Wow spannend zeg! En je NOD is 8 sep toch of niet? Mijn NOD is 6 sep en ik durf nog niet eens te testen haha maar als ik dan zo de jouwe zie...
ik ben vandaag 8 dpo en ik denk dat ik deze maand een korte cyclus van 25 dagen heb gezien mijn vroege eisprong.
Heb je je NOD berekent obv wanneer je ei gesprongen is? Dus met andere woorden je ei is 9 dagen geleden gesprongen?
Mijn ei is 23/24 augustus gesprongen. Dus 8 of 9 dagen geleden. Mijn nod zal dus 6 of 7 september zijn. Ik heb een ovulatietest gebruikt om dat ik ergens had gelezen dat die ook hcg kan reageren.
Bedankt frummels, probeerde het gister ook nog even, maar op m'n mobiele telefoon lukte het niet helemaal. Vorige keren heb ik altijd wel getest op een vroeg moment, maar ben op een of andere manier toch minder teleurgesteld als ik erachter kom via mijn menstruatie dan door een test. Ik heb zelf een tijd geen menstruatie gehad omdat ik heel mager was, nu laatste 1 1/2 jaar weer in orde. Heb mezelf wel laten testen, maar heb hier gelukkig niets aan overgehouden. Mijn baarmoederslijmvlies is wel iets dunner dan normaal. Nog een paar dagen.. Hoe voelen jullie je? Denken jullie al iets te voelen??
Ik zie bij allebei streepjes dus voorzichtig gefeliciteerd!! Ik moet nog even afwachten mijn eisprong is afgelopen zaterdag of zondag geweest en mijn NOD is de 11e of 12e maar hou de 13e aan wel zo makkelijk namelijk omdat ik hiervoor elke keer als ik een eisprong had een cyclus van 32 dagen had ga misschien wel de 12e al een testje doen twijfel nog de testen waren tot nu toe elke keer negatief en dat geeft je toch elke keer een klap en knauw. Ik heb ook heel erg last van gevoelige borsten al sinds afgelopen maandag dus (bijna) direct na mijn eisprong eigenlijk en moet erg vaak plassen loop tig keer per dag naar de wc terwijl ik normaal maar 3x per dag ga ofzo maar ga niet teveel meer hopen want dan is de klap alleen maar harder als ik niet zwanger ben.
Spannend hoor!! Hier probeer ik zo min mogelijk op dingen te letten wel heel erg pijnlijke tepels en heel veel plassen maar verder probeer ik er zo min mogelijk mee bezig te zijn om als ik toch niet zwanger ben de teleurstelling niet te groot te hebben zoals de afgelopen 2 jaar en vooral de afgelopen 6 maanden probeer mijn verwachtingen nu zo laag mogelijk te houden en er zo min mogelijk mee bezig te zijn want als je constant bezig bent met zwanger worden schijnt dat ervoor te zorgen dat het moeilijker word
Lieve dames, ik heb ook geprobeerd het even van me af te zetten en net een groot gedeelte terug zitten lezen. Extra respect voor Iez en Trotsemama, wat hebben jullie veel meegemaakt, wat intens en verdrietig. Al het babygeluk is jullie zo gegund! Vanaf nu wordt het zo langzaam aan bij iedereen spannend. vissertje, dat ziet er roze positief uit! Ik heb net mijn ei gehad als het goed is, ovu action gebruikt, wel een piekje ontdekt, maar niet de dikke knaller (teveel tijd ertussen denk ik). Geklust...dus nu op het wachtbankje. Succes allemaal! En wacht alle testen af
water27: nee, geen last van een 'nat' gevoel haha! wens86: heb ik ook hoor, voel wel bepaalde dingen maar probeer er verder niet aan te denken. Emra: dat had ik ook mijn met ovulatietesten wel 2 dagen achter elkaar een duidelijke donkere streep, maar niet de piek kunnen vinden. Ging ook maar 1 keer per dag testen dus wrs zat ie net ertussen in . Jij ook heel veel succes met het wachten! Wachtbankje begint druk te worden haha .
Er is iets niet goed gegaan haha ik zou mn bericht wijzigen want ik moet geen 6 dagen wachten maar 7 Grrrrr. Nog een dag langer dus Maar nu staat het bericht er weer haha nou ja heb op de verwijder knop gedrukt maar dat kan wel ff duren geloof ik