Ik gebruikte ook zwanger en Kids. Meestal deed ik een voordeel pakketje Voordeelpakketten zwanger worden - Zwanger & Kids Deze keer ga ik denk geen testen gebruiken in de hoop dat ik nu meer kan genieten dan toen
Aleeyah, dank je wel. Heftige gebeurtenis he! Krijgt inmiddels een plekje maar vond het heel zwaar. Jij hebt nu dus een hele lange cyclus! Ik zit nu gister 5 weken na cytotec en mijn testen waren de eerste vier weken nog positief dus kon niet betrouwbaar meten. Bleef ook steeds terugkerende bloedingen hebben dus heb anderhalve week geleden een echo gehad maar was schoon. Wat wel raar is, was dat de gyn zei dat ik een groot eiblaasje had en opgebouwd baarmoeder slijmvlies en hij zei dat mijn eisprong net geweest was of nog zou komen. Ik had toen al 4 dagen last van bloedverlies, maar de dag na de echo werd het echt veel. Totaal toen nog zes dagen gebloed ,waarvan vier fors, en nu is het eindelijk gestopt. Ik snap er niks van, hoe kan ik nou een eiblaasje op springen hebben en de dag erna ongesteld worden? Morgen weer een afspraak (eindgesprek) dus dan ga ik dat vragen. Bedankt voor de link bloesem! Ik heb de eerste rondes ook geen ovu testen gebruikt.
Graag gedaan frummels. Bij de vorige hebben we er 27 maanden over gedaan en 18 maanden in de MMM en toen verplicht ovu's moeten gebruiken. Nu lijkt mijn cyclus normaal dus hoop ik zonder ze te kunnen dat het wat relaxter gaat voor mijn gevoel
Oh stukje van je bloeding. Het kan zijn dat je nabloedingen hebt maar dat je wel indd een groeiende follikel had. Kan zijn dat deze mee is gekomen maar kan ook zijn dat deze toch gesprongen is Lekker ingewikkeld het vrouwelijk lichaam. Kan even duren na een MA
Wow 27 maanden! Dat is heftig zeg! Ik hoop dat je lijf het nu zelf (snel) oppakt! Scheelt misschien dat je al zwanger geweest bent? Bedankt voor je reactie! Ik testte nog zeer positief een paar weken na miskraam. Bedoel je dat er, ondanks hcg, misschien toch een ei gegroeid is, maar nooit gesprongen, dus dat hij dan is blijven zitten en met mn menstruatie 'mee' is gekomen? Of kan het zijn dat hij er nog zit? Sinds dat de gyn zei dat hij er zat en de bloedingen de dag erna zijn toegenomen is mijn temperatuur behoorlijk gezakt (36.3-36.5) en niet meer gestegen dus daar kan ik geen eisprong uithalen in ieder geval
Het kan zijn dat tijdens die bloeding het gesprongen eitje meteen ook mee weg is gespoeld zeg maar. Haha ja nu ben ik weer netjes maandelijks aan de beurt. Terwijl het tot 119dagen duurde de vorige keer Ach we zullen zien waarschijnlijk is mijn lichaam reset nu.
O op die manier! Arme eitje.... Dat zou goed kunnen want had wel rond mn normale ovulatiedatum (2,5 week na miskraam) een dip in mn temperatuur, maar daarna is hij alleen teruggekomen naar het oude niveau en niet verder gestegen zoals normaal na eisprong. Jeetje dat zijn lange cyclussen! Wat heerlijk dat je lichaam zich nu heeft aangepast. Dan duurt het wachten ook niet elke keer zo lang. Ik ga zo naar het ziekenhuis voor de nacontrole, hoop stiekem toch een echo te krijgen om te checken 'what's going on inside', maar ik ga er niet vanuit.
@Frummels: het is idd heftig, had achteraf ook niet gedacht het er zo moeilijk mee te hebben. Maar goed, gelukkig is alles weer/nog goed met mijn lichaam dus dat scheelt . We gaan er gewoon weer voor! Ik heb trouwens echt bijna geen last gehad van bloedverlies na de curretage (ik denk max. 2 dagen en wat bruinverlies erna). Daarna tot de menstruatie helemaal niks meer, geen tussentijdse bloedingen ofzo. Ik mocht na 4 weken terugkomen voor de controle, toen werd er weer met een inwendige echo gekeken of het er allemaal goed uit zag en dat was gelukkig zo . Als ik de dag van curretage tel als "begin menstruatie" dan was mijn cyclus nu 35 dagen tot de volgende menstruatie. Wat langer dan ik eerder had maar ben allang blij dat het niet 10 weken ofzo duurde. Veel succes in het ziekenhuis vandaag!
