Gefeliciteerd Irisbloem, heel duidelijk!! Ik had me trouwens niet verrekend maar Mila89 Mila89 ik heb vanavond kruidvat gebruikt maar die was negatief Was vanmorgen even erg duidelig, bij vlagen misselijk, al ruim een week erg moe. Daarbij heb ik normaal altijd een vrij regelmatige cyclus, dus snap het even niet meer. We hebben afgesproken dat we donderdagochtend pas weer gaan testen. Heb nu ook geen testen meer in huis, dus moet lukken... Wel erg spannend dit!!
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, (2e IUI)* Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg)* Emm27, 2e kindje 11 (10) Typfoud, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 15, 1e kindje Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Zwap, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Mila89, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Melk84, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 12 (5) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Uggies, 33 jaar, ronde 39, 2e kindje noettie, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 13 (6) Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1)* Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 14 (4) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje Chromie, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje 15 (6) wens86, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje* Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Ellamalou, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 14 (mk ronde 9), 2e kindje Happy85, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Satijnvlinder, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (6) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Suus. 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Moeke1983 , 31 jaar, 2e kindje nog steeds ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 56 Zwanger (10), Ongesteld (30),MMM * (4), Negatieve test(2), Twijfel-/Tuurtest (1),Wachtbankje (13)
Lieve allen, Voel me enorm gefeliciteerd door jullie! Dank je, echt. MEteen het eerste wat ik zal moeten leren is het delen van vragen en dingen die me bezig houden. Kon het kwijt aan mijn, echt perfect zeg, donor.! Chapeau voor hem! Geen eigen partner om het mee te delen, wel mijn lieve zus die huilend aan de andere lijn hangt. Mijn ouders zijn op vakantie en komen over twee weken pas terug. Wachten heb ik nu geleerd en zeker in de fase is dat nog van belang. Lieve mooie dames, ik blijf duimen en de kaarsjes opsteken voor jullie. Mij heeft het vaak geholpen, al is het maar in gedachten als steun, Liefs, Iris
Hier weer een update Van harte gefeliciteerd dames! Heerlijk om te zien dat er weer veel roze namen staan! Ik heb jullie zoooo genegeerd deze maand. Niet eens opzettelijk... ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Jullie enthousiasme maakt het dat ik het zoveel meer wil maar ja, met de bijzonderheden die we hebben zal het nog wel even duren. Vandaag had ik ongesteld moeten worden maar omdat ik mijn ei ook een dag te laat voelde gok ik dat ik morgen weer op rood ga. Succes dames!
Satijnvlinder...ik denk dat het ook wel heel belangrijk is dat je je op je gemak voelt bij je gyn.. Wow...IrisBloem! Die test is niet een beetje positief..maar heel duidelijk! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd allen..Echt leuk voor jullie! Ik ga mij proberen een beetje afzijdig te houden en in stilte miss meelezen maar niet meer zo veel.. Ik merk dat ik het er moeilijk mee heb.. die onzekerheid die cyclussen van jan kont.. Hoe lang duurt t nog...een wens die zo groot is! Ik gun het werkelijk iedereen maar heb t moeilijk als ik weer over een positieve test lees.. want ook wij willen zo graag.. Dan moet ik even aan mezelf denken....♡
Lieve Bella, Zeer terecht je gemixte gevoelens en gedachten! En aan jezelf denken is volledig legitiem! Liefs
Dat is helemaal niet erg. Juist erg goed dat je, je gevoelens hier deelt!! Ikzelf kan het nu veel beter relativeren dan vorige maand. Ik hoop voor jou/jullie dat het geluk snel je kant op komt. Uiteindelijk zal ook jullie wens in vervuiling gaan. Daar durf ik op te wedden! Dikke knuffel!
Mijn kv2v5 was ook negatief vanmorge dat is ontmoedigend he,, Maar donderdag meer hcg dus dan vast positief Spannend.. ik duim voor je Ik ga donderdag of vrijdag testen,ff kijken hoelang ik volhoudt. Hier nog steeds kei misselijk pff Iris gefeliciteerd. super leuk Hopelijk mogen er dames aansluiten Dikke knuffel bella28 Liefs
Bella.. knuffel voor jou! Spannend Mila! Hopelijk heb je gelijk! Hier is vandaag cyclusdag 3 aangebroken. Dat betekent dat ik moet beginnen met de Clomid. Als eerste deze ochtend gedaan, dus dat heb ik gehad. Moeite met pillen slikken, dus dat was effe spannend. Maar ging makkelijk, zonder te kokhalzen.... dat is idd fijn! Ben wel heeeel ongesteld zeg... jeetje.. het stroomt er uit voor mijn gevoel... heb sinds vandaag ook erg last van hoofdpijn bij het opstaan, pff.... maar durf niet zomaar paracetamol met clomid te slikken..
Bella even een tijd bewust voor jezelf kiezen is goed denk ik. Even stabiliseren en relativeren, even jezelf richten op je eigen wel en wee is soms broodnodig. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Knuffel voor jou. Jammer Mila dat de test (nog) niks laat zien. Heb je nog bloedverlies gehad? Die misselijkheid is niet fijn. Hopelijk is dit een teken van maar er heersen momenteel ook genoeg virusjes helaas. Fijn dat de clomid slikken mee is gevallen SJ.
Nee gelukkig geen bloed verlies meer Ik hoop ook dat t n symptoom van zwangerschap is en niet van griepje of iets Geduld hebben is zo moeilijk, vanmorge snel weer naar de wc gegaan zodat ik geen test meer kon doen Zo kan ik misschien me positieve gevoel vast houden
Dat werkt he, snel plassen om de verleiding uit de weg te gaan! Slim, knap en moeilijk genoeg. Hoop dat deze dag zonder verder bloedverlies voor je verloopt. Liefs
Hoofdpijn erbij, komt er mooi maar bij! Spanningshoofdpijn? Zou niet weten of het mag, alhoewel dat op de verpakking zou moeten staan....van Clomid dan he