NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015

Discussion in 'NOD forum' started by kim2306, Aug 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wens86

wens86 Actief lid

Apr 22, 2015
    479
    1
    0
    Ooohhh nee ik hoop voor je dat het niet een teken is dat je ongi eraan komt!!
    De hoop niet helemaal opgeven hoor!! Je hebt nog tijd ik duim voor je

2. wens86

wens86 Actief lid

Apr 22, 2015
    479
    1
    0
    Dat is wel fijn ja dat heb ik helaas niet ik loop dan echt 3 dagen met gigantische pijn rond en dan is het opeens over

3. wens86

wens86 Actief lid

Apr 22, 2015
    479
    1
    0
    Ik heb momenteel pijn onderin mijn buik (baarmoeder) zit op 5 of 6 dpo en heb dit nog niet eerder gehad tussen mijn ovulatie en nod in dus begin heel voorzichtig een beetje hoop te krijgen ook werd ik vanmorgen ziekjes wakker hoest me kapot en voel me grieperig maar kan ook zijn dat ik door de weersveranderingen een griepje heb opgelopen ik heb daar altijd wel iets last van maar meestal blijft het bij een flinke verkoudheid en flink hoesten nu voel ik me goed beroerd en ook heel moe maar ik moet nog wel een aantal dagen dus wacht maar rustig af..
    Zit wel behoorlijk in de stress en spanning nu of het nu toch eindelijk zo mag zijn en het eindelijk gelukt is ook onze familie kan wel een leuk nieuwtje gebruiken is een hoop aan de hand hier.

4. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

Hey Clarajilla,
    Ik zie dat wij even oud zijn en allebei al lang bezig voor een eerste kindje!
    Vermoeiend soms he, dapper dat je afspraak hebt gemaakt bij de dokter. Zit er ook steeds vaker aan te denken! Ben benieuwd wat je te horen krijg, succes!:)

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ja ik zag het zo straks ook!
    Stelt me eerlijk gezegt toch een beetje gerust dat ik niet de enige ben van 23 die er lang over doet. Bedoel het niet lullig voor jou! Gun het een ander ook snel. Maar zo weet je dat je niet de enige bent.
    Ik vond wel eng om te bellen, niemand in onze omgeving weet dat we bezig zijn en om iemand dan ineens dat te vertellen in het echt ( al is het een onbekende) is toch vreemd.
    Ik ben ook benieuwd maandag ik laat het nog weten!

6. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama
    Spannend hoor hihi.
    Ik denk idd dat het ook een beetje heerst de griep want ik had gister zo'n pijn met slikken, vandaag nog maar een beetje.
    Maar hoop voor jou dat het juist met een zwangerschap te maken heeft.
    Gun het jullie allemaal van harte :D

Wat mn pukkel betreft het kan idd bij een zwangerschap horen maar in mijn geval betekend het vaak niet veel goeds, die komt elke maand ineens als een paddestoel omhoog schieten.
    Ik denk momenteel erg nuchter hoor maar de dagen gaan zoooo traag.
    Ik vraag me alleen af waarom mn hond ineens continu achter me aanloopt.
    Als ik ga douchen gaat hij boven op de overloop op me wachten, als ik ff in de bijkeuken ga zitten gaat ie naast mn stoel liggen, dat deed hij namelijk ook toen ik zwanger was van mn zoontje en toen wisten wij het zelf nog niet eens.

Of hij vind me nu gewoon lief :p hahaha

Spannende hoor die dagen... ik had vandaag met plassen ineens pijn met afvegen ook weer zoiets raars want heb al zolang geen blaasontsteking meer gehad.
    En mn menstruatiekrampjes zijn ook alweer verdwenen maar die waren toch al zo licht dat als ik er niet op lette ik ze ook niet duidelijk zou voelen.

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Clarajilla ik had deze ronde een smiley op cd 14. Toen maar geen verhoging dus ging ik verder testen en had ik weer een smiley op cd 19. Daarna niet meer getest maar pas op cd 23 een verhoging en vandaag op cd 24 ineens ei-pijn bij rechter eileider, denk dat hij nu pas springt. Conclusie: moed houden en eventueel blijven doortesten. Als je ei niet springt doet hij meestal na een paar dagen een nieuwe poging. Hoop dat je temperatuur snel stijgt!

8. Fiol

Fiol Actief lid

Apr 8, 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Boomm gefeliciteerd!!!

