Lieve dames.. na een cyclus van 42 ben ik gister ong geworden.. t lucht eigenlijk wel op! Nu weer verder gaan.. Zal morgen even wat terug lezen xx
Knap van je, hoe je hiermee omgaat! Daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen! Ik werk met ovulatietesten omdat mijn cyclussen telkens opnieuw zin hebben om zich aan te passen aan een ander ritme Ik voel mijn ovulatieperiode steeds erg goed, start met licht zeurende pijn aan 1 kant en lichte steekjes en dit wordt dan elke dag een beetje erger. Eisprong zelf voel ik ook heel erg, kan ik enkele uren me helemaal niet concentreren van de pijn of slapen (pijn aan 1 kant - zowel buik als rug) en daarna wordt het opnieuw zachter (en dan merk ik aan mijn test dat die ook lichter is) Dus vind het vreemd dat ik nu dezelfde symptomen heb, maar dus aan beide kanten... Al moet ik toegeven dat ik het zeker niet erg zou vinden om een tweeling te hebben, zit ook in de familie dus wie weet Vandaag een "bijna knaller" ovulatietest, vanavond er nog 1 tegenaan smijten en eens goed klussen en dan zaterdag opnieuw
Aah wat lees ik..mk..weet hoe je je voelt hier ook gehad met 8 wkn echt verdrietig.. veel sterkte xxx
Ja duidelijk.... Waar haal jij je testen dan? Ik denk, gezien de hoge kosten van die wat ik heb, dat ik op andere over moet gaan. Ik kreeg een smiley in het scherm waardoor ik echt zoooooo blij werd. Van een streepje turen word ik misschien zelfs onzekerder. In het kader van bezig zijn met iets is vooruitgang (zo zie ik het) plas je dan een paar keer per dag op deze ovulatie testen met een streepje?
Ik haal ze bij het kruidvat, er is veel slechte commentaar over maar bij mij werken ze perfect! Hiervoor gebruikte ik deze van sensitest en die gaven me elke dag een dikke streep en dat verwarde me, dus ben ik andere gaan gebruiken Vanaf dat mijn streepje zo goed als even donker is, doe ik 2 testen per dag (1 voor de middag en 1 's avonds), bij mij duurt de eisprong dan ook echt niet lang... Ik ben er zelfs zeker van dat die springt voor de 24u die ze aangeven: vorige cyclus → voormiddag een bijna donker streepje (eig. zoals op de foto nu) → 's avonds echt donker → volgende ochtend veel lichter + heb ik die nacht bijna niet geslapen van de buik-/rugpijn. En zo weet ik dan perfect welke dag/nacht die gesprongen is Voor sommige is dit misschien weggegooid geld, maar een baby kost sowieso geld en ik heb gewoon graag de zekerheid
Acht weken, ...hoe is dit, als je het wilt delen, bij jou verlopen? Ja, de vreugde en liefde die meteen geboren wordt bij het vasthouden van een positieve test is nu omgeslagen.
Misschien ben ik daar hetzelfde in als jou. Het kost geld, ja, toch is het ook een soort voorpret. Duidelijk verhaal dat van jou, ik denk dat ik een gooi ga doen naar andere ovulatie testen...deze zijn een rib uit je lijf. Tempen , mag dat met een oorthermometer?
Dag dames ik heb niet alles teruggelezen maar vang wat vreugde en verdriet op. Sterkte voor hen die een miskraam hebben gehad. Ik werd op mijn heenreis van mijn vakantie ongesteld. Dat was 11 oktober. Normale menstruatie. Nou werd ik vannacht ineens wakker met verschrikkelijke buikkramp. Moest het echt wegpuffen en mijn vriend zijn hand fijnknijpen. Pijn werd minder na aantal pijnstillers. Vanmorgen ook wat bloedverlies. Weet iemand wat dat kan zijn? Heeft iemand dat ooit gehad. Ik moet mijn ovulatie nig hebben volgens mij.
