Suus lief van je vriendin. Snap dat je er een brok van in je keel krijgt. SJ, nou dan moet ik daar ook eens naar kijken. Zijn die niet goor?
Suus, lief van je vriendin zeg. Iris, wauw wat mooi en wat fijn dat je zus zo bij gedraaid is!! Bella, ik begrijp je zeker... Dikke digiknuf Grrr heb telkens gevoel van ongi, maar er zet niks door, zeer irritant!!
Hier nog geen menstruatie. Vanavond voor het eten wel erg misselijk...we gaan tot vrijdag wachten met testen. Ik durf niet meer zo goed, en we moeten toch afwachten, dus dan liever zonder test stress...
We hebben inderdaad allemaal dezelfde wens en hier kan je dat met elkaar delen! Hoop dat we snel allemaal een positieve test hebben en dat we gezellig allemaal naar een groep kunnen om te kletsen over onze zwangerschap!
Iedereen op roze gefeliciteerd!!!! Hallo ladies hier blijft het ook nog even spannend als ik zaterdag niet ongie ben dan ga ik testen.
♡ NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015 ♡ 8 (9) Adrianna, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 8 (in ronde 3 bbz), 1e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje Roosje, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje, (2e IUI)* Kusjevanmij, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje eeffuhlien, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Rose, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 9 (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 6 na mk, 3e kindje Bloomy, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bailey2005, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 10 (5) Sop86, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Nijntje24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e ronde Clomid en Ovitrelle 250mg)* Emm27, 2e kindje 11 (10) Typfoud, 23 jaar, ronde 2, 3e kindje Lays, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 15, 1e kindje Mimi1988, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Zwap, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje SJ, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje (22/9: diagnose PCOS) Mila89, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Melk84, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 12 (5) 3muisjes, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 8, 2e kindje Iez, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Uggies, 33 jaar, ronde 39, 2e kindje noettie, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 13 (6) Trijntje87, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Adje, 39 jaar, ronde 2, 4e kindje (3e zwangerschap) linda109, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje (iui 1)* Cateye, 34 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 14 (4) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje Chromie, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 8 (3e na ma), 1e kindje 15 (6) wens86, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje* Discover, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Ellamalou, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 14 (mk ronde 9), 2e kindje Happy85, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Satijnvlinder, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (6) Porkie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Smurffin, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Suus. 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Moeke1983 , 31 jaar, 2e kindje nog steeds ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 56 Zwanger (10), Ongesteld (32),MMM * (4), Negatieve test(2), Twijfel-/Tuurtest (1),Wachtbankje (13)[/QUOTE]
Hier nog steeds geen positieve test maar ook geen menstruatie Wel Tuur streepje op me test na acht uur (wilde hem weggooien) maar denk dat het een opdroog streepje is. Heeeel licht vaag (staat in album) Zaterdag maar weer eens testen Jammer dat deze topic maar tot de 15e loopt Vond het erg prettig met jullie dames Liefs
Echt vervelend, he. Die onzekerheid. Bij mij ook nog alles hetzelfde. Kon me bij thuiskomst van het werk toch niet bedwingen, dus een testje gedaan. Weer negatief. Ik begrijp niet wat er aan de hand zou kunnen zijn, maar begin de hoop op een zwangerschap onderhand wel een beetje te verliezen. Morgenochtend nog een Clearblue voor de zekerheid en denk dat ik dan de huisarts maar eens ga bellen...Ik merk dat ik de onzekerheid echt heel vervelend vindt. Dan liever ongesteld en door met de volgende ronde. Ik las op internet enkele verhalen dat je tot 3 weken na NOD negatief kunt testen en toch zwanger, maar die lijken wel erg schaars...
O jeetje om nog drie weken te wachten na NOD kan je me in n inrichting zetten Ik kan ook niet tegen die onzekerheid pff, ik heb n onregelmatige cyclus 30-45 dus zit al vanaf 3 oktober in spanning te wachten of me menstruatie komt en zit nu al twaalf dagen in spanning of ik dan toch zwanger ben. zit nu op dag 42 dus zaterdag komt er Hopelijk iets uit Anders ga ik maandag ook de huisarts bellen, Ik word er heel onzeker van en gestrest Heel erg wisselend humeur van positief naar zwaar negatief Ik voel me zo zwanger daarom zijn die negatieve testen zo vervelend Houd me gevoel en lichaam mij voor de gek? Of is er echt iets.. Je wilt gewoon weten waar je aan toe ben, dan kan je verder
Trijn en Mila, ik wil jullie niet bang maken maar ik heb voor mijn vorige zwangerschap een cyclus van 77 dagen gehad... De ronde erna was ik zwanger in een cyclus van ongeveer 28 dagen... Dus het kan alle kanten op.
Na 15 oktober kan in principe nog wel doorgekletst worden hier toch? Tot jullie ook duidelijkheid hebben? Ik blijf in ieder geval voor jullie duimen!
Lief!! Ik ben vanavond ongesteld geworden en merk dat ik best opgelucht ben. Ik was erg bang dat er misschien iets aan de hand zou zijn ofzo. Nu kunnen we tenminste verder naar de volgende ronde! Ik duim voor jou, Mila!!
Ah neee balen zeg! maar ik snap je opluchting Ik hoop dat jij volgende ronde een positieve test in je handen hebt daar duim ik voor Ik heb besloten om morge toch een test te doen, (als ik me morge nog zo voel natuurlijk) Ik zie toch wel dat 1 dagje ook genoeg verschil kan maken En anders zaterdag op mijn NOD ik hoop snel zekerheid te krijgen Liefs