Dankjewel meid super lief van je wel nog steeds testdrang hoor hihi hoe gaat het met jou? Zijn er nog meer dames die gaan testen in deze dage? Ik duim mee Mimi ik heb er geen verstand van sorry Ik hoop niks ergs voor je 😘 Liefs
Smurffin gefeliciteerd!!! SJ86 haha ik moet zeggen dat ik spuiten minder "erg" vond achteraf dan de clomid. Als het nu niet spontaan gebeurt wil ik ook spuiten en geen clomid meer Mila, klinkt goed enne testen kan van de week ook nog. 45 was je langste cyclus dus dat is over 2 dagen Mimi zal het niet gewoon komen omdat je ongesteld werd? Hier dus nog steeds geen ongi te bekennen. Ach ja zal wel door de pco komen. Wel heb ik wat klachten die zowel bij ongi als zw kunnen horen dus we zullen zien.
Dank jullie lieve dames voor jullie medeleven!! Wij hopen ook dat het gauw toch een keer raak is word een beetje moedeloos dat het zolang duurt Maar houden de moed erin en gaan er weer tegenaan deze maand mijn eisprong ligt rond 1 november dus we gaan ervoor
Dank je Mila ik hoop het ook zo we zijn al meer dan 2 jaar bezig en zitten al bijna een jaar in de mmm dus word het zo beu om elke maand teleurgesteld te worden en weer te menstrueren vraag me steeds vaker af of het wel voor me weggelegd is en of ik het ooit zal mee maken... Heb het er heel moeilijk mee zwanger raken en moeder worden is mijn allergrootste wens en dan zie je iedereen in je omgeving en op facebook zwanger raken en dat hun kleintjes geboren worden en wij hebben dat geluk nog steeds niet mogen ervaren en we wachten al zolang.. We hebben er ook spijt van dat we zo lang hebben gewacht om te beginnen als we van te voren hadden geweten dat het zo moeilijk zou zijn waren we een paar jaar eerder begonnen Zo sorry voor mijn klaagzang moest het even kwijt het vreet me behoorlijk op en merk ook dat ik er steeds emotioneler onder word stevende de vorige ronde ook recht op een depressie af gelukkig herken ik dit op tijd en heb ik mezelf herpakt en nu kan ik er weer even tegen aan maar word elke ronde moeilijker en zwaarder helaas.. Nu in ronde 18 en de 9e van de mmm dus hopen dat wij nu toch eindelijk aan de beurt mogen zijn
Ik kan er misschien niet helemaal over meepraten (omdat ik pas in ronde 1 zit) maar ik vind het verschrikkelijk voor je, en ik snap dat het zoveel invloed op je leven hebt. Ik vind het goed dat je je verhaal deelt, dat lucht ook op, het is elke maand weer een spanning en dat drukt op je gelukkig zijn. Iedereen zou gelukkig zwanger moeten raken en zijn, en iedereen moet een kans op moeder worde krijgen. Als ik kijk in mijn omgeving worde er mensen door pil en het condoom heen zwanger en dan zijn er mensen die er jaren over doen of geen kinderen kunnen krijgen ,het is zo oneerlijk! Wij zijn zelf pas sinds 1 oktober bezig, maar hebben al wel zeker een jaar een grote kinderwens, alleen door studie nooit eerder begonnen. Dus ik snap wel dat het heel naar is dat in je omgeving iedereen zo zwanger is en kinderen krijgt terwijl het zelf niet lukt (bij ons niet kon) Ik hoop echt dat volgende ronde Jullie ronde word 😘 Liefs
