Satijnvlinder.... euhm.. het is veel meer en kan ik veel betere draden vab trekken, zeg maar! Apart dit.. koekie dankje voor de uitleg! Indd morgen... dan zit ik op cd9.. ben benieuwd! Hele dikke knuffel voor jou IrisBloem! Wat verdrietig! Roosje ben ook heel erg benieuwd hoe t met jou gaat.... knuff ook voor jou!
och jeetje wat een verhalen hier... lieve roosje en iris heel veel sterkte! Iris. ik hoop dat het niets te betekenen heeft.... ik weet helaas hoe het voelt om een miskraam te krijgen, mocht het niet goed gaan dan wens ik je heel veel sterkte... praat erover, dat helpt echt!! maar nogmaals ik hoop dat het niets betekent en dat je gewoon een goede zwangerschap krijgt! dikke knuffel! ook voor jou Roosje!
Neee Iris wat erg!! Zo veel kramp en bloed klinkt inderdaad niet goed. Rustig aan komende dagen, denk aan jezelf!! Hele dikke knuffel voor jou. Roosje ik blijf duimen dat het goed zit! Wat een onzekerheid...
Gelukkig klinkt het bij jou anders Roos. Gisterenavond het gevoel van weeën gehad, en bloed stroomt eruit. Mijn menstruatie is twee dagen licht normaal gesproken. Huisarts afgebeld maar straks wel de VK bellen om te vragen wat ik nu eigenlijk moet doen? Hoe is je nacht gegaan? Liefs
Hoi meiden Irisbloem, ah dat meen je niet. Ik hoop toch echt dat het voor jou ook geen miskraam is. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik zelf heb zelfs geen hoop meer voor mezelf. Heb je nog de vk gebeld ? Hier gaat het mij wel redelijk. Ik probeer rustig te blijven en niks te doen ook met huishouden, het is alsof ik veel beweeg dat er juist bloed komt. Ik heb nog steeds bloed. Het stroomt er niet uit maar zoals ik eerder oolk zei alsof ik ongesteld ben. Ik verander gewoon maandverbanden. Alsof het mijn 2e of 3e dag van mijn menstruatie is.ik heb geen krampen of buikpijn. Ben net wel misselijk geweest. Heb de spoedlijn weer gebeld net. Ze zei WEER dat het te vroeg is om wat te zien. Ze heeft toch een echo geregeld voor aanstaande vrijdag. Dan ben ik volgens hun berekening ongeveer net 6 weken. Ik moest rekening mee houden dat ik nog niks kan zien vrijdag en dat het inwendig zal zijn. Als ik toch eerder een miskraam krijg voor vrijdag moet ik toch gaan om te kijken of alles schoon is.
Roosje en iris veel sterkte meiden Ik weet niet wat ik moet zegge, ik vind het verschrikkelijk voor jullie Rustig aan❤️ Liefs
Lieve lieve Roos, Je klinkt inderdaad rustig, dat is knap. Weet dat je dat niet bent. Heb je ook vrij toevallig waardoor de muren op je afkomen? Spoedlijn? Daar weet ik het bestaan niet van. Helpt het je? Denk het niet echt, te lezen dat ze eigenlijk niks voor je kunnen betekenen. Hoe kun je nu zelf zien dat je een miskraam hebt dan? Daar gaan we gewoon niet vanuit. Vrijdag heb je een echo en hopelijk zien ze je kleintje met kloppend hartje. Hier zojuist intern en externe onderzoeken gehad. Huisarts wilde me toch zien. Hij heeft gebeld met de Gyna en die wil me zometeen zien en onderzoeken. Deze actie geeft me energie. Niet zozeer hoop, maar meer dat er gekeken gaat worden. Stelt me gerust. Roos, dan maar rustig aan vandaag X
Lieve iris, Ik wil inderdaad rustig blijven, hoe moeilijk het ook is. Heb een peuter die niet luistert, toevallig vakantie deze week en gaat ze niet naar de psz. Ik probeer niet boos te worden.. Heb al 2 dagen geen trek in eten of drinken.. Ik hoop dat het niet richting een miskraam gaat. Dankjewel voor je lieve woorden. Wat goed dat ze gelijk actie hebben ondernomen.. Ik ben benieuwd, laat ons weten..