He balen dames op rood😡😡.

Hier geen telefoon meer in de koelkast gelegd😳😂. Wel heeeel druk gehad op mijn werk, zit nu aan 1 wijntje en hoop dat ik dat na volgende week niet meer mag!!

9. wens86

wens86 Actief lid

Apr 22, 2015
    479
    1
    0
    Ja heel spannend net zag ik ook dat ik witte afscheiding heb heb ik normaal ook niet en mijn tepels/borsten ooohh word er helemaal gestoord van vooral van mijn tepels die zijn zo ontzettend pijnlijk kan er helemaal niks op hebben
    Ahw dat is wel lief en laten we hopen dat het is omdat je zwanger bent en anders is dat ook altijd fijn als je hond zo achter je aan loopt.
    Hier loopt ze ook achter mij aan als mijn man aan het werk is constant en als hij thuis is veel maar doet ze wel vaker haha

10. TrotseMama1990

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama

Spannend zeg!
    Laten we hopen dat het door een zwangerschap komt :D
    Nog even geduld....nou ja even...in iedergeval geen 2 weken meer zoals na de eisprong haha :p

11. wens86

wens86 Actief lid

Apr 22, 2015
    479
    1
    0
    Nee inderdaad jij nog maar 5 dagen en ik 10 dagen dus schiet al op maar die laatste dagen duren het langst vind ik altijd

12. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem

Hier ook gevoelige tepels en borsten en een cupmaat erbij!:$
    En ook vanmiddag ineens van die creme-achtige afscheiding, maar die is na het afvegen niet meer terug gekomen...
    *gaat weer terug naar het wachtbankje*

13. TrotseMama1990

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama

Oohhh nog 5 dagen langer pfff toen ik nog 10 dagen moest had ik nog niet veel zenuwen haha maar sinds vandaag begint het wel hoor :p

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Geeft me toch weer wat hoop! Ik hoop ook dat me lichaam het snel weer probeert! Ik test nu niet meer naar ik temp wel en blijf om de dag seks hebben. Dus als ne ei echt springt zou ik hem niet kunnen missen.
    Ik hoop ook dat mijn temperatuur snel stijgt! Zit al op cd 25 en mijn lf schommeld heel erg, dus weet niet wanneer mijn nod dan zal zijn

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Spannend ni! Hoop dat je straks een mooie positieve test heb! Je hebt goede symptomen

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Weet je zeker dat je LF schommelt? Want meestal is het juist de tijd voor ei die schommelt. Je LF kan hooguit wat oplopen omdat deze wat korter is na gebruik van anticonceptie. Tenminste dat heb ik gelezen in een stuk van een gyn. Mijn LF was eerst 8 dagen en inmiddels opgelopen naar 11 dagen (gelukkig).

Laat je morgen even je temp weten? Ben benieuwd!

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ja ik weet het alleen via mijn ovulatietesten, dit is eerste maand temperaturen.

Maar als ik een positieve ovulatietest op cd 15 had was me lf 12
    Positieve ovulatietest op cd 16 was me lf 13
    ,, op cd 18 was.me lf 15
    ,, op cd 20 was me lf 20

En dat alleen gebaseerd op ovulatietesten, deed toen nog niet aan temperaturen.
    Ja zal morgen.laten weten wat dan me temp is!

18. BBoom

BBoom Actief lid

Jul 24, 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Alle dames die nog op t wachtbankje zitten heeel veel succes!!! Zo apart hoe je in t begin van je cyclus nog zo relaxed kunt zijn en dan komt je NOD in zicht en al de nuchterheid is uit zicht! En de symptomen lijken ook zo erg op elkaar! Ik heb precies dezelfde kwaaltjes als vorige maand toen ik alleen maar witte testen gezien heb!

Dus; houd moed en houd vol!!!

19. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik hoop het ook :)

Voor jou spannend, afwachten van je temperatuur,, je ei, en je afspraak van maandag... Hopelijk snel iets positiefs!

20. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Wat leuk om al die kwaaltjes te lezen, grappig hoe je lichaam reageert en nu echt alles op valt haha.

Ik voel me eigenlijk wel prima, enige wat anders is deze maand is dat ik sinds 1 dpo echt ontzettend veel witte afscheiding heb, dit heb ik normaal nooit, behalve tijdens de zwangerschap van men dochter. Ach het zegt niks denk ik, maar hopen mag altijd toch :D

Share This Page