Iris, wat mooi zeg die tattoo. Hopelijk ben je snel weer zwanger met een plakbeeb. Kijken naar de eitjes doen ze met een inwendige echo. Dan kijken ze hoe groot ze zijn. Roosje, Super fijn dat het bloedverlies is gestopt. Alvast heel veel succes morgen en hopelijk is er iets moois te zien voor zover dat nu al kan Mila, wat balen dat je ziek bent. Hopelijk snel weer helemaal opgeknapt. Bella, Balen zeg. Lange cyclus heb je gehad. Eipijn, Hier geloof ik nog nooit echt gehad... hihi Hier, Beide eitjes weer gegroeid. 1 van 23mm en 1 van 19mm. Heb vanochtend om 09.30u de Ovitrelle gezet.. Nu afwachten en nog even gezellig maken een aantal dagen.
Wat is je cyclus? Ik zeg...ovulatietest. Misschien is daar trouwens al te laat voor. En....een innestelingsbloeding? Tja, ik doe maar een gooi. Wat dat betreft heb ik er te weinig ervaring in, maar wegpuffen heb ik pas sinds kort echt meegemaakt.
Ovulatietest gedaan en die gaf een licht streepje. Ovulatie kan dus nog komen of net geweest zijn. Denk dat ik voor de zekerheid ook maar een zwangerschapstest ga doen
Zwangerschapstest is in ieder geval negatief.. Dat kan ik uitsluiten. Ik denk dat het dan ovulatiepijn was maar wist niet dat dat zo heftig kon zijn met lichte bloeding...
Innesteling kun je ook zo voelen, wellicht even afwachten? Over een week mocht je dan nog niet ongesteld zijn weer testen.
Ik voel mijn ovulatie ook elke maand dan verga ik van de pijn van de krampen is veel erger dan menstruatie dus kan heel best daarvan zijn en je kan dan inderdaad ook wat bloed verliezen dus ik vermoed dat het je ovulatie is geweest dus zit je nu op het wachtbankje naar je nod
Nederlandse eigenaresse van dheeft ons vanmorgen naar een kliniek verwezen. Moesten heel lang wachten tussen alle Ticos. Ik bleek een geëxplodeerd follikel te hebben in mijn linker eierstok. Ze heeft uitgebreid onderzoek gedaan. Ik heb nog nooit zo'n prettige arts gehad. Ik blijk door al mijn verstoorde hormonen (dankzij mijn schildklierafwijking) te veel hormoon te hebben waardoor ik geen eisprong heb en dus ook niet zwanger kon worden. Ze heeft me nu medicijnen voorgeschreven tegen de pijn en om deze hormonen weer in balans te krijgen. Ze kon me van alles vertellen over deze afwijking en zo herkenbaar. Mijn borstweefsel is heel stevig, dat hoort ook bij deze aandoening. Mijn PMS klachten passen ook in het plaatje. Met deze medicijnen zou ik weer meer energie moeten krijgen, af moeten vallen en gelukkig ook zwanger kunnen worden. Wel verhoogde kans op tweeling 👯 ik heb twee cysten in mijn linker borst, niet ernstig maar in de gaten houden. Verder zou ik de beauty context winnen voor mijn nieren haha alles zag er verder super uit. Echt een hele speciale ervaring. Kreeg een knuffel van haar toen we weggingen. Ben nu wel even heel emotioneel...
Wat leuk dat je zo een lieve arts gevonden hebt! Blij voor je dat je nu zekerheid hebt en weet wat te doen! Nu hopen dat het snel prijs is Liefs
Ondanks dat mijn mk 'alweer' 2 maanden geleden is, heb ik het er soms nog best moeilijk mee. .. ik kwam deze tekst net tegen vond hem erg mooi en wilde hem even met jullie delen! Opeens vliegt de vlinder weg op een onverwacht moment de vlinder laat veel achter maar had dit zelf ook niet gepland Soms lijkt het alsof de vlinder er nog is zomaar op een ogenblik, heel even dan helpt het je wat beter te voelen en sterkt het je om door te gaan met leven Maar het blijft anders zonder de vlinder het moois en het goede uit het leven voelt veel minder zoals vroeger kan het niet meer zijn en dat besef doet veel verdriet en pijn