NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    hier had ik gisteren ook buikpijn en bloed.. vandaag is buikpijn over heb nog steeds bloed alsof ik ongesteld ben. .. heb ook geen duidelijkheid... onzekerheid nu..
    ik moet de vk morgen weer bbellen als het aanhoudt.

2. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ookal Roosje :(

Jij ook veel sterkte. Hoop dat alles gewoon goed is en het bloeden snel stopt.

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hopelijk pean, kan niks anders doen dan afwachten helaas. Dankjewelll

4. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Roosje....dit is niet fijn dat gevoel, afwachten dat doe je natuurlijk al de hele tijd. Steek nu kaarsjes aan, dat voelt als het enige wat ik nu kan doen

Liefs en knuffel

5. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Sterkte Roosje. Hopelijk is het niks ergs!

Dankjewel IrisBloem! Het kan van alles zijn.. en slijm is normaal goed ja.. maar op dag 7 al??

6. eeffuhlien

8 sep 2015
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Irisbloem @ roosje24 Wat vervelend zeg, bloed hoor en lees je toch wel vaker en hoeft niet altijd erg te zijn. Ik ga voor jullie duimen dat het goed zit! Afwachten meer kan je nu niet doen helaas.Hoe frustrerend dat ook is.

7. eeffuhlien

8 sep 2015
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    @SJ86 ik heb geen ervaring met medicatie. Heb je normaal bij je eisprong hetzelfde slijmverlies? ik zou anders zeker het zekere van het onzekere nemen en het gezellig maken.

8. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Irisbloem en Roosje bah wat naar om te horen, hopelijk gaat alles goed en is er niks aan de hand. Sterkte meiden.:(

9. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Lieve...

Zal eraan moeten geloven. Zojuist een uur gevoelsmatig de pijn moeten wegpuffen. Herkennen jullie dat?

Groot nadeel van het vroeg ontdekken van een zwangerschap is dat als het in dit stadium niet goed gaat je het verdriet ervaart.

Ondertussen flink wat stromen bloed verloren en ik ga van een miskraam uit.

Nu douchen en huilen.

Lieve, liefs, liefde....

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Och nee wat klote! Hier betekende bloed en kramp een miskraam. Ik verloor op vrijdag een beetje bloed en toen pas een week later kwam alles los. Werd daarom ook dagelijks gecheckt, omdat ze bang waren voor bbz en ik volledig pijn links had.

En iris dat wegpuffen herken ik. Ik kon een week weinig fysiek ondernemen, kreeg dan zoveel last. Veel sterkte! Lekker janken! Pak een stuk chocola, onder een dekentje.
    Over een paar dagen kan je het goed relativeren, maar nu even balen!

11. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Lieverd toch ,wat erg! Geen woorden voor,,
    Lekker uithuilen en inderdaad jezelf even rust gunnen ❤️

@ladylola ook verschrikkelijk om meegemaakt te moeten hebben ❤️

Liefs

12. PeAn

PeAn Niet meer actief

Iris heel veel sterkte, dit is echt heel verdrietig. Hoe pril je zwangerschap ook is, je bent blij, gaat voorzichtig fantaseren en dit wordt abrubt verstoord.

Hopelijk krijg je steun in je omgeving.

Knuffel

13. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Lieve Iris wat ontzettend erg voor je!! Leef heel erg met je mee!!
    Neem even lekker je moment en tijd voor jezelf en huil flink uit.
    Hele dikke cyberhug!!

14. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Iris, hele dikke digi knuff!!!

Roosje, hoe gaat het met jou?

SJ, is het hetzelfde als bij je ei normaal?

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Leuk is anders mila. Tis heel naar want tis al je kindje al is het nog maar een hoopje cellen. Maar ben ik ben blij dat mdr natuur er zo vroeg zelf voor koos. Missed abortion met 12 weken lijkt me vreselijk of nog een keer een slechte 20 weken echo.
    Mijn oma zei altijd: na een misse komt een wisse. Dus ga er vanuit dat de volgende een gezonde, bolle, lachende buddha wordt! En na alles met mijn dochter en moeilijk zwanger raken. Stuur ik daar al mijn energie naar uit ☺️

Sterkte iris en roosje! Tis echt super klote. Dikke knuffel. Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid.

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    SJ, Normaal is heel verschillend maar ze kunnen volgens mij pas tellen vanaf 14mm.
    Het kan zijn dat je zo goed op clomid reageert dat je eitjes flink aan het groeien zijn. Kan best dat er al een ei klaar ligt. Ben benieuwd.. wanneer heb je echo? Dinsdag?

Smurfin, waaah gefeliciteerd. Super leuk!

Iris, Nee wat erg :( Sterkte. Niet leuk.

Roosje, wow meid wat heftig. Niet fijn en hopelijk is het gewoon door een goede doorstroming dat bloed.

Hier, Beetje afwezig geweest en tijd doorgebracht met mijn lieve gezinnetje :D

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Irisbloem niet gelijk denken aan een miskraam meid. Ik bloed nog steeds wel niet heel veel meer maar gewoon alsof ik ongesteld ben heel raar. Buikpijn heb ik niet meer maar als ik een miskraam zou hebben zou ik dat toch merken nu met veel pijn en zelfs stolsels. Dat heb ik juist weer niet.
    Met mij gaat het wel redelijk. Ik heb nog steeds hoop maar we kunnen het idd nu niet weten. Ik ga morgen bellen voor een echo.

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.274
    25.745
    113
    Jeetje, wat een nare berichten op eens!
    Wat verdrietig Irisbloem! Ik leef met je mee! Dikke knuf en heel veel sterkte!

Roosje, hoe gaat het nu met jou? Vreselijk die onzekerheid en spanning... Ik hoop het beste voor je!

19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.274
    25.745
    113
    Je bericht kwam ongeveer tegelijk met de mijne... Ik hoop dat je snel een echo krijgt en dat alles toch nog goed is!

20. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jullie Roosje en Iris!

Hopelijk zit is alles toch nog goed, ondanks deze onzekerheid. Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden. Ik gun het jullie van harte....

Ik duim voor jullie!!

Deel Deze Pagina