Vaak zeggen ze dat het slijm komt omdat je eisprong er aan zit te komen. Heb al 3 dagen best veel wit slijm, maar kan er geen draden van trekken. Ovutesten zijn ook nog super licht (gisteren de laatste, vanmiddag weer).
Ik had vorige cyclus vanaf men ms een enorme vloed (waterig + dikker witverlies), dag van lh piek veel eiwit en na eisprong was het kurkdroog tot een 2tal dagen voor men ms , en het ziet ernaar uit dat dit deze cyclus hetzelfde is... maar dames, geloof me, er is bij mij geen enkele cyclus hetzelfde qua afscheiding, ik mag al blij zijn als ik 2 maanden dezelfde symptomen heb
Discover, Het lijkt een beetje zoals ik het een beetje kan volgen maar ik weet niet hoe of wat maar het staat er wel heel beknopt dacht ik of is de bijsluiter anders dan die in NL? Heb alleen de eerste pagina gelezen.. haha. En dankjewel.. We zullen zien of het raak is. Ik hoop natuurlijk van wel Slijm, Snap ik niks van. Ik weet alleen als er eiwit verschijnt je vruchtbaar bent Nu na de eisprong heb ik een beetje witverlies. Echt heel minimaal.
Dag dames! Een week geleden zat ik er heel anders bij. De hevige krampen waren een beetje te dempen met een warme kruik. Vanmiddag bijgepraat met mijn donor, verder P te noemen. Wat ben ik gezegend met hem. Hij luistert, geen oordeel maar meegaand en doorvragend. Conclusie, ik ga van de eerste dag van mijn menstruatie (bloeding vorige week zondag) tellen. In de hoop dat ik volgend weekend een positieve ovulatietest in handen heb. Ik ga voor ronde 2 en sta dan alvast ingeschreven bij NOG van 16 november. Nooit verkeerd ergens naar uit te kijken Truste dames, Liefs
Wat ontzettend spannend!! En wat fijn dat je donor zo fijn reageert. Ik duim voor je hoop dat je gauw je ei vind en het raak is!!
Als we alle hoop die wij elkaar geven bundelen en dit DE kracht is... Heeft iedereen uiteindelijk een roze uitslag. Fijne dag allemaal!
Voor jou ook een fijne dag! En wat een fijne donor. Heel veel succes in ronde 2 en we duimen voor een plakbeeb.
Tuurlijk wil ik dat uitleggen. Ik vroeg het paar weken terug ook af. Diegene die voor je pendelt heeft je volledige naam, geboortedatum en vraag nodig. Vraag is bijvoorbeeld wanneer krijg je een positieve test in handen. Word het een jongen of meisje? Sommige kunnen zelfs iets met meerlingen doen. Ze pendelen door ik weet niet precies hoe het heet, maar zeg een soort ketting. Deze beweegt wel of niet op een bepaalde manier wanneer ze een vraag voor je stellen. Het geeft geen garantie. Voor mij is het heel rustgevend. Ik ben zelf namelijk spiritueel. Dat was het denk ik?
Dank je, ik hoopte al op zoiets. Dus, als er gependeld wordt, stuur je een prive bericht met deze vragen erin? Spannend en mooi Liefs
Oooh spannend...de streep van de ovulatietest is flink donkerder... Morgen naar de gyn... die zal vast zeggen dat t ei op springen staat... Gisteren hadden we geen zin en gelukkig vanmorgen toch nog even goed gemaakt. Sindsdien een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik
Ik ga gewoon via "zoeken" en vul dan "pendel" in en zo krijg je een hele lijst van pendelaars. Vind het wel moeilijk om uit te zoeken wie wanneer pendelt, dus best in je agenda zetten Misschien is er ook een andere weg om tot de lijst van de pendelaars te komen, maar die manier heb ik nog niet gevonden