Pfff ik moet nog zeker 6 dagen wachten. ff springt steeds mijn eisprong van 12 naar 14 v.v. Ik kan op het moment niet veel hebben. Ben echt chagi om alles.bm zit laag en seks doet zeer. Liever slaapt hij op de rand van het bed. 😨😇 De code die je moet kopiĆ«ren is die met [ ] En dan hier bij gebruikers instellingen-> hantekening wijzigen plakken.
Hier nog steeds geen symptomen, alleen de testen die me nog steeds roepen haha. nog 4 (bijna 3) dagen geduld pffff om gek van te worden, maar ik ga deze maand echt proberen sterk te zijn en niet te testen de komende dagen
Komt heel dichtbij nu ja snap dat de testen je roepen ik hoor ze ook roepen nu moet nog 9 dagen wachten de krampjes zijn voorbij maar wel nog heel erg last van mijn borsten/tepels (vooral de tepels) en heel moe slaap ook slechter dan normaal en ben elke keer vroeg wakker, en ik moet ook vaak naar de wc de laatste dagen Nog even volhouden we kunnen het!! Ik duim voor een knaller van een test voor je!!
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Vissertje84, 30 jaar, 3e rondje, 3e kindje Water27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mellebel, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 9: (6) Zwangels, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lays, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Patrica1984, 31 jaar, ronde 4 na bbz, 1e kindje Wiella, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Trotsemama1990, 25 jaar, 9e ronde, 3e kindje Veldmuis, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje 10: (6) Kippetje13, 31 jaar, ronde 2, 3ekindje Bintje83, 31 jaar, ronde 2, 2ekindje Beeb1987, 28 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mien30, 29 jaar, 2e rone, 1e kindje Fiol, 39 jaar, 6e ronde, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje, eerste IUI 11: (9) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje BBoom, 30 jaar, ronde 2, 2ekindje Ni84, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Littleus , 36 jaar, 2e ronde, 5e kindje Kim2306, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Pietel, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje nijntje24, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Frummels, 28 jaar, 2de ronde na MA (ronde 7), 1ste kindje Leo78, 37 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12: (9) Parelbloesem, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Littlegirl1989, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje ProudMommy86, 28, ronde 3, 2e kindje Clarajilla,23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Rae , 31 jaar, ronde 9, 4e kindje IEZ, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje Annalau , 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 40 jaar, ronde 2, 3ekindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 13: (7) Queenie707, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jr, 5e ronde na mk, 2e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 1, 3ekindje Betula, ? jaar, ronde 3, 2e kindje Mamalara, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14: (6) Help85, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Marianne, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 7, 3e kindje Goldfishie, 33 jaar, ronde 29,1ste kindje 15: (5) Hummeltje 1, 32 jaar, ronde 14, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde geen, 5e kindje Discover, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Emra, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Manna, 27, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (5) Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Gerbera, 28 jaar, ronde 1 na MA, 1ekindje Mams, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Meepie84, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Bernisse, 23 jaar, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 58 Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIĆREN! DAT WERKT NIET!
Ik heb je erbij gezet succes nog even op het wachtbankje t word druk haha laten we hopen dat we de lijst flink roze kleuren deze maand
Ik hoop het ook zo....wil steeds een test pakken want ik denk steeds ach 1 kan geen kwaad, maar als die negatief is weet ik eigenlijk nog niet waar ik aan toe ben. Dus ik hou vol!! Hahaha Jou symptomen klinken wel goed, ik heb nooit last van mn borsten gehad bij al mn zwangerschappen alleen daarna, zoooo meloenen whahaha en zeer dat ze deden. Slaapproblemen lijkt me erg vervelend, ik ben echt getrouwd met mn bed zodra ik mn kussen raak duurt het niet lang voor ik in coma lig haha, heb je ook een tv op je slaapkamer? Ik val altijd heerlijk in slaap als ik tv kijk, ik voel dan dat ik wegzak en dan druk ik uit (en als me slaap me voor is drukt mn vriend hem een half uur later wel uit haha) Idd dit word hard duimen draaien, ik hoop zo dat we allebei en alle andere op het wachtbankje deze lijst mooi roze maken met een positieve test
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Vissertje84, 30 jaar, 3e rondje, 3e kindje Water27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mellebel, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 9: (6) Zwangels, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lays, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Patrica1984, 31 jaar, ronde 4 na bbz, 1e kindje Wiella, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Trotsemama1990, 25 jaar, 9e ronde, 3e kindje Veldmuis, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje 10: (6) Kippetje13, 31 jaar, ronde 2, 3ekindje Bintje83, 31 jaar, ronde 2, 2ekindje Beeb1987, 28 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mien30, 29 jaar, 2e rone, 1e kindje Fiol, 39 jaar, 6e ronde, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje, eerste IUI 11: (9) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje BBoom, 30 jaar, ronde 2, 2ekindje Ni84, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Littleus , 36 jaar, 2e ronde, 5e kindje Kim2306, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Pietel, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje nijntje24, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Frummels, 28 jaar, 2de ronde na MA (ronde 7), 1ste kindje Leo78, 37 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12: (8) Parelbloesem, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Littlegirl1989, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje ProudMommy86, 28, ronde 3, 2e kindje Rae , 31 jaar, ronde 9, 4e kindje IEZ, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje Annalau , 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 40 jaar, ronde 2, 3ekindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 13: (7) Queenie707, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jr, 5e ronde na mk, 2e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 1, 3ekindje Betula, ? jaar, ronde 3, 2e kindje Mamalara, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 14: (6) Help85, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Marianne, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 7, 3e kindje Goldfishie, 33 jaar, ronde 29,1ste kindje 15: (5) Hummeltje 1, 32 jaar, ronde 14, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde geen, 5e kindje Discover, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Emra, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Manna, 27, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (6) Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Gerbera, 28 jaar, ronde 1 na MA, 1ekindje Mams, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Meepie84, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Bernisse, 23 jaar, 1e kindje Clarajilla,23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 58 Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIĆREN! DAT WERKT NIET!
