Ik ben wel gemeen want bij mij kwam het door PCO maare cyclussen kunnen indd erg lang duren, 119 was hier destijds gemiddeld... Had naar jou test gekeken, maar lijk indd wel iets te zien
Pff das echt lang, ik vind 40 al lang Echt heel vervelend, ik heb er meer dames over gehoord, alleen niet echt in verdiept wat het precies is Thanks voor t turen ik zie zelf ook heel licht streepje (alleen na de afleestijd) maar ik ben alleen zo bang dat het n indroger is? Omdat hij niet heel roze is nijgt meer naar grijs Ik ga zo snel slapen dan is t sneller morge (als slapen lukt ) Liefs
LadyLola.... wat balen zeg voor je! Ronde 15 alweer...pff.... dat is vast weer een klap! Hoop voor jou op heel gauw positief bericht! Koekie... nee... zit een beetje een smaakje aan. Het is niet lekker ofzo...maar ik vind het oplossen in water van een normale paracetamol echt goor. Iel... dat is echt 10x viezer... Dames in onzekerheid...: succes!!
Hey hallo, Ik ben nieuw hier en vrij jong en ik heb een klein probleem wat ik graag zo delen met jullie aangezien ik niet met veel mensen over kan praten. Ik ben pas 20 jaar en ik had vandaag mijn NOD maar er is dus nog niks gebeurt. Heb zelf geen klachten allen wat missenlijk. Normaal ben ik altijd op tijd nooit overtijd!
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Je kunt misschien morgenochtend je urine opvangen in een bakje en dan in de koelkast zetten. Snel naar een drogist en een test kopen. Je menstruatie kan altijd zonder duidelijke reden ineens eerder of later zijn. Met een test weet je beter waar je aan toe bent.... Uit je verhaal proef ik een beetje dat het een beetje per ongeluk is, probeer zo rustig mogelijk te blijven nu. Morgen een testje en dan kun je altijd nog handelen zoals je wilt. Geen paniek, meid!
Hoi en Welkom Palmboompje1118 Allereerst, met er is nog niks gebeurt daar bedoel je mee, niet ongi geworden? De reden waarom je er niet met veel mensen over kan praten, waar ligt dat aan? Een geheime relatie of is sex voor het huwelijk niet toegestaan? Ik doe maar een gok.... Ik zeg...haal een test en je weet het misschien sneller. Als je dit niet wilt om welke reden dan ook, dan wacht je nog even af. Liefs, Iris
Palmboompje, waarin ligt het probleem? Een testje doen kan alleen je vraag beantwoorden of je zwanger bent. Wij bieden een luisterend oor en kennen je niet, dus vertel gerust wat je kwijt wilt kunnen wij je misschien helpen.
Haha hopen dat hij niet naar grijs neigt en mooi roze word PCO is erg uitgebreid en je hebt meer dan 1 variant, bij mij was en is het te veel follikels (eitjes) in de eierstokken waardoor ze moeten vechten wie er koning word zoals mijn gyn zo mooi zei. En dat gevecht word door geen van alle gewonnen, waardoor de cyclus lang duurt maar daar komt suiker te kort bij kijken bij mij en val ik niet af, waardoor de pco nog meer kans heeft Waarschijnlijk slaap je al, maar welterusten
Hey dames bedankt voor jullie steun ! , Ik ben nog niet ongesteld geworden. Mijn vriend wilt zelf nu geen kind hij wilt als het het geval is abortus waar ik natuurlijk op tegen ben. Ik heb net getest maar is nog steeds negatief en nog steeds geen symptomen van ongesteldheid want ik slik namelijk elke maand pillentje voor de menstruatie pijn
Palmboompje, gebruik je geen anticonceptie? En weet je waarom hij het nu niet wil en dan abortus wil? Wonen jullie wel samen? Sorry voor alle vragen. Soms kan een cyclus natuurlijk ook langer duren. Ik had vandaag ook ongi moeten worden maar nog niks te bekennen
Trijn fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Jammer dat je ongi bent geworden maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Mila wat vervelend zeg die cyclussen. Hier ook cyclussen van maanden ertussen. Maar ook door PCOS. SJ, Ja maar oplossen in water doe ik ook echt niet. Dan ga ik over mijn nek... haha Palmboompje, Ben ook wel benieuwd naar je verhaal erachter. Is je vriend net zo oud als jij? Ik snap dat het schrikken is mocht je toch zwanger zijn ondanks een negatieve test, maar probeer er over te praten. Hoe sta jij er zelf in? Je wilt als je zwanger zou zijn het kindje houden zoals ik uit je reactie opmaak? Het is natuurlijk een hele verandering een kindje erbij maar wel iets van jullie samen. Zijn jullie al lang samen? En inderdaad... gebruiken jullie anticonceptie?
Goedemorgen, ik wacht nog 1 dag met testen mits ik niet ongi wordt natuurlijk. Wie gingen er vandaag testen??
Thanks, ik sliep al hihi Nou dit is m'n test van net Binnen vijf minuten een foto gemaakt Maar ik zie echt niks Volgens mij hou ik me lichaam voor de gek ofzo
Wat vervelend is dat satijnvlinder Kan je daar iets aan doen? Deze is na tien minuten en nu zie ik weer n heel licht vaag streepje maar dat is weer een indroger denk ik zelf
Op die laatste lijkt indd wat te staan. Wat je aan PCO kan doen? Uhm ze zeggen afvallen, ik ben 25 kilo kwijt sinds mijn bevalling en heb het nog maar in 1 eierstok, maar voor mijn zwangerschap lukte het niet om af te vallen De suikerspiegel krijg ik alleen omhoog door wat te eten en dat werkt weer niet op het afvallen Dus al snel is dan de optie hormonen via de MMM, heb nu de afspraak dat ik even aankijk omdat het nog maar in 1 eierstok zit, maar ik mag nu wel eerder de MMM in enz
O wat vervelend. Het een gaat nie door t ander Maar 25 kilo is echt veel En gelukkig dat ze je wel helpen ben je van de eerste wel zo zwanger geworden of ook door mmm? Ik snap niet dat mijn testen pas verkleuren na afleestijd Heel frustrerend Liefs
Ik zie niks Mila...balen die onzekerheid!! En Trijn dubbel..maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde!
Dat is inderdaad erg frustrerend ik hoop dat ze toch mooi roze gaan kleuren... Van de eerste zijn we via de MMM zwanger geraakt, hebben ruim 2 jaar en 3 maanden er over gedaan, waar van 1,5 jaar in het ziekenhuis