Water en zustertje balen zeg!! Meisjee ik lijk ook heel licht wat te zien, beetje ver naar achter het flinterdunne streepje, ik hoop het voor je! Oh ik wordt deze ronde echt gek van mezelf, hoewel ik de symptomen heb voor aankomende ongi ben ik dit keer zooooo zenuwachtig, kan me kop er gewoon niet bij houden. Normaal ben ik zo nuchter, maar nu, pffffffff, niet te veel mee bezig zijn zeggen ze dan, ja ok hoe???? Ok genoeg gezeur van mij... Succes meiden
Hoi fiol Dankjewel. Ik hoop het ook zo..morgenochtend nog maar een testen er tegenaan gooien ! En er niet te veel mee bezig zijn dat kan haast niet.. je wil het zo graag dus logisch dat je er de hele tijd aan denkt ! Hoop voor je dat het raak is en je snel een positieve test hebt! Succes !
Spannend, ik leef mee! Met allemaal hoor, veel succes en geluk met (wachten met) (en daarna met) testen!
Dat is heel erg balen ja!! Succes in de nieuwe ronde hoop dat je dan meer geluk hebt en dan wel in het roze komt Voor nu een dikke knuffel!!
Bedankt dames Voor iedereen die net als mij op het wachtbankje zit.....suc6!! Voor alle dames op rood, balen maar hopelijk volgende ronde een mooie posi test ik duim hard voor iedereen, en misschien tot het volgende nod forum want ik weet niet wat mij te wachten staat. En voor alle zwangeren nogmaals gefeliciteerd! Ik ga verder met dweilen haha, goede afleiding. En vanavond is er als het goed is weer van alles op tv over 9/11, en daar zit ik elk jaar plat voor dus dan heb ik ook mn koppie ff ergens anders.
Jullie kletsen zoveel. Hou het niet meer bij... Jammer Water en Zustertje. Help85 succes in de volgende ronde! Hier gaat de tijd zo langzaam....Was het maar vrijdag dan wil ik pas testen.😊
Ben vandaag 10dpo heb nu al last van menstruatie achtige steken en krampjes is dit niet veel te vroeg? En af en toe last van onder rug
Help85 succes volgende ronde. Echt balen dat je geen eisprong had, hopelijk werkt een hogere dosering wel.
Ik kom net van de wc😳 ja sorry dames maar ik snap het niet. Ik had al vandaag wat beige afscheiding en nu net een slijm verlies met wat lijkt oud bloed. Mijn menstruatie begint altijd gelijk met helder rood en ook niet zo vroeg😳. Het zal wel weer iets nieuws zijn, maar zal het misschien toch nog iets van de innesteling kunnen zijn..... Of is dat wishfull thinking?
Dat zou best een innesteling kunnen zijn ja is het bloed bruinig? Heb gelezen dat je bij innesteling bruinig bloed kunt verliezen. Ik heb sinds half 4 opeens hele heftige krampen in mijn baarmoeder ook echt een samentrekkend gevoel erbij en mijn onderrug doet ook lekker mee en is pijnlijk t begon toen ik net stond te wachten voor bloedprikken en moest daarna nog even door naar de apotheek in het zh voor recept voor nieuwe clomid en tot overmaat van ramp moesten we ook nog even langs de supermarkt wat kleine dingen halen werd helemaal gek blij dat ik nu weer rustig op de bank zit het lijkt nu wat af te zakken maar jeetje dat was heftig zelfs bij begin menstruatie nooit zo erg pas als t is doorgebroken beginnen die krampen bij mij en ik moet nog ongeveer 6 dagen nu op het wachtbankje dus zou best een innesteling kunnen zijn denk ik maar hoop er niet te veel op
Zo begint bij mij helaas de menstruatie altijd... En pas op de 2e of 3e dag helderrood bloed, maar ik ben de laatste bij erg weinig ongesteld, voorheen begon het bij mij ook altijd gelijk met helderrood bloed en ook gelijk heel veel. Nu niet meer. hopelijk betekend het bij jou wat anders....suc6 iig ik duim voor je.
Dat zou ook van een innesteling kunnen zijn dan kun je ook krampjes krijgen en last krijgen van je onderrug ik heb er heel erg last van gehad afgelopen 1,5 uur werd er helemaal gek van en moet nog 6 dagen
Phoe jullie maken het allemaal wel spannend! Lees veel hoopvolle symptomen! Mijn symptomen als prille zwangere lijken wel superveel op de klachten die ik had voor een ongi. Grootste verschil is voor mij het continue weeïg/misselijk gevoel. Voor de rest iets gevoelige borsten en krampen rond mn baarmoeder, onderrug en liezen. Ik duim voor jullie dat er nog veel roze komt!!!!
Spannend hoor dames! Hier op 10 dpo. Beetje vies praatje. Maar na 10 dagen heel droog te zijn geweest verlies ik nu vrij veel waterige afscheiding. Wat kan dit zijn? Als ik erop Google vind ik alleen dat dit juist voorkomt rond de ovulatie.
Bedankt dames, nog meer meiden met mogelijke innesteling, ohoh wat maken we ons zelf gek! Ook blij met jou reactie trotste mama, dat houd de nuchterheid er nog een beetje in😊. Gelukkig naar toneel vanavond en dan hop naar morgen!
Zie net dat ik een foutje heb gemaakt ik moet nog 7 dagen pfff maar mijn eisprong was eerder dus zal mijn nod ook wel eerder zijn maar hou dit even aan Ik wil ook pas testen als ik een dag over tijd ben omdat je op je nod de hele dag nog ongi kan worden en dan is het zonde van een test als je erna toch ongi word