oowww.dat volg ik weer niet haha en gtst komt niet weekends he haha dus dan moet ik toch maar wat anders kijken. Adam zoekt eva komt op dinsdags dus daar moet ik ook nog ff op wachten haha.
Geen bloed geeft moed he Veel zwangere vrouwen hebben ongikrampen gehad voor hun nod. Ik duim voor je...
Zo jullie kletsen echt veel. Zal mij benieuwen heb al de hele dag een wat zeuren buikpijn. Heb mijn cyclus berekend op 32 dagen, maar met pik zou ik komende woensdag ongi moeten worden. Ben dus benieuwd. Die krampen Bernese had ik bij zwangerschap van mijn dochtertje ook.
Iemand wel eens pijn in 1 borst ipv 2? Ik heb de hele avond al last van mn linker borst, doet echt pijn zonder aan te raken..
Ja, tijdens de borstvoeding, Monique... Maar dat is nu niet aan de orde. Verder volgens mij niet. Wel pijn in mijn borst zonder aanraken. Maar niet zo heel duidelijk maar aan 1 kant... Wel in de week richting NOD...
Ja idd tijdens borstvoeding had ik het ook, stuwing verschrikkelijk haha. Ik kan me van de week voor NOD bij de zwangerschap van mn dochter ook herinneren dat ik zere borsten had maar gewoon allebei.. echt vreemd dit, nog nooit gehad!
mijn beide borsten zijn gevoelig maar rechts veel meer en die voel ik inderdaad ook niet aan te raken en doet al zeer.
Ik denk dat ik 1 dag over tijd ben. Zit namelijk in mijn eerste ronde en weet niet zeker of mijn cyclus nog net zo lang is als in de tijd voordat ik aan de pil ging. Dus dat is nog wel even spannend! ik heb er nu ongeveer een week last van. En jij ook al lang?
Spannend zeg! Heb je al getest? Nee sinds vandaag, ben 5 dpo dus nog wel erg vroeg voor zwangerschapskwaaltjes haha.
Haha ja zo lijkt het wel hè! Maar de reden is waarschijnlijk dat ik onregelmatig ben en was uitgegaan van mijn langste cyclus. Ik temperatuur niet en en doe ook geen ovulatie testen dus mijn vermoeden is dat ik nu een korte cyclus had. Die positieve test was op dag 28 en had ik gedaan omdat ik al twee dagen misselijk was
Goedemorgen dames. Vandaag 12dpo (3 dagen voor nod) en ik heb net ff in mn schrift zitten loeren omdat ik de cyclussen juni/juli en juli/augustus heb bijgehouddn daarna dacht ik bekijk het maar want zo ben ik er wel heeeel erg mee bezig met al die symptomen. En wat me opvalt is dat ik de beide cyclussen 3 dagen voor nod menstruatiekrampen had en die dagen daarvoor ook al wat. Nu voel ik niks nada noppes alleen ben ik erg moe. Maar dat is ook niet zo vreemd, half 1 slapen en half 8 stond mn zoontje alweer naast mn bed dus dat komt (denk ik) gewoon door te weinig slaap. Ik ga nergens vanuit, ik probeer ook nuchter te denken van "we zien het wel weer, de tampons liggen alvast klaar" Maar toch was dat iets wat me wel opviel, al is de dag nog maar net begonnen natuurlijk dus wat niet is kan nog komen maar ik hoop het niet Afscheiding heb ik ook bijna niet, en vorige maand weet ik nog dat ik waterige afscheiding had voor mn nod en dat ik constant naar de wc moest om het weer ff droog te vegen (sorry voor de details) Maar goed ... fingers crossed en hopen dat ronde 9 mijn geluksronde is, en anders helaas door naar ronde 10 WAT IK NIET HOOP
Nee nog niet getest. Wil een paar dagen langer wachten voor de zekerheid omdat ik niet helemaal zeker weet wanneer mijn nod is.
Dagen zijn lang ja. Ik voel eigenlijk helemaal niets. Geen pijn, kramp. Borsten voelen normaal aan. Geen pukkel. Gewoon een goed humeur. Niks! De vorige keer dat ik zwanger was had ik achteraf ala echt opvallend symptoom geen eetlust. Maar toen was ik achteraf gezien al een paar daagjes overtijd. Pas weken daarna begonnen borsten pijn te doen, had ik last van teveel speeksel. Maar dat was het ook wel. Ook bij de zwangerschap van mijn zoon had ik weinig kwalen. Geen dag misselijk geweest ook. Met andere woorden, alleen uitblijven van ongesteldheid en een positieve zwangerschapstest gaan mij uitsluitsel geven.
Ik kon me niet meer inhouden vanmorgen en heb dus toch alvast een test gedaan. Helaas negatief, heb getest met clearblue die je vier dagen voor Nod kan gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee? Nog steeds erg misselijk en nu ook hoofdpijn, dus ik geef de hoop nog niet op.. Fingers crossed!
Jammer Veldmuis! Misschien je te vroeg getest? Dat je nog te weinig hcg in het lichaam hebt. Hoop dat je over een paar dagen wel positief mag testen