O ik dacht dat je na curretage niet meer ongesteld was geworden Aleeyah, maar wel dus. Ik kom net van de gyn. Heb uitleg gevraagd over dat eiblaasje. Wat blijkt: het is een cyste van 3.8 cm (het heet pas officieel een cyste vanaf 4 cm, dus het is een kleine). Dat had de gyn vorige keer verkeerd gezegd, aldus deze gyn. Want een eiblaasje wordt normaal (meestal) niet zo groot. Dus in dat geval houd ik het gewoon op menstruatie. Ik zit alleen even te puzzelen welke dag ik dan zal nemen als dag 1. Willen jullie met mij meedenken? CD25: klein beetje bruinverlies CD26: s avonds helderrood bloedverlies gevolgd door wat bruinverlies CD27: S ochtends rood bloed, rest van de dag wat oud bloed CD28: S ochtends en s middags rood bloed CD29 S ochtends en S middags rood bloed, maar meer dan de voorgaande dagen (alsnog niet giga veel). CD30 tot CD32: hetzelfde als CD29 CD 33 + CD 34: klein beetje rood bloed Vinden jullie dat ik mijn nieuwe cyclus moet tellen vanaf cyclusdag 26 of 29? Wat wel misschien nog extra informatie is, is dat ik op CD28 een echo had en toen was mijn baarmoederslijmvlies 4.5 mm, wat dun is. De gyn denkt dat er toen al wat weg was door menstruatie, dus dat spreekt er dan wel voor dat mijn menstruatie eerder dag CD28 is begonnen. Over een uurtje maar een ovulatietest er tegen aan gooien!
frummels Ik zou cd 26 pakken! Officieel moet je als het na 18.00 komt het bij cd 27 rekenen (volgens mijn gyn) maar op cd 26 had je helder bloed dus zou die tellen.
Hi dames, na drie nod lijsten te zijn door geschoven hoop ik eindelijk m'n ei gevonden te hebben. Mag ik op de lijst? Water27, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje, nod 8 sept Ik had gister eindelijk een knaller van een ovutest. Dus denk vandaag/morgen m'n eisprong. Straks dus nog even gezellig maken
Thanks Bloesem! CD 26 voelt voor mij ook 'het beste'. Dan ga ik ook zo'n leuke ticker aanmaken voor in mn handtekening. Water27: Welkom!
@Frummels: ik zou ook CD 26 aanhouden! @water27 welkom! en succes! Ik zal je zo even op de lijst zetten.
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (4) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Vissertje84, 30 jaar, 3e rondje, 3e kindje water27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 9: (4) Zwangels 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lays, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Patrica1984, 31 jaar, ronde 4 na bbz, 1e kindje Wiella, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 10: (7) Kippetje13, 31 jaar, ronde 2, derde kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 2, tweede kindje Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 9, 3e kindje Beeb1987, 28 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mien30, 29 jaar, 2e rone, 1e kindje Fiol, 39 jaar, 6e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, 2de ronde na MA (ronde 7), 1ste kindje 11: (2) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje BBoom, 30 jaar, ronde 2, tweede kindje 12: (4) Parelbloesem, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Littlegirl1989, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Manna, 27, ronde 2, eerste kindje ProudMommy86, 28, ronde 3, 2de kindje 13: (4) Queenie707, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jr, 5e ronde na mk, 2e kindje wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje 14: (4) Florenthe, 40 jaar, ronde 2, derde kindje Help85, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Marianne, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 15: (4) Hummeltje 1, 32 jaar, ronde 14, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 9, 4e kindje PeAn, 32 jaar, ronde geen, 5e kindje Discover, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos: (7) Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Gerbera, 28 jaar, ronde 1 na MA, eerste kindje Dege, 24 jaar, ronde 10, eerste kindje, eerste IUI Veldmuisje, 27 jaar, ronde 2, tweede kindje Mams 27jaar, 2e kindje, 1e ronde Meepie84, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Ni84, 31 jaar, 3de ronde, 3de kindje Buiten de lijst: Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Gister een positieve test!! Afgelopen 2 avonden gezellig gemaakt en nu twijfel of we vanavond nog een keer gezellig gaan doen...?! Rechter test is van net.
Nou dames, gister een licht 2e streepje gehad op mn ovulatietest, vandaag is hij wat donkerder, dus ik verwacht morgen een positieve en woensdag mn eisprong (let niet op mn banner, mn eisprong heb ik namelijk 9 van de 10x op dag 14). Afgelopen nacht al druk aan het klussen geweest, vanavond maar ff pauze (aangezien om de dag toch genoeg is) en dan morgen, de dag van de positieve test weer fijn klussen. Nu alleen hopen dat mn vriend daar ook zin in heeft aangezien hij erg veel werkt en vaak gebroken thuis komt...
@vissertje84: het is volgens mij niet nodig maarja liever 1 keer teveel dan 1 te weinig toch . @TrotseMama1990: ziet er goed uit, succes ermee! Ik had 2 dagen hetzelfde donkere streepje maar nog niet donker genoeg, had achteraf na mijn eerste duidelijke streep vaker moeten testen maarja.
Ik test zelf gewoon 1x per dag smorgens tussen 11 en 12. En heb bij mn zoontje en dochter toen ook gewoon 1x per dag getest, zodra de test positief was en we hadden die dag allebei tijd dan gingen we ervoor haha. Nu is het wat lastiger want mn zoontje is net 3 geworden 9 augustus en die wil smiddags niet meer ff een uurtje liggen hahaha en dan is het nog maar te hopen dat mn vriend geen nachtdienst heeft want dan is hij 9 uur savonds ook weg en dan slaapt hij vaak van te voren ff. Maar als je idd moeilijk je eisprong kan vinden is 2x misschien handiger. Bij mij word de streep elke dag wat donkerder en vaak op dag 13 is hij hartstikke positief (morgen dus),