De maand dat ik vanaf 8 DPO heel nat was (veel creamy afscheidng) was ik zwanger Hoop op meer positieve berichten. Gefeliciteerd Vissertje! Hier nog steeds geen temp stijging op dag 22 maar wel drie dagen geleden een smiley op de ovu test. Hoop dat het dan morgen eindelijk gaat gebeuren anders zie iik het somber in voor deze ronde (mn man is nu zes dagen van huis). Will be continued!
Ja er is een verschil idd...wat ik had vorige maand was juist niet creamy maar leek wel gewoon water. Misschien zit daar het verschil haha want ik hoor idd meerdere vrouwen die veel creamy afscheiding hadden voor hun nod. Ik heb nog steeds geen symptomen, behalve dat het af en toe voelt alsof ik menstruatiepijntjes ga krijgen, maar tot nu toe nog geen pijn.Net of beginnen er krampjes te kome , maar toch zakt het gelijk weer weg. Dus ik weet het niet...ik wacht gewoon af, meer kan ik toch niet doen.
Nou mensen, hier zojuist bruinverlies gespot dus ik vrees dat het morgen echt door komt! Ik dacht het al omdat ik lichte pijn in mijn onderrug had maarja. To be continued...
Aaahh nee toch!! Hopelijk zet het idd niet door en gaat het toch om een innesteling. Ik ga voor je duimen, dikke knuffel.
Thanks girls! Ik hoop ook dat het niet door komt maar mijn gevoel zegt van wel. Zit nu op 10 dpo trouwens.
Dan kan het nog om een innesteling gaan he! Ooohh ik hoop het zo... Mijn duimen zijn al druk aan het draaien voor je, gun het jullie allemaal van harte.
Hopelijk niks aan de hand aleeyah.... Ik had vorige ronde ook veeeeeel waterige afscheiding, liep helaas uit op niks. Kan me van de vorige zwangerschappen niet echt vroege symptomen herinneren... De spanning begint wel weer op te lopen. Heb nog eens zitten kijken, 11 september is mijn uiterste NOD, dus zou evt al 8 september kunnen testen. Maar ik heb niet het plan om vroeg te testen.... Hopelijk kan ik me inhouden!!
Ja i know, maar iets zegt me dat dat het niet is. We zullen zien morgen in de loop van de dag. Dankjewel hoor ik gun het ons ook allemaal!
Ni84: Ik hoop het ook niet maar we zullen het zien. Time will tell! Nou ik had ook eindelijk bedacht om morgen ochtend toch al te testen met 3 dagen voor NOD maar denk dat dat niet meer hoeft...
Had ik idd ook vorige maand echt heel veeel waterige afscheiding, moest de hele dag door naar de wc om het ff droog te vegen. Ik was er van overtuigd dat het raak was omdat ik dat nog niet eerder had gehad. Helaas werd ik gewoon ongesteld. Maar qua creamy afscheiding hoor je veel goede verhalen. Ach het blijft altijd spannend het wachtbankje. Ik wil me niet teveel bezig houden met symptomen want heb mn menstruatie daardoor wel eens 4 dagen uitgesteld. En ik maar denken jaaaaa ben zwanger haha. Het vrouwe lichaam is een raar iets.
Ons lichaam is idd raar en tegelijkertijd fascinerend! Als morgen mijn menstruatie begint betekent dat dat ik een cyclus heb/had van 28 dagen heb ik dan mijn eisprong 14 dagen terug gehad (op 20 aug)? Ik had op die dag en de dag erna wel een positieve ovulatietest. Hmmmm.. apart. Nou ik ga er morgen over nadenken haha lig al in mijn nest! Slaap lekker allemaal!
Meestal heb je je eisprong 12 tot 24 uur na de positieve test toch?? Ik heb toevallig dit keer een ovulatietest gedaan de dag na mn eisprong (die voel ik elke maand) en toen was het 2e streepje alweer veel en veel lichter, nog wel iets zichtbaar maar zeker niet meer positief. Als het deze maand nou weer niet raak is hier dan ga ik echt aan mezelf twijfelen, helemaal omdat ik de laatste tijd ook helemaal niet meer hevig ongesteld ben. Het zijn meer bruine veegjes met een beetje helder bloed. Als het zou moeten kan ik makkelijk in al die 4 dagen met 2 tampons zo weinig is het (dat doe ik natuurlijk niet, maar ik zou het makkelijk redden met 2 tampons). Dat beangstigd me best wel want voorheen moest ik echt elk uur mn tampon verschonen zo erg was ik ongesteld. Ik lig ook al lekker op bed ga nog ff tv kijken (anders val ik niet in slaap ) en dan babbelen we morgen weer ff verder. Slaap lekker!
Hopelijk is de afscheiding bij jullie een goed teken! Ik voel me op ht moment heel rot.. En dat komt alleen maar door me temperatuur. Ik snap er helemaal niks meer van..
Fff, ik vnd het allemaal maar spannend hoor! Witte afscheiding heb ik inderdaad ook, daarnasstbwat krampjes in mijn buik. Nog e vroeg om te testen en wil ook echt wachten. Heb nu de 2cv5 gehaald en heb nog een early test van de kruitvat liggen. Iemand ervaring met die laatste?
@clarajilla: ik kan je de hand schudden ook hier temp daling. Pfff schiet echt zo niet op. Dus dames omdat mijn ei dus blijkbaar nog niet geweest is val ik helaas met mijn NOD buiten dit gezellige groepje hoop voor jullie dat het een mooie roze lijst wordt!!
Ik vandaag ook een temp dip. ff verplaatst sinds 3 dagen steeds mijn eisprong. Snap er ook niks van. Hoop dat deze daling een innesteling betekent. Hoop heb ik elke maand. Nu weer 6dpo en zeker nog 6 dagen wachten.😇