Ik dacht gisteren, ook krijg weer pijnlijke borsten, maar ui had gewoon te fanatiek gesport.... Bluh spierpijn! Oh Clarajilla, wat vervelend die temperatuur... Misschien heb je veel liggen woelen? Geen idee hoor, maar ik zie vaker dit soort kaartjes voorbij komen. Toch een nachtje niet precies aan de voorwaarden voldaan op de een of andere manier...
Nou, ik gebruikte die van de action en daar stond volgens mij op het doosje dat na een positieve test de eisprong is na 24-48u geloof ik. Dus omdat ik (soort van) een positieve test had op 20 en 21 aug. ging ik er vanuit dat mijn eisprong dus 22 of 23 aug. was. En heb de laatste datum aangehouden (23 aug.) en dan 2 weken later NOD 6 sep. Pfffff ik snap er niks meer van. Maar tot nu toe nog geen bloedverlies gehad dus het blijft even spannend... Wat raar dat het bij jou nu ineens anders is. Je zou denken dat je blij moet zijn met zo weinig bloedverlies maar op een gegeven moment ga je denken dat er iets niet klopt. Ik weet het echt niet wat je daarmee aanmoet :S.
Hmmmm weet niet wat de kwaliteit van de foto hier zal zijn, maar we zien een 2 streepjes. Hopen dat ie blijft plakken!
Ik zie het ook, voorzichtig gefeliciteerd!!! Wanneer is je NOD? Oh wow ik zie dat je NOD pas over 7 dagen is, dus je hebt al een positieve test op 7 dpo! Geweldig. Meiden met tempdaling. Dat zou ook innestelling kunnen zijn. Ik heb bij m'n laatste zwangerschap ook een tempdaling gehad rond de 6/7e dag.
Nou ja dan weet ik het ook niet haha ik hoorde a,tijd 12-24 uur na je positieve test. Hoe bedoel je een "soort van" positieve test, die is alleen positief als de streepjes beide even donker zijn he ja joh ik snap er niks van met mn menstruatie. Maar goed, als het na een jaar nog niet gelukt is ga ik gewoon naar de huisarts. Kun je nagaan dat ik al 3x zwanger ben geweest en alle 3 binnen 4 maanden zwanger, en nu al 9 maanden bezig.....vandaar dat ik nu ook zo bang word dat er misschien iets aan de hand is. Misschien ook niet ...het vrouwenlichaam blijft een bijzonder maar zeker een vreemd iets hahaha.
Nou ik zeg soort van omdat ze wel donker waren maar niet knallend dus had mijn piek niet gevonden. Maaaaar de dagen ervoor en erna was er bijna helemaal geen streepje te zien. Dus hij zat ergens tussen (ging maar 1 x per dag testen vandaar). Ach ja het was mijn eerste keer met die testen dus had niet echt ervaring hihi. Ja heel apart, helaas kan je idd nog niet echt wat doen tot je al een jaar bezig bent. Of misschien bloed laten prikken als je zeker wil zijn dat het niet daar aan ligt zeg maar. Ik was de vorige (en enige x) ook gelijk met de 1e ronde zwanger dus zou mooi zijn als het nu ook zo zou zijn maarja je weet het niet he.
Gefeliciteerd streepje is inderdaad duidelijk te zien! Wist zelf eigenlijk niet eens dat als het streepje vaag te zien is dit al betekend dat dit betekend dat het Eem begin van de zwangerschap is zeg maar.. Krijg nu zelf nog meer kriebels om te testen..
Wiella gefeliciteerd! Hopelijk loopt hij op! Spannend joh! Ik heb test draaaaaaaaaaaaaaang!! Maar nog nooit voor 11 dpo positief getest dus slaat nog nergens op 😝
Oowzo, nu snap ik het haha. Ik gebruik die testen al vanar mn 1e zwangerschap en ik deed het ook maar 1x per dag hoor Meestal smorgens tussen 11 en 12, en soms als ik echt dacht nou mn ei kon er wel es aankomen deed ik er smiddags tussen 4 en 5 nog 1 (je weet maar nooit wat er in al die paar uren gebeurd he haha) maar vaak was 1x per dag voor mij voldoende. Ja ik wacht nog even tot die 12 maanden om zijn en dan stap ik wel naar de huisarts. Maar hopelijk is het niet nodig....
Vind 't wel erg spannend, bij de eerste zwangerschap al met 20 weken plat heftig bi gehad. Nooit meer pijnvrij geweest daarna, vooral rond menstruaties kwam het weer erg opzetten. Nu al paar dagen weer meer last van mijn stuit, vandaar mijn heeeeele vroege test, voelde mijn lijf zo pijnlijk worden...ben benieuwd wat deze zwangerschap voor mij in petto heeft. Iemand ervaring met bi en een volgende zwangerschap, was het even erg, erger, minder? Thanks alvast!
Wiella van harte gefeliciteerd! Ik heb gelukkig geen ervaring met bi. Hopelijk heb je er deze zwangerschap minder last van. Een hele goede zwangerschap gewenst!
Zal vandaag of morgen de lijst weer eens ophalen. Moet even een geschikt moment vinden dat ik achter de pc kan kruipen zonder meelezertjes Volgens mij hebben we nu 2 zwangeren en 1 ongi. Tenminste als ik het goed het bijgehouden.
Wiella gefeliciteerd! Ik ben helaas ook bekend met bi. Bij de oudste pas met 35 weken, bij de tweede al vanaf 9 weken. Maar gelukkig ging het weer even weg bij 16 weken tot het met 30 weken weer terugkwam. Helaas bij de oudste een verzakking en bij de tweede een totaalruptuur, dus de banden zijn ook erg zwak. Nu ook nog dagelijks last... Hopelijk valt het mee bij je!
Hartelijk gefeliciteerd Wiela! Geen ervaring met BI. Hopelijk krijg je dit keer niet zo'n last. Ik voel helemaal niks nog. Geen verstopping, geen zere borsten, geen pukkels en geen k&@-humeur. ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet voelen. Beide zwangerschappen waren bij mij onverwacht en eerste keer raak, en daarvoor en tussen was ik aan de pil. Heb de eisprong ook verder niet gevoeld (die zag ik alleen aankomen op de echo). Ik heb besloten geen testjes in huis te halen maar gewoon af te wachten. Ergens einde volgende week merk ik dan vanzelf wel wat er aan de hand is