♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: 9: 10: (1) kim2306, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje 11: 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
met een cyclus van rond de 40 dagen zal ik pas in september weer me nod hebben dus vandaar dat ik vast de lijst aanmaak
Zal ik je komen versterken? Zo hier in je eentje. Gok mijn NOD op uiterlijk 11 september. Komt hopelijk iets eerder, maar uitgaan van 40 dagen zit ik voor mezelf lekker save😉
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: 9: 10: (1) kim2306, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje 11: Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik zweef een beetje tussen de 30 en 40 dagen dus ga maar veilig op 40 zitten. Anders wil ik met 30 dagen al gaan testen Wat spannend je eerste. Hoe gaat het? kun je het vol houden met de spanning iedere maand
Nee niet echt meer omdat me cyclus zo lang is denk dat als me cyclus korter was ik t minder lastig vind maar t is niet anders
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Is lastig als je van andere leest dat ze precies een cyclus hebben van 28. Die hebben toch meer kansen op een jaar, maar goed je hebt maar 1 goede kans nodig. Ik hoop dat het snel raak voor je is.
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (1) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje 9: 10: (1) kim2306, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje 11: Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 3 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik kom erbij...na een mega korte cyclus (voor mijn doen hahaha) Maar ongie is niet erg! Ik kan nu met alcohol proosten op m'n vrijgezellenfeest en bruiloft 😃😃😃
Hallo, ik ben hier nog niet zo lang maar ik wil ook graag meedoen haha! Alleen is mijn situatie een beetje anders ik heb vandaag weer mijn eerste menstruatie sinds mijn curretage. Daarvoor was ik zwanger (duh) en weet ik dus niet precies wat mijn cyclus was. Na het stoppen met de pil heb ik 1 cyclus gewacht (van 29 dagen) en daarna gelijk zwanger. Dus ik ga er vanuit dat mijn NOD rond 8 sep. is.
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (2) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 1e kindje 9: 10: (1) kim2306, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje 11: (1) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo allemaal! Mag ik me hier ook aansluiten? Ook ik ga maar uit van een iets langere cyclus van 35 dagen! Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten? Ik ben 30 jaar, tweede kindje en tweede ronde en mijn nod is dan waarschijnlijk 11 september!
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (2) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 1e kindje 9: 10: (1) kim2306, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje 11: (2) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje BBoom, 30 jaar, ronde 2, tweede kindje 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
8: 9: 10: (1) kim2306, 22 jaar, ronde 3, eerste kindje Kippetje13 , 31 jaar, ronde 2, 3de kindje 11: 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]