Misschien dan deze maand geluk.. normaal denk je van alles te voelen en je denkt het is raak, en deze maand geen klachten maar kan zo zijn dat het dan wel raak is ! Ja de angst voor weer een negatieve test die teleurstelling weer is vreselijk ! Ja ik hoop het ook voor ons allemaal ! Ja het is wel even zwaar af en toe telkens denk je waarom lukt het nou weer niet en om je heen word iedereen zwanger ( maar dat is dan natuurlijk altijd zo ) maar deze maand met utrogestan begonnen en heel slecht maar toch weer een test gedaan net ( wat ik nog zo niet wou doen ) maar ik schrok ervan want dacht is dit nou een heeeel dun streepje ! (Op de foto is het wat minder duidelijk ) Hoop zo voor iedereen hier dat het snel raak mag zijn ! Veel liefsss
Ja ik vind het ook wel positief eruit zien maar na zo vaak teleurgesteld te zijn kies ik er nu inderdaad voor om mezelf te beschermen en uit te gaan van het slechtste zo kan het alleen maar beter zijn mocht het toch wel zo zijn. Geen probleem we zijn er voor elkaar en helpen elkaar ook met dingen. Je kan de afkortingen ook ergens in een forum vinden bij zwangerschap geloof ik ergens. Ja dat is heel heftig en zwaar en vooral omdat het helemaal bij mij ligt met het zaad van mijn man is alles goed dus ik ben het "probleem" ze kunnen zeker veel ja maar ze kunnen je helaas niet verzekeren dat het gaat lukken. Het is heel moeilijk om dit te doorlopen voor mij ik heb al zo ontzettend lang een kinderwens ben altijd met kinderen bezig geweest en wou ook met kinderen werken dit kan helaas niet door omstandigheden privé dus met pijn in mijn hart moeten opgeven heb ik het nog steeds moeilijk mee en dan is ook kinderen krijgen moeilijk voor mij en iedereen om ons heen raakt zo zwanger een goede vriendin van ons is vorige zomer bevallen van haar 1e en is nu alweer zwanger en beide zwangerschappen waren onverwachts en ze waren er totaal niet mee bezig bij de 1e zat ze zelfs nog aan de pil bij dr huidige zwangerschap weet ik niet of ze aan de pil zat. En ik kom ook uit een familie van zeer vruchtbare vrouwen die allemaal zo zwanger zijn. Heb me altijd al het buitenbeentje van de familie gevoeld maar nu al helemaal. Gelukkig heb ik wel lieve ouders en een geweldige schoonfamilie dus dat maakt veel goed en heb ook broers die er voor me zijn. En een paar hele goede vriendinnen waar ik altijd van op aan kan heb er niet veel maar degenen die ik heb kan ik altijd op rekenen. Maar we hebben helemaal niemand verteld dat we ermee bezig zijn en buiten ons weet ook niemand dat ik pcos heb dus heb het er wel erg moeilijk mee maar willen iedereen graag verassen en willen niet elke maand vragen gaan krijgen is het al gelukt etc dat zet er bij ons dan ook weer meer druk op en dat moeten we niet hebben natuurlijk he haha
Succes volgende ronde zustertje. Vwb de foto wat spannend en leuk dat er een streepje verscheen. Zelf zie ik het niet maar het ligt vast aan mijn mobiel.
Heb even zitten turen maar kan helaas geen streepje ontdekken Hoop voor je dat het ligt aan laag hgc gehalte en dat je over een paar dagen wel een mooie test hebt
Hè bah wat vervelend voor jullie ! Ik duim voor jullie dat het snel mag lukken !! Na een zware tijd zou dit toch een super mooi cadeau zijn!!! Wij zijn in mei voor het eerst naar de fertiliteitskliniek geweest. Eerste 2 maanden de cyclus met echo's in de gaten gehouden en opzich is dat goed er groeit iedere maand een goed eitje en heb een goeie eisprong alleen word ik na een dag of 9 alweer ongesteld. Vorige maand clomid 100mg gehad ( was niet heel prettig vond ik) toen groeiden er 2 eitjes. Maar mocht helaas niet zo zijn, was weer iets te vroeg ongesteld. Nu deze maand zelf gewacht op mm eisprong was dus wel rond dag 20 toen pregnyl gespoten en 2 dagen daarna begonnen met utrogestan 3x 2 bolletjes per dag. Dat heeft tot nu toe zo geholpen dat ik al op dag 33 zit! Dus nog 2 daagjes wachten . Haha oke vind het knap van je als je zolang nog kan wachten.. pff ik vind het verschikkelijk die dagen gaan maar niet voorbij haha.
