelijke NOD omdat ik 15 dagen geleden een lhpiek gemeten heb. Normaal heb ik een zeurende buikpijn en voor de rest meer kwaaltjes dan nu volgens mij. Rozig verlies heb ik nog nooit gehad. Bruin wel...voor NOD.. Heb inderdaad getest..maar denk dat ze omowit zijn, met een denkbeeldig (schaduw)lijntje erop!
@Sj86, zit in een andere lijst, maar kwam even spieken hier omdat ik zag dat jij had gereageerd en ik je nog ken van vorige lijsten. Je maakt het (ook deze maand) weer spannend hoor! Hoop op goed nieuws voor jullie en lees even mee hier 😊.
Iris temperaturen zorgt ervoor dat je meer inzicht krijgt in je cyclus. Hier kwam ik erachter dat ik maar een lf van maximaal 12 dagen heb. Soms zelfs maar 10. Ik weet dat mijn ei op dag 18/19/20 is en op dag 29/30 is mijn nod. Ik tempte alleen nooit op 1 tijdstip. Ik deed het als ik wakker werd en voor ik uit bed stapte. Wel vaginaal.
Mijn rug en buik zeuren zo erg. Zou bijna denken dat ik ongie word. Maar verwacht niet eerder dan woensdag.
Mijn NOD is woensdag. In theorie zou het nog kunnen inderdaad. Ik ga alleen niet van uit. Bij mijn zoon wist een week van te voren 100% zeker dat ik zwanger was ondanks dat ik pas licht positief testte de avond voor NOD. Nu heb ik dat gevoel helemaal niet. In theorie....
SJ86 en mila uhm zolang je geen krampen hebt alleen helder bloed of roze kan dit indd zijn door goede doorbloeding of een innesteling bruin verlies is oud bloed... Dus kan allemaal nog...
Lief van jou! Ik maak het inderdaad weer spannend... haha.. elke ronde is het weer feest bij mij! Dankje Satijnvlinder ... ik ben mij zeer bewust van wat je hier zegt! hihi.... te spannend gewoon dat het toch nog alle kanten op kan!
Super bedankt voor je bericht, dat geeft me nog n beetje hoop Misschien heb ik me gewoon misrekent (ei rond 27-9 of 3-10) en door me onregelmatigheid in cyclus zou dat best is kunnen ik blijf denk ik om de dag testen als me menstruatie niet doorbreekt
SJ 15 dagen lh piek gemeten betekent nu dat je ongeveer 13 dpo bent? Correct me if i'm wrong. Dat kan nog te vroeg zijn voor een (duidelijke (re) ) positieve test. Weet je hoe lang je lf normaal is? Heb je misschien een foto van de test? Of heb ik deze gemist? Ik kan absoluut niet goed turen maar er zijn hier meer dames om te helpen Het blijft nog ff spannend voor je. Hopelijk snel duidelijkheid!
Ik mag op rood Spannend Sj ladylola en mila! Hoi Satijnvlinder! Helaas Kroel! Al blijft het misschien toch een beetje spannend tot je zeker bent.
Hoihoi. Dankje voor t meedenken. Klinkt idd als 13 dpo. Maar de vorige keer dat ik de piek vond, kwam de ms ook 15 dagen erna. Daar heb ik mijn vermoedelijke NOD op gebaseerd.. Heb geen foto geplaatst... zijn zo vreselijk wit...haha! Geloof nooit dat iemand er wat op ziet
Jammer Noettie. Hopenlijk volgende ronde wel raak. Jeempie SJ86, je maakt het wel spannend. Wil je morgen weer testen?
Dagafsluiting Als ik alles zo terug lees dan is het een en al wensen voor elkaar, mooi. Alvast een fijne nacht en wie weet wat morgen brengt. Liefs
Euhm... op zich wil ik dat wel.. maar denk dat het voor mijn rust beter is om het niet te doen! Daarbij komt ook nog eens dat de testen nog niet eens een twijfelgevalletje zijn, dus ik misschien even rustig een dagje moet overslaan! Ben benieuwd of het lukt.. Eerst morgen maar eens opstaan zonder menstruatie!