Dat herken ik ook ja hele goede vriendin van ons is in 2 jaar tijd 2x zwanger geraakt door de pil heen was een grote klap voor ons helaas is de 2e zwangerschap uitgelopen op een mk tussen de 1e en 2e echo. En nog een kennis van ons was door voorbehoedsmiddellen heen zwanger geraakt was erg moeilijk vooral omdat wij al bijna een jaar bezig waren, dan word je wel even heel down. Ja ik schrijf ook van me af altijd al gedaan vroeger heel veel van me afgeschreven in gedichten totaal 2 gedichtenalbums geschreven alleen nooit uitgegeven haha ben ze ook kwijt. En hou nu ook een soort "dagboek" bij schrijf er niet dagelijks in vooral als ik er echt behoefte aan heb en iets kwijt moet het me te hoog zit. En heb hier ook 2 blogs als geschreven en er gaan er denk ik nog wel meer komen. Ik hoop dat jullie niet zolang bezig zullen zijn!! Dat is niks gun ik niemand, gun iedereen dat ze snel zwanger raken en een mooie zwangerschap zonder problemen hebben. Maar aan de andere kant zullen we het geschenk van ons wondertje zoveel meer waarderen omdat het zoveel moeite heeft gekost en zolang heeft geduurd mocht het toch nog gebeuren. Dank je wij hopen ook dat het deze ronde eindelijk raak mag zijn
Goed dat je van je afschrijft. Ik heb destijds ook een blog geschreven. En daarna uitgeprint op die blog via WordPress kon ook gereageerd worden. Vond dat wel fijn
Goedemorgen dames, Beetje paniek hier. Niet weten wat te doen mail ik even naar jullie. Zojuist bij het plassen duidelijke bloedsporen en bij het afvegen, roze. Morgen heb ik een afspraak staan bij de huisarts, die gaat vast testen, maar wil dit altijd zeggen dat het een teken is van een miskraam? Ik hoor graag jullie ervaring, Liefs, Iris
Ach iris wat vervelend. Snap dat je gespannen bent. Kan nog alle kanten op gaan. Ga niet meteen van het ergste uit. Ik heb bij beide zwangerschappen bloed verloren. 1 werd een fijne zwangerschap met een dochter als resultaat. 1 werd een miskraam. Het kan alle kanten op gaan dus. Succes
Lieve iris, ik heb er geen ervaring mee Wel heb ik het toevallig gister in een forum gelezen kijk even bij ovulatie en zw test bij : ik droom denk ik nog Ik hoop dat alles goed blijft gaan ❤️ Hier nog steeds een witte test Afwachten maar Liefs
Lieve Iris... heb vaak gelezen dat roze heel goed kan. Zelfs des met veel bloedverlies waarbij t goed is gegaan! Probeer rustig te blijven, want het hoeft nog niks te betekenen!! Knuff
Dames... heb even jullie hulp nodig. Deze ronde gestart met Clomid. Vandaag cd7 en dus heb ik mijn laatste Clomid ingenomen.... nu heb ik ineens een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik en heel veel slijm net op mijn toiletpapier. Kon er ook echt draden van maken. Heb ik dan nu ineens een cyclus van 21 ofzo? Met een cyclus van 30 - 60 lijkt me dat ook niet toch? Misschien iemand die zich dit ook herinnert van de eerste ronde Clomid ofzo?
Dank dames, Zojuist een wandeling gemaakt met goede vriendin en tijdens de wandeling steken en kramp aan beide kanten ervaren. Bij toilet gang net een flinke stroom bloed, geen dik bloed zoals bij menstruatie maar wel veel. VK gebeld en weet niet zo goed waarom maar dan is het toch fijn om alle mogelijkheden nogmaals te horen. Al met al, afwachten dus. Denk aan jullie! Succes voor de witte dames onder ons! X
Oh Iris wat een onzekerheid. Krampen en bloed klinkt weinig positief. Helaas kan je niet meer dan afwachten. Ik hoop heel hard dat het allemaal toch goed blijft gaan. Sterkte!
Sorry, hier heb ik geen ervaring mee. Alhoewel slijm toch een positief teken is? Hopelijk kan iemand anders je helpen Liefs, Iris