NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeAn

PeAn Niet meer actief

Balen Mila. Wat kan een vrouwenlichaam dan moeilijk in elkaar zitten.
    Ik hoop dat je snel inzicht mag krijgen in je cyclus.

Heel veel succes!

2. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland

Dankjewel lieverds , ga ik zeker doen!! :)

Ik was zo teleurgesteld :( dat ik al me gebruikte testen heb weggegooid
    Schone lij, Nu wilde ik deze van vanmorge ook weggooien en nu zag ik wel n streep :$
    Denken jullie dat dit een indroger is :(
    Hij is namelijk wel net zo dik

Heb hem ook ff bij vage testen gezet :(

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ag balen mila, wat raar zeg.

Hier is het bloeden eindelijk een lange tijd gestopt sinds gisteravond. Hoop dat het niet terugkomt. Elke keer als ik denk en zeg van hij is weg komt die terug haha :D

4. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    he wat vervelend Mila! heb heel hard voor je geduimpt... maar misschien dat het inderdaad wel je menstruatie is geweest... hopelijk heb snel inzicht in je cyclus en snel een positieve test!!!

dikke knuffel.. ik weet hoe teleurstellend de omo witte testen elke keer zijn, maar het komt goed, dat weet ik zeker!!

5. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    van wanneer is deze test? ik denk dat een indroger is want ik heb een keer nu een positieve test gehad en dat lijntje ziet er wel wat anders uit!

6. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Deze is van vanmorge die wilde ik weggooien, denk 20 minuten later ofzo
    Het lijkt ook op een indroger, maar op de afgelopen testen had ik dat dus niet :(
    Ik ga het lekker naast me neer leggen, ff op kracht komen en er weer tegen aan :)

7. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Lieve Mila,

Het lastige is inderdaad dat je het niet met zekerheid kan zeggen zo'n tuurtest...aaahhh! Leef met je mee, wat moet dat irritant en teleurstellend zijn. Zoals je zegt, heb je dan het gevoel dat je lichaam met je grapt?

Op kracht komen? Hoe doen jullie dat, bewust of onbewust.

Wat ik nu merk is een hele andere Iris als dat ik alvorens verwacht had. Ben een emotioneel persoon en zie mezelf niet als sterk persoon in die zin dat ik alles maar moet dragen met een geheven hoofd. Ookal is dat een stukje opvoeding.
    Ben gebleken de rust zelve, hartslag laag bij alle onderzoeken, bloeddruk prima en ben assertief en kritisch als ik vragen stel.
    Eenmaal thuis zijn er heel wat mensen die langs willen komen. Ik voel me daar erg gesteund bij, toch laat ik weinig mensen toe op zondag. Die dag met pijnscheuten en heftige bloedingen dan wil ik blijkbaar alleen zijn.

Gisteren de uitslag inderdaad en er komt eenzelfde soort rust over me heen. Gevoel wat ik had al leeg te zijn wordt bevestigd. Het mag, het is

Iedereen verwerkt het op een eigen manier en kijken naar de toekomst is wat je eigenlijk altijd al doet.

Als aandenken aan het voelen in iedere vezel van mijn zijn dat je er bent geweest.....

IMG_20151021_085906.jpg

8. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Aahhh shit Mila! Knuff voor jou..

Koekie... dankje voor het vertellen van jouw ervaring. Zijn die van jou van 10 nog doorgegroeid! Gats....het idee van dubbele dosering...wow! Hoop dat ze goed gaan groeien...

9. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Dankjewel meiden :) me lichaam heeft me voor de gek gehouden :)

iris dikke knuffel voor jou! Je doet het zo knap :) sterkte

Hier even lekker een potje gehuild en me eige heeeeeel zielig gevoeld, zo dat lucht op,alle spanning weg, de gebruikte testen in de prullenbak en weer door. Wat kan een mens toch raar zijn he

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ach meis.... ik weet precies hoe je je voelt, ik heb 8 weken geleden een mk gehad.. je blijft rustig maar van binnen schreeuw je! hoe kan dit, waarom ik? en waarom moet je dit meemaken? ik had echt het idee, hoe kom ik hier overheen? terwijl al mijn vriendinnen gezellig zitten te doen met hun ukjes, heb ik geen ukje meer in buik..... hoe moet je je voelen? ik wist het niet, ik was erg verdrietig en boos en dat ben ik soms nog steeds, dat gaat ook niet weg denk ik... ik kreeg een kaartje van een vriendin van mij met deze tekst erop:
    'Remember that you were given this life, because you're strond enough to live it'.... hiermee gaf ze aan dat ze vond dat ik een sterk persoon ben en ik ook dit aan zou kunnen. ik vond het toen maar bleg, maar als ik nu terug kijk, ja ik ben best sterk als je dit kan verwerken en nu alweer eraan kan denken om weer zwanger te worden!

hele dikke knuffel en ook jij komt hierdoor heen. maar erover praten en huilen helpt en is ook goed!!!

11. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mila, voor jou ook een dikke knuffel!!! het is altijd weer vervelend als je denkt dat je zwanger bent maar het is niet zo! komt wel goed, je zit nog maar aan het begin! hopelijk is het volgende maand raak!

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mila, oh bah wat balen zeg. Had het je zo gegund.

Pean, dankjewel namens de Clomid gebruikers ;)

Iris, Knuf voor jou. Hoe was het in Amsterdam? En is dat een tattoo? Of snap ik hem gewoon niet :)

Sj, Ja die van 10 zijn doorgegroeid inderdaad ;) Morgen mag ik weer gaan kijken naar mijn eitjes.. haha..

13. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Yes...dat zie je goed. Een rood hartje op de plek waar ik alles heb gevoeld x

Maar, Koekie, kijken naar je eitjes, hoe gaat dat precies?

14. PeAn

PeAn Niet meer actief

Minste wat ik kan doen en meer dan graag gedaan. Met het hcg gehalte zit het super. De teststreep is ferm donkerder dan de controlestreep dus ga zoveel mogelijk in mijn kannetje plassen :D

15. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland

Wauw wat mooi die tatoeage. ❤️🌟

Dankjewel dames, ik gun het jullie ook :) hopelijk hebbe we snel allemaal een positieve test in onze handen

16. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    heel mooi!!!

17. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    PeAn ja dat is zo ja dan is het nog wel vlot inderdaad ben erg benieuwd hoe het gaat!! Hoe is het verder met jou? Nog steeds zo weinig klachten?

Mila89 wat ontzettend balen zeg!! Hoopte toch wel voor je dat je zwanger was!! Hoop dat je gauw je cyclus weer hebt!!
    Ik denk dat het een indroger is helaas (op je 2e bericht)

roosje24 gelukkig maar hoop voor je dat het nu wegblijft en alles goed is met jullie kleine hummeltje!!

Irisbloem hele mooie tattoo!! En je bent heel sterk heb bewondering voor je!!

18. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Ja ik ga daar ook vanuit, heb me al op de nieuwe NOD lijst aangemeld :)
    Op naar de volgende ronde
    En als ik wel zwanger ben merk ik dat vanzelf :) we gaan uit van niet

Hoe is het met jou?

19. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Wat een sterke dames hier allemaal in het forum. Echt geweldig!! Zo samen, het voelt zo goed. Ieder heeft zo zijn eigen "problemen", maar de steunt voelt als onvoorwaardelijk. Fijn dit!!! Dat moest ik even kwijt hihi.

Mila een hele dikke knuffel voor jou. Dat verdien je! Hopelijk heb je snel meer duidelijk over je cyclus en alles wat daarmee gepaard gaat.

Iris. Wow! Super mooi je tattoo. Laat me gelijk weer aan mijn eigen periode terug denken. Je bent dapper ÉN sterk! Je ziet het misschien nu zelf anders, maar over een tijdje begrijp je wel wat wij allemaal lezen, zien en horen!

Fijne avond iedereen! X

20. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welke lijst zit je?

Deel Deze Pagina