@Clarajilla, ja als het nu nog niet raak is ga ik ook echt een afspraak maken bij de dokter. Alleen ik hou m'n temperatuur nog helemaal niet bij, niet zo slim eigenlijk want daar gaan ze dan waarschijnlijk wel om vragen.maar goed, we zullen zien! Ben eerst benieuwd naar jou verhaal maandag
Ja dat heb ik inderdaad ook 1 testje kan geen kwaad maar dan is die inderdaad negatief en dan kom je toch weer in de gedachte terecht zie je wel weer niet raak dus ik wacht ook braaf maar word met de dag dat de nod dichterbij komt moeilijker vind ik Begin ook wel wat hoop te krijgen maar ben nog steeds bang om te hopen dat het nu toch raak is straks word ik toch weer teleurgesteld dus ja lastig je wilt hopen maar bent bang voor de teleurstelling.. Nee wij hebben geen tv op de slaapkamer en dat wil ik ook niet want dat is slecht voor je heb ik gehoord en je moet een uur voor het slapen gaan geen tv meer kijken of op de pc of ipad/smartphone e.d. zitten want dan zou je niet goed in je remslaap kunnen komen omdat je regelaar ofzo dan van slag is door het blauwe licht dus ik ga voor het slapen een uurtje lezen vind ik heel geen straf ben al mijn hele leven een echte boekenwurm lees ook nog lekker ouderwets boeken en niet op een ipad ofzo vind ik helemaal niks haha. JA dat zou wel mooi zijn gun het iedereen zo!!
Moeilijk he dat niet testen... Vind ik ook!! Ik heb ze niet in huis, anders lukt het me niet☺️. Morgen is hier alles dicht en de eerste mogelijkheid om ze te kopen is woensdag voor mij. Mocht ik dan nog niet ongi zijn wil ik op donderdag een test kopen.......... I hope so🙏🙏
Idd we houden vol haha, maar precies wat je zegt.....die angst voor WEER een teleurstelling dat helpt mijn nu wel om toch van die testen af te blijven. Oohh geen idee of het wel of niet goed voor je is, nooit in verdiept haha. Ik lees misschien 1 keer in de 3 jaar een boek ofzo, al had ik trouwens 50 tinten grijs alle 3 in 3 weken uit haha toen kon ik niet stoppen met lezen Ik heb alle twilight boeken nog liggen die moet ik og steeds lezen (ben verslaafd aan die films door die prachtige man hahaha (robert pattinson))en dan denk ik ach heb de films toch gezien waarom dan nog de boeken lezen maar het kan zo zijn dat ik over 2 jaar ineens zin heb om de boeken te lezen. Verstand van remslaap etc heb ik niet haha ik slaap altijd als een os, ik heb juist moeite om smorgens mn bed uit te komen poeehhh dan ben ik humeuriggg elke morgen opnieuw. Ik ga nu nog ff jeff dunham afkijken, heerlijk ff die afleiding. Daarna nog een film want heb gezien dat jaws op tv komt...oke een oudje, zo nep alst maar kan maar toch ff horror kijken vind ik heerlijk en daarbij mn vriend heeft toch nachtdienst dus ik neem het ervan met de tv hahaha. Zo ff wat anders dan aftellen naar onze nod
Erg verstandig om geen testen in huis te hebben hoor hahaha ik heb er nog 5 liggen en ze roepen me elke keer als ik er langs loop Heel erg verleidelijk.......
Herkenbaar!! Je hebt ook 3 boeken crossfire lijkt wel aardig veel op tinten grijs, maar ook snel uit! Haha Ik zit dance dance dance te kijken, best grappig!
Hmm heb vanavond wat last van krampen gekregen. Voelt als ongi kramp maar nog geen bloeding. Nu wordt het toch wel erg spannend...
Ja heel moeilijk wij hebben wel in huis hadden een zooitje gehaald vorige ronde bij de kruidvat heb er nog 5 liggen geloof ik en dan is het moeilijk om ze te negeren en niet te testen haha Dat is wel beter ja dat je niet eerder kan kopen kom je minder in de verleiding Ja mij momenteel ook maar toch blijft het moeilijk om eraf te blijven De boeken van Twilight zijn veel beter dan de films vond ik persoonlijk ik ben momenteel bezig met de mazerunner boeken (wel in het nederlands - labyrintrenner) ook heerlijke boeken ik lees eigenlijk bijna alles wel vroeger toen ik jong was had ik de hele bieb uitgelezen haha nja de kinderafdeling helemaal de volwassenafdeling kreeg ik niet alles van mee je remslaap is het deel dat je het diepst slaapt Horrors zijn heerlijk ja ik hou er ook wel van ik ben momenteel CSI kijken ben dol op crimeseries Gelijk heb je doe ik ook altijd als mijn man nachtdiensten heeft heerlijk is dat alleen mis ik hem wel in bed naast me dan haha