Haha thanks maar klussen word m niet meer, mn man is weg en komt vrijdag pas terug 😅 gisteren nog wel geklust dus hoop dat het optijd was
Wow ik moet me echt schamen denk ik, heb 20 in huis hahaha van die goedkope sticks gekocht via internet 😅😅😅
Klopt, haha! Ik heb er 4 van de kruidvat liggen en 2 van action. Heb weleens gezien dat ze van de kruidvat uitverkocht waren dus ik dacht ik neem ze maar alvast mee, want je zal zien als je ze gaat kopen op het moment dat je ze nodig hebt ze er niet meer zijn!
Hahaha nee joh wrs was dat zo'n pakket ofzo of niet? En ik zal denk ik ook wel nog meer kopen uiteindelijk! Hihi.
@Aleeyah idd dan weet je zeker dat je niet zonder zit haha. @monique93 haha erg herkenbaar. Alleen heb ik nu zoiets van ik wacht gewoon af tot ik 1 dag overtijd ben en ga ook niet meer testen voor mn nod als ik denk iets te voelen. Ik heb me de afgelopen 8 maanden zoveel ingebeeld dat ik me er nu niet meer mee bezig wil houden en gewoon lekker afwacht. Ben wel es 4 dagen overtijd geweest, ik hield gewoon mn menstruatie tegen omdat ik echt dacht van alles te voelen. Dus nu wacht ik "ongeduldig" af tot ik echt 1 dag overtijd ben. Al die negatieve testen word je ook niet echt bepaald vrolijk van.
Ik snap je helemaal, is eigenlijk ook gewoon het beste om te wachten! Wij zitten nog maar in ronde 2 en mijn man is erg veel weg dus de maanden dat hij er wel is tijdens mn eisprong vind ik het ook gewoon leuk om er zoveel mee bezig te zijn ook al hoor je vaak dat dat negatief werkt 😅
Klopt idd dan zit je juist meer in de zenuwen haha. Hier ist ook een beetje puzzelen aangezien mn vriend in ploegdiensten werkt en ook erg veel werkt dus vaak helemaal kapot thuis komt. En ja dan moet hij natuurlijk nog wel zin hebben om te klussen haha.
Haha ja dat is wel makkelijk als die zin heeft! Lastig he als de mannen vaak van huis zijn. Mijn man is gemiddeld 20/25 weken per jaar weg en soms een maand of maanden achtereen. Dus zoals nu lijkt zal mijn volgende ronde hier na over 3 cyclus zijn, ik kan natuurlijk niet verwachten dat het nu al raak zou zijn, maar hoop het wel heel erg. Het lijkt me enorm zwaar om zoals jij al in de 9e ronde te zitten, ontzettend veel respect dat je nog zo positief bent en hoop echt dat je volgende test hartstikke positief is!!
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (6) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Vissertje84, 30 jaar, 3e rondje, 3e kindje Water27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mellebel, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Frummels, 28 jaar, 2de ronde na MA (ronde 7), 1ste kindje 9: (4) Zwangels, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lays, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Patrica1984, 31 jaar, ronde 4 na bbz, 1e kindje Wiella, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Trotsemama1990, 25 jaar, 9e ronde, 3e kindje 10: (7) Kippetje13, 31 jaar, ronde 2, 3ekindje Bintje83, 31 jaar, ronde 2, 2ekindje Beeb1987, 28 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mien30, 29 jaar, 2e rone, 1e kindje Fiol, 39 jaar, 6e ronde, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje, eerste IUI 11: (6) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje BBoom, 30 jaar, ronde 2, 2ekindje Ni84, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Littleus , 36 jaar, 2e ronde, 5e kindje Kim2306, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Pietel, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje 12: (6) Parelbloesem, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Littlegirl1989, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje ProudMommy86, 28, ronde 3, 2e kindje Clarajilla,23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Rae , 31 jaar, ronde 9, 4e kindje IEZ, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje 13: (6) Queenie707, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jr, 5e ronde na mk, 2e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 1, 3ekindje Betula, ? jaar, ronde 3, 2e kindje 14: (7) Florenthe, 40 jaar, ronde 2, 3ekindje Help85, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Marianne, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Aliwen, 38 jaar, ronde 2, 2e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 7, 3e kindje Goldfishie, 33 jaar, ronde 29,1ste kindje 15: (5) Hummeltje 1, 32 jaar, ronde 14, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde geen, 5e kindje Discover, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Emra, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Manna, 27, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (4) Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Gerbera, 28 jaar, ronde 1 na MA, 1ekindje Mams, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Meepie84, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 51 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik heb nog maar 1 zwangerschapstest thuis liggen.de rest vorige maanden op gemaakt haha. Wil er wel meer bij bestellen maar ben bang dat ik dus voor niks bij bestel omdat ik dan zwanger ben ofzo. Nu na 10 rondes ga ik er wel iedere x maar vanuit dat ik ongesteld word ipv zwanger ben
Bedankt aleeyah! Lastig he clarajilla... Je wil niet te veel bestellen maar meerdere is vaak goedkoper...
Ik heb er nog 1 liggen van vorige ronde en ik ga voor NOD geen nieuwe kopen. Als ik positief test daags na NOD hoeft het niet en als ik negatief test wacht ik mijn menstruatie af. Heb geen zin om nog te stressen erover. Dit is mijn uitgangspunt, haha.... Twijfel of ik volgende week nog zo stellig ben
Oow jeetje ja dat is idd wel vervelend als je net in die tijd steeds je eisprong hebt. Heel veel klussen dus in de dagen dat hij wel thuis is hihihi. Ach ja positief ben ik niet echt hoor haha heb heel wat gehuild en boze buien gehad uit frustratie, maar ik heb me er nu een beetje bij neergelegd. Ik ga er nu elke keer maar vanuit dat ik ongesteld word. Maar natuurlijk hoop ik heeeel snel een positieve test in mn handen te hebben haha die hoop blijft er elke maand.