Iris wat goed dat ze je onderzoeken!! hopelijk krijg je goed bericht 😘 Ik duim voor jullie meiden ❤️ Sterkte hier nog geen menstruatie te bekennen Nog steeds wel een erg nat gevoel maar alleen maar witgele afscheiding,ook nog steeds misselijk na het tanden poetsen of als ik minder eet als normaal Vanmorge durfde ik niet weer te testen na die witte test gister Te bang voor een (nog) negatief resultaat Zou me lichaam en gevoel me dan toch voor de gek houden? zou ik een late tester zijn of zou ik verkeerd gerekent hebben? (Ik dacht 3 okt me ei gevoeld te hebben ) vandaag cyclus dag 45, langste tot nu toe.. Ik heb besloten om te wachten (als het lukt ) tot woensdag of donderdag als ik dan niks zie is dat beetje bruine bloed 8 okt en dat beetje helderrode bloed 11 okt me menstruatie geweest En dan ga ik naar de volgende ronde Het voordeel is dat ik dan met n korte cyclus alweer in me vruchtbare periode zit Liefs
als je 11 okt bloed bent verloren en je houdt witte testen, dan zou ik eens een ovulatietest doen! misschien dat je wel menstruatie hebt gehad en dat je nu alweer onderweg bent naar een volgende eisprong... ik denk ook maar wat hardop hoor!!!! hoop voor je dat je nu alsnog een positieve test krijgt, maar anders moet je deze maand/kans niet laten schieten natuurlijk!!!!! ik ga voor je duimen!
Ja inderdaad, zo dacht ik dus ook Als ik niet zwanger ben is het gewoon me menstruatie geweest En zitten we in de volgende ronde Liefs
Roosje en Iris sterkte. Mila wat wazig zeg. Misschien idd je menstruatie. Maar hopelijk gewoon zwanger.
Iris en roosje dikke knuffel Hoe gaat het nu met jullie? @koekie heel gek he Toch is mijn gevoel 'zwanger zijn' is heel sterk Al een paar dagen lage rugpijn en soort spierpijn in me buik, en toen ik net opstond was ik echt erg misselijk Afgelopen dagen ook al misselijk geweest met vlagen maar vanmorge lijkt het een stuk erger. Ik hoop dat ik mezelf niet voor de gek houd! Nog 1 dagje, morge testen.. Spannend Hoe is het met de andere dames? Liefs
Lieve meiden, Update wat betreft mij. Als ik nu kijk naar het eerste toiletbezoek en het verlies aan bloed dat ben ik aardig gerustgesteld, het verminderd sterk. Op een schaal zou ik zeggen het is een 2, gisteren een 6 en zondag een 10. Qua pijn, krampen enz zit ik nu op 0, gisteren op 3 en zondag op 9. In de middag ben ik naar de gyna geweest en ze heeft me inwendig onderzocht. Zoals al gedacht is er met 5 weken, want dat was ik blijkbaar gisteren precies, niets te zien. Wat er wel te zien was is dat ik twee eierstokken heb (tja weet jij veel misschien klopt er wel iets niet), de baarmoederwand vol dikke slijm zit en dat er in de rechter eierstok een blaasje zit. In dat blaasje heeft het eitje wat nu bevrucht is gezeten. Klopt het gevoel wat ik had helemaal. Heb het allemaal aan de rechterkant van mijn lichaam gevoeld. Plan is dat ik echt wel rekening moet houden met een grote kans op miskraam zegt ze. Er is bloed afgenomen om het hcg te bepalen. Daar krijg ik vandaag de uitslag van. Woensdag opnieuw alle onderzoeken. Als blijkt dat er een daling is, dan heeft het echt duidelijk mijn lichaam al verlaten. Is er een stijging dat zit het er nog en kan ik de volgende week terug voor een echo om te bepalen waar deze dan zit. Dit aangezien dat deze bloeding echt niet te vergelijken is met innestelingsbloeding. BBZ kan waarschijnlijk ook niet omdat het erg veel pijn zou doen gedurende een aantal dagen. Dat is bij mij niet het geval. pppff...zzzooooo... Ik merk dat ik vandaag blij ben met opstaan en geen pijn lijflijk. Straks word ik opgehaald voor een dagje amsterdam. behoefte aan de deur uit gaan. Dank je voor het vragen ernaar. Ben ook benieuwd hoe het nu met jullie gaat! Ik hoor en lees het graag, Liefs, Iris