Hahahah!! Mensenkennis.....lig in een deuk. leuk hoor! Wat is jullie ervaring qua merk testen? Zie met regelmaat dat Clearblue een doorslaggevende test is bij twijfelgevallen (vage streepjes), herkennen jullie dit?
Hier is mijn ong nog niet te bekennen.. erg veel afscheiding dat weer wel.. dus kan ook zo zijn dat t door breekt! Van kwalen ga ik niet uit bij de eerste niet gehad.. Veel gerommel in mn buik.. Mijn cyclus was zo in de war geen idee of ik nu überhaupt wel goed zit!! Maar n ovulatietest liegt niet toch......
Inderdaad respect voor de dames die er al zo lang over doen Het leven is oneerlijk Hier weer paar drups oud bloed vannacht. Hm Verder niks, maar word er heek erg onzeker van. Gister voelde ik me echt zwanger, heel positief gevoel Maarja ik wilde bevestiging dus vanmorge k2v5 gedaan alleen ik zie niks Nu al weer spijt dat ik heb getest
Een ovulatietest meet een piek in het LH hormoon. Dat is nodig om een eitje te laten springen, maar het kan zijn dat een eitje niet springt. Om zeker te weten of een eitje springt zul je moeten temperaturen. Ook kan je LF best eens een dagje langer of korter zijn... Dus het kan nog alle kanten op, Bella.
Nou het feit is dat je de clomid met een half glas water moet slikken VOOR de maaltijd Voordeel daarvan is dat ik meteen daarna een hap van mijn brood pak en hierna met de andere helft van het water mijn foliumzuur inneem 2 vliegen in 1 klap... haha... Jij begint morgen he.. morgen heb ik mijn laatste tabletje. Komt goed hoor... water in je mond. Pil erin en slikken maar. Dames die ongi worden of zijn geworden sjonge jonge Niet leuk!
Ik had gewoon heel veel pech dat mijn eigen gyn ziek werd tijdens mijn MMM periode... En dat ik niet tegen clomid kon, maar de vervangende gyn's vast hielden aan de clomid... Toen hij terug was mocht ik spuiten en toen was ik in 2 ronde zwanger Moet eerlijk bekennen dat ik toen de handdoek in de ring wilde gooien, maar was toen niet meer nodig Hou de positieve vibe vast en als de gyn niet snel door pakt wanneer het niet lukt moet je echt zelf zeggen ik wil verder, ik heb veel te lang ja nee en amen gezegd. Deze keer zei de gyn met 6 maanden proberen mag je weer langs komen voor clomid. Uhm als ik december niet zwanger ben heeft die pech Want dan sta ik op de stoep en wil ik geen clomid maar meteen spuiten
Dit zijn echt waardevolle tips. Je gaat uit van expertise en dat ze weten wat ze doen. Dat is ook echt wel zo! Toch is assertiviteit nooit weg zie je maar!
Ik wil me toch ook even aansluiten bij andere dames, met veel respect voor iedereen die al zo lang bezig is. Ik gun jullie toch echt snel een positieve test toe! Kroel en ladylola, wat balen! Succes volgende ronde!!! Iris, ik heb de clearblue (digitaal met wekenindicator) op 10/11 dpo gedaan met middagurine en hij deed het prima De nieuwe predictor early is ook erg goed en gevoelig. Ik had snel een zacht rose maar wel duidelijke lijn. Kruidvat was nog vaag en heeft lange droogtijd. Aangezien jij op je nod zit is de kans dan groter, als je zwanger bent dat je dan wel duidelijk resultaat krijgt. Had je een foto van je test? Of heb ik daar overheen gelezen Goh, Mila,wat een spanning! Ik hoop dat het deze ronde raak is, maar zo niet dan is het misschien verstandig om te gaan temperaturen. Dan weet je zeker wanneer je eisprong is en dus vanaf wanneer je kan testen.
Ik ga me zeker verdiepen in t temperaturen als het deze ronde niet raak is inderdaad heel irritant zo omdat ik al vanaf 4 oktober in spanning zit of me menstruatie komt terwijl misschien toen pas me ei sprong was Afwachten maar,,, Ik ga Donderdag pas weer een test doen heb ik besloten
Ow echt??? Ik vind het ook echt te ranzig maar pak braaf mijn water. Dan hoop ik maar dat het niet retour afzender gaat... haha en probeer ik het heel snel weg te slikken.
Haha ja echt... Hij zegt pak maar gewoon wat ranja, als je maar geen drinken met zuur, cafeïne of melk pakt... Vele vinden de clomid vies
Bella ik loop tegen hetzelfde aan. En we hebben dezelfde NOD. Hoe lang is je LF normaal gesproken. Ik heb normaal een LF van 12 of 13 dagen. Mn ongi komt meestal op 12 dpo en dus soms 13 dpo. Ik heb maar 1x eerder gehad 2 jaar geleden dat mn ongi op 14 dpo kwam. En vandaag ben ik 14 dpo nog geen ongi te bekennen (die komt bij mij altijd midden in de nacht/ 's ochtends vroeg dus dat is dan ook voor het eerst als het vanmiddag/vanavond doorbreekt wat ik wel verwacht want mijn temp is gedaald vandaag. Had opeens hele draderige afscheiding zojuist dus opeens dacht ik: he ik ben toch niet aan het ovuleren? Snel een ovulatietest gedaan en die was negatief. Dit heb ik ook nooit eerder gehad. En opeens had ik krampen vanochtend meteen paracetamol genomen, sinds mn paracetamol niets meer gevoeld. Wat een rare cyclus heb ik toch deze maand. Maar ovulatie liegt dus echt niet vwb je lh-piek. Maar om idd te weten of je ei daadwerkelijk gesprongen is moet je tempen. Hopelijk krijg ik snel duidelijkheid wanneer mijn nieuwe cyclus begint.
Ik hoef er nog maar 1 in te nemen gelukkig en zal eens proberen met ranja. Dan weet ik dat voor de volgende keer mocht deze ronde niks worden... al hoop ik natuurlijk van wel
Hahaha.... pff.... ik zie er al tegenop..maar ik lees iets over Ranja...hihi .. foliumzuur heb ik van Davitamon... zuigtabletjes!
Houd het in mijn achterhoofd. Mijn gyn is tot nu toe heel fijn. Lijkt door te pakken en als ik anderen over hem hoor praten, zijn die verhalen ook echt positief. Fijn gevoel geeft dat!
Ben nog niet ongie hoor, maar heb dagenlang gezeur en nu helemaal niks, maar vooral veel geborrel. Dus denk dat ze van binnen flink ruzie hebben gemaakt, maar diddn't kiss and make up Laatste keren heb ik meer tussen dag 6 en 10 veel gezeur. En uiteindelijk dag 10 en 11 is het rustig en dag 12 ineens rood.
Oeh, sorry! Mijn succes is dan veel te voorbarig. Soms komt er zo veel informatie voorbij dat ik blijkbaar het even verkeerd heb... Hopen dat je ongi lekker wegblijft!!!