NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door kim2306, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Jeetje iez, jou onderschrift.. Wat verschrikkelijk! Wat zal een kindje krijgen voor jullie een spanning met zich mee brengen.. Is jullie dochter ook overleden omdat ze te vroeg geboren is?
    Sterkte met dit grote verlies...

2. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Goedemorgen dames.

Ik zit nu 5 dagen na mn eisprong en moet zeggen dat ik nog niks geks voel of merk.
    Nog 10 dagen geduld *zuchttttt*
    Suc6 allemaal met het wachtbankje, en voor de dames die nog rond hun eisprong zitten... veel klusplezier :D

liefsss

3. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Goedemorgen allemaal! Het is lekker druk hier en zag positieve ovulatietesten voorbij komen, spannend!

Ik zit nu op 7 of 8 dpo maar voel ook nog niet echt wat (weet niet of dat goed of slecht nieuws is maarja) wel heb ik dat ik dingen beter ruik maar dat hoeft ook niet per se wat te betekenen :). We zullen het zien.

Nou dames succes allemaal en sterkte met het wachten!

4. Betula

Betula Bekend lid

29 jun 2012
    917
    69
    28
    NULL
    NULL
    Thanks voor toevoegen Aleeya. Leeftijd is 34. ik heb geen idee wanneer ovu was. Cyclus is 29 a 30 dagen, en alleen op dag 13 succesvol geklust. Zou er een kans zijn?
    Succes met wachten allemaal.

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Zustertje, dat durfde ik dus indd niet met zekerheid uit het onderschrift te halen.
    Maar ik zie hier meer onderschriften waar je even bij slikt onder andere die van Trotsemama.

Betula, een kans is er altijd als je seks hebt gehad. Ik duim voor je.

Aleeyah, met mijn zwangerschap voelde ik ook niks, na NOD kreeg ik menstruatie achtig krampen dus dacht als nog ongi te worden. Maar verder voelde ik echt niks ;)

Trotsemama en dan zijn 10 dagen lang he :cool:

Hier denk ik eisprong geweest al heb ik de hele tijd buikpijn. Ach we zien het wel

6. PeAn

PeAn Niet meer actief

Balen!! Gek dat je lichaam ineens zo vreemd kan doen :( Succes in de volgende ronde.

7. Parelbloesem

Jeetje dat is niet leuk :( dat is wel vroeg.

8. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Lieve dames,

Ik heb iets raars wat ik aan jullie wil voorleggen.. Ik had op dag 10 een hele duidelijke ovutest die daarna afliep. Ik begon toen met testen ivm bekende pijn in m'n buik en wolde checken of dat de eisprong was en blijkbaar klopte dit.
    Nu heb ik sinds gisteren dezelfde pijn in m'n buik en heb er net maar een ovu test tegenaan gegooid met de foto als resultaat...😧 zou ik dan twee eitjes hebben gehad of is er een andere verklaring die jullie kunnen geven aan dit resultaat. Ik zit ondertussen op CD19.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,5 KB
      Weergaven:
      6
  9. Parelbloesem

#469 Parelbloesem, 30 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2015
    Er kunnen soms indd meerdere follikels groeien per cyclus niet alle follikel bevatten een eicel. Maar soms wil een follikel ook groeien en niet doorzetten dan blijft hij op 18 mm steken of zo dat zie je wel op ovu's. Ze kunnen dan later nog doorgroeien of een nieuwe follikel slaat zijn slag. Lichaam is een apart iets. Heb voor mijn dochtertje in de MMM gezeten en dan zag je dat met de echo's goed. Had wel eens op cd 11 een follikel van 18 en die groeide niet door en dan op dag 16 had ik die van 18 nog en een "nieuwe" van 21mm die dan dus bijna sprong ;)

Soms maar ik wil je niet gek maken kan je ook een zw testen met ovu's HCG is namelijk opgebouwd uit meerderen hormonen waaronder LH

10. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier heb ik dit vorige maand meegemaakt. Bij mij zat er 2 weken tussen. Eerste keer waarschijnlijk niet doorgezet en pas tweede keer gekomen. Ik vond het ook vreemd maar blijkbaar kan het.. De tweede keer had ik ook echt heel veel klachten, hele zere rug en buik

11. Bintje83

Wouw inderdaad een bijzonder iets dat lichaam. Ik houd het wel even in de gaten, denk dat dalijk om 4 uur nog een ovu doe om te zien of hij oploopt want heb nog steeds echt een vervelend gevoel op de plek.

Als ik uitga van m'n 'vorige' eisprong kan ik maandag of dinsdag testen met de gevoelige testen die ik nu in huis heb. Maar wacht daar denk ik sowieso mee tot woensdag.

Ben benieuwd naar het verloopt van deze cyclus hihi en hopelijk nog voor onze vakantie een dubbele streep 😄

Bedankt voor je snelle reactie 😘

12. Bintje83

De druk is nu groter dan de vorige keer en m'n onderrug is al een dag of 2 gevoelig...en m'n tepels (ja sorry raar praatje) maar zijn enorm gevoelig 😁. Dus misschien dat dit dan ook de echte is 👏🏻😄

13. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Bintje dat heb ik ook. Dat is denk ik ook de reden van m'n onregelmatige lange cyclus. Als je ei niet springt doet het een tijdje later nog een poging.
    Tip: door blijven klussen zodat je achteraf geen spijt krijgt. Om de twee dagen zeker.

Trotsemama we lopen gelijk. Hier ook 5 dpo toch spannend he

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Klinkt goed nu zet ie door

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Meepie jeetje nu al? Hoeveel dagen was je cyclus? Wat ontzettend balen. Succes in de volgende ronde.

Nou mijn temp wilde maar niet echt omhoog en vanochtend kelderde hij ook nog eens weer naar beneden. Ik maar meteen een ovulatietest gedaan en jawel hoor : positief (smiley), net zoals zes dagen geleden toen hij ook positief was. Ik ga maar uit dat het toen niet lukte om te springen en dat hij nu komt, dus mn NOD gaat verschuiven naar 11 of 12 september. Ik wacht even tot mn temperatuurstijging voordat ik mezelf verplaats.

Pff wachten sucks!

16. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Bintje dit heb ik ook gehad en nu me temp ook gestegen gister misselijk en ook hele gevoelige tepels nog steeds

17. Parelbloesem

Haha Bintje zie je je bent niet de enige ;)

Frummels haha hopen dat hij nu wel springt dan

18. Bintje83

Haha inderdaad, eigenwijze eitjes allemaal 😉

19. Bintje83

Sinds gisteren ook echt honger al een paard, en na m'n schrans partij misselijk 😕 gaat lekker haha.
    Ach het is iig duidelijk dat er wat rommelt 😄

20. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik dus ook bah hopen dat t wat word dan he haha

Deel Deze Pagina