Eeffuhlien... wat een duidelijke testen! Gefeliciteerd!!! Koekie.. ik vind het ook heeeeel vies hoor, om paracetamol op te lossen, maar ik kan het gewoon niet doorslikken. Ook een halve lukt al niet .. lastig!! Dus ik vraag altijd overal een oplosvariant, een poedervorm of een zuigtabletje van. Bij Clomid bestaat dit vast niet, dus ook maar niet gevraagd, haha! Palmboompje welkom! Kan mij alleen maar aansluiten bij de rest hier. En volg vooral jouw hart en jouw gevoel! Succes zeg! Houd je ons op de hoogte?
Satijnvlinder, ow zo dan heb ik het verkeerd begrepen maar het is wel een veel voorkomend iets dat als je PCOS hebt ook overgewicht hebt... Eefuhlien, Wauw super gefeliciteerd Wens, ah nee balen zeg Sj, Haha er bestaat wel iets anders hoor... injecties ipv Clomid Ik probeer nu gewoon steeds vaker pillen te slikken. in de pudding of iets werkt bij mij ook niet dus probeer het maar zo. Maar idd misschien wel iets om andere variaties op te zoeken ipv pillen. Met Clomid gaat het idd niet. Ik ben trouwens vandaag terug gweest naar het zh. aan beide kanten 1 follikel te zien van 10mm. Even afwachten of er iets zal doorgroeien.
Spannend Koekie. Vaak komt pcos door een disbalans in je bloedsuikerspiegel. Bij sommige resulteert dit in slank zijn en vaak niet aan kunnen komen. Maar bij het grootste gedeelte resulteert het in overgewicht. Ik heb chronisch een hele lage bloedsuikerspiegel kwam ik doormiddel van zelf prikken achter
Hihi ..nou spuiten vind ik nog erger denk ik zolang dat niet hoeft.... Oke...spannend! Wat is normaal? Daar zit ik nml nog helemaal niet in...
Gefeliciteerd smurfin Ik heb besloten niet te testen vandaag, dus snel na de wc gegaan en doorgetrokken. (Toch bang dat ik een (nog?) negatieve test heb) Mijn menstruatie is er nog niet,ik heb een erg Nat gevoel, gele afscheiding na de seks vanmorge, en vollere borsten zei m'n vriend Mijn positieve gevoel is weer terug maar voor hoelang hihi Nu hopen dat ik het m'n lichaam niet "aanpraat" En dan Morge of maandag toch testen... Heb nog 2kv5 en 3 action Liefs
Ik wist mijn nod niet helemaal zeker normaal altijd standaard cyclus van 28 dagen alleen vorige ronde was het 3 dagen later ongesteld. Dus het was afgelopen woensdag nod bij mijn normale cyclus of vandaag
Zou fijn zijn! Maar het kan ook een teken zijn van naderende menstruatie. Dat is het bij mij altijd. Ik wil je niet ontmoedigen, maar blijf met beide benen op de grond staan. Ik lees dat je je veel richt op kwaaltjes, testjes etc... Stel het gaat nog ren poosje duren dan wordt het elke maand erg moeilijk voor jou denk ik. Natuurlijk zou het fijn zijn als het gelijk raak is, maar te hard van stapel lopen lijkt me ook niet goed. Je hoort vaak dat het dan juist wat langer kan duren... En natuurlijk is elke maand een maand te veel, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Dankje voor t advies, ja snap ik helemaal! Kost ook een beetje veel al die testen telkens hihi Het is afwachten nog steeds @ de andere dames, thanks. Ik ben benieuwd @smurfin Ik weet mijn NOD ook niet precies want ik dacht afgelopen zondag al mijn NOD gehad te hebben, dus maar verzet naar wanneer ik dacht mn ei gevoeld te hebben,op 2 dagen na m'n langste cyclus Liefs
Hallo meiden, Ik zat ook deze maand in deze nod lijst. Nu was ik vorige week zaterdag, 10 oktober, ongesteld geworden. Dit was 2 dagen eerder dan normaal en ik had 3 dagen er voor bruine slijm bij het afvegen. Ik heb een normale menstruatie gehad van 6 dagen. Alleen heb ik gisteren vandaag weer lichtbruin slijm bij afvegen. Op zaterdag 10 oktober heb ik enorme pijn gehad rechts onder in mijn buik. Moest ervan huilen. In het zh dachten ze aan mijn darmen, maar er kwam niks uit mijn bloed en urine. Ook geen zwangerschap. Heeft iemand hier dit ook wel eens gehad?