Bedankt allemaal.. Wij vliegen eind deze week lekker naar de zon.. Even lekker van elkaar genieten en daarna weer vol goede moed verder..
Ik denk wel te zien wat je bedoeld, maar het streepje lijkt grijs? Hopelijk word hij snel mooie roze en duidelijk!!
Nee idd op de foto is het heel slecht of niet te zien hier. Mn vriendin was hier net en zag het direct. Nog even 2 daagjes wachten !!
Ik voel nu juist helemaal niks. Vorige keer was ik zo misselijk de dagen ervoor, was er van overtuigd dat ik zwanger moest zijn, ook omdat ik niet wist hoe mijn cyclus was na stoppen met de pil. En nu helemaal niks. Geen idee wat dat betekend, wil niet testen voor zaterdag.
Ja het zou het beste en mooiste zijn dat we kunnen krijgen en we hebben allebei een sterke kinderwens het is het laatste wat we nog missen hebben een leuk huisje de buurt zijn we niet zo blij mee maar we willen binnen een paar jaar gaan verhuizen naar de wijk waar we allebei graag willen wonen en we zijn verloofd hebben een leuk hondje we missen alleen nog een klein wondertje van onszelf. We hebben samen een hoop meegemaakt en we kijken hier zo naar uit. Jeetje dat is vervelend ja weten ze ook hoe het komt dat je lf zo kort is of is daar geen oorzaak voor te vinden? Wel fijn dat de utrogestan goed werkt!! Succes met de laatste 2 daagjes op het wachtbankje Dank je maar na zoveel teleurstellingen is het wel wat makkelijker om het af te wachten want dan ga je je instellen op dat je toch wel weer ongi word het is dan alsnog wel een teleurstelling maar minder groot dan wanneer je helemaal hoopt op een zwangerschap. Hoop wel dat het gauw zover is hier zijn het wachten behoorlijk beu
Heb nog een keer zitten kijken en turen of ik kon ontdekken wat jullie bedoelen maar zie echt helemaal niks maar blijf wel voor dr duimen dat ze straks alsnog een mooie test in haar handen heeft
Het kan elke cyclus verschillen elke vrouw, elke cyclus, en elke zwangerschap is verschillend. Je hebt eigenlijk pas zekerheid als je een positieve test hebt of als je ongi doorzet. Hoop dat je een mooie test hebt zaterdag
Nee, snap ik wens Maar paar pagina's terug vroeg iemand of mensen mt NOD vd 12de al wat voelde. Daar was mijn bericht op gedoeld. Ik moet zeggen dat ik redelijk nuchter ben, wel heel nieuwsgierig, maar verder niet.
wens86 kun je hem anders eens in negatief zetten? misschien dat ie dan wat duidelijker is? of open maken? ik had ook een ontzettende tuurtest de 1e test en kreeg hem ook niet op de foto maar zelf zag ik hem wel. nu 4 dagen verder een dikke knal test over 2 dagen gewoon weer testen
Dank jullie wel meiden!! Super lief! Ik blijf jullie volgen hoor en klets af en toe nog mee hier als het mag! Super veel succes allemaal!
Ik denk wat te zien opde foto maar zeker ben ik er niet van. Het lijkt wel heeeeeeeeeeel erg licht. Of ik beeld me een streep in haha, idd over 2 dagen nog een keer testen dan weet je wat meer. Ik heb net weer ff gekeken in mn schrift waar ik mn vorige 2 cyclussen op had geschreven en bijgehouden wat voor symptomen ik had. Daar stond toch echt 2 dagen voor de nod: menstruatiekramp, en erg vochtig van onder, moest de hele dag ff continu naar de wc want voelde ook gewoon erg nat. Nu is het wel vochtig maar voelt niet zo, en ook maar 1 drupje in mn broekje. En voel nog steeds niks qua symptomen....word nu wel nerveus. Ik dacht ff tussendoor weer een berichtje, want ben nog druk aan net huishouden om mn testdrang ff te vergeten haha
Het is niet van mij ik heb nog niet getest ik moet nog 6 dagen op het wachtbankje blijven ik wil niet meer voor mijn nod testen namelijk haha
Hello meiden, Helaas bloedtest heeft uitgewezen dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden. We gaan nu de cyclus afbreken met provera. Daarna nieuwe cyclus starten met 100mg Clomid.... Dus ik kan uit de NOD lijst.. Jullie allemaal succes, zal af en toe even kijken wie er mooi op roze is komen te staan!