Ja als je symptomen krijgt maak je jezelf nogal makkelijk gek ja, maar ik probeer er nog niet teveel op te hopen en wacht rustig mijn nod af en blijf ook van de testen af die mag ik pas na mijn nod als ik over tijd ben pakken hopen dat het zover komt en die positief is
Mijn nod is 12 september... Dus nu 9dpo. Mijn baarmoeder is 'aanwezig'. Geen overduidelijke krampen maar ik voel wel dat ie er zit zeg maar. Verder wat gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd in de week voor nod. Sinds vandaag ook meer last van mijn onderrug maar dat kan weer te maken hebben met dat ik vandaag ben begonnen met mijn nieuwe baan na acht maanden thuisgezeten te hebben. Verder zit ik met eten snel vol en soms beetje weeïg gevoel, Soms al tijdens het eten. Alsof ik een waarschuwing krijg dat ik moet ophouden met eten omdat ik anders misselijk word of zo. Dus heb zeker geen overduidelijke symptomen naar mijn idee. Zou graag willen dat het zaterdag is..... 😁
Dat snel vol zitten heb ik ook last van mijn baarmoeder is nu eindelijk tot rust gekomen werd er helemaal gek van vanmiddag had hele heftige krampen ik merk ook dat ik niet te veel moet eten terwijl ik normaal vanaf een week voor mijn ongi ontzettende vreetkick heb elke keer we wachten het af hoop dat je zaterdag een mooie test mag hebben
♥ NOD lijst 8 t/m 15 SEP 2015 ♥ 8: (5) Lindaatje, 33 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Vissertje84, 30 jaar, 3e rondje, 3e kindje Water27, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mellebel, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 9: (6) Zwangels, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Lays, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Patrica1984, 31 jaar, ronde 4 na bbz, 1e kindje Wiella, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Trotsemama1990, 25 jaar, 9e ronde, 3e kindje Veldmuis, 23 jaar, 11e ronde, 1e kindje 10: (6) Kippetje13, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Bintje83, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mien30, 29 jaar, 2e rone, 1e kindje Fiol, 39 jaar, 6e ronde, 2e kindje Dege, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje, eerste IUI 11: (8) Vlinder89, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje BBoom, 30 jaar, ronde 2, 2ekindje Ni84, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Littleus , 36 jaar, 2e ronde, 5e kindje Kim2306, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Pietel, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje nijntje24, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Leo78, 37 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12: (10) Parelbloesem, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Littlegirl1989, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje ProudMommy86, 28, ronde 3, 2e kindje Clarajilla,23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Rae , 31 jaar, ronde 9, 4e kindje IEZ, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje Annalau , 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Florenthe, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, 7e ronde (in 3e bbz), 1e kindje 13: (8) Queenie707, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jr, 5e ronde na mk, 2e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Sitalita, 28 jaar, ronde 1, 3ekindje Betula, ? jaar, ronde 3, 2e kindje Mamalara, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Zolta, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 14: (5) Frummels, 28 jaar, 2de ronde na MA (ronde 7), 1ste kindje Marianne, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Spinnekop, 44 jaar, ronde 7, 3e kindje Goldfishie, 33 jaar, ronde 29, 1e kindje 15: (5) Hummeltje 1, 32 jaar, ronde 14, 2e kindje PeAn, 32 jaar, ronde geen, 5e kindje Discover, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Emra, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Manna, 27, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (5) Aleeyah, 27 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Gerbera, 28 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Mams, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Meepie84, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Bernisse, 23 jaar, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 58 Zwanger (3), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Mijn FF kaartje geeft eindelijk mn ei aan! Zit nu op 5dpo. Ik denk dat ik zondag ga testen als mijn temperatuur hoog blijft, maar probeer het liefst nog verder uit te stellen. Ik heb mn NOD verplaatst dus heb jouw Help85 er meteen uitgehaald. Heel veel succes in de volgende ronde! Hoop dat de verhoging vd clomid wel aanslaat!! Dames die ongesteld zijn geworden: super balen zeg Hoop dat het snel raak is voor jullie!
Wauw!!!! Al 3 zwangeren!!! Wat gaaf!! Door mijn bruiloft afgelopen vrijdag heb ik het forum niet gemist... Mijn NoD morgen. Ben zo benieuwd, maar wacht rustig af.
Dag meiden! Meld me ook aan! Heb bewust even afstand genomen van het forum maar nu vlak voor NOD kriebelt het toch weer Sop86, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje, NOD 10 sept Afgelopen maand aardig veel geklust, bijna om de dag. Wordt een beetje gefrustreerd omdat ik misschien had gehoopt/ gedacht gauw zwanger te raken. Sinds april spiraal eruit, dus ja opzich is dat pas 6mnd geleden en zijn en zijn er vrouwen die veel langer wachten... Maar toch begin ik me langzaam beetje zorgen te maken waar het aan ligt. Aan het klussen de afgelopen maanden ligt het zeker niet hihi . Op dit moment voel ik me de hele avond al misselijk en normaal heb ik rond de innesteling zware, pijnlijke en opgezwollen borsten, nu helemaal nergens last van, gek? Nog 2 dagen geduld... Hopelijk wordt het wachten beloond! Succes iedereen, hopelijk om meer roze!
Gefeliciteerd Lindaatje! Mooie afleiding haha. Ik probeer vooral niet op symptomen te letten. De eerste 2 pogingen dacht ik ook van alles te voelen, maar werd toch ongesteld. Nu dus niet te veel aandacht aan besteden en dan is het hopelijk snel weekend.
Gefeliciteerd met jullie huwelijk, hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad, nu nog een positieve test en dan is het plaatje compleet
Goeiemorgen! Ik kan nu al niet meer slapen.. FF zet nog steeds geen kruis wanneer mijn ei was. Heb zeker 4 dagen al een hogere temperatuur. Ik heb de 2 dagen van 36.7 naar 36.6 veranderd maar dat veranderd niks. Nu wilde ik mijn afscheiding invullen wat mij een x was opgevallen. Het was toen wit en plakkerig. Maar moet ik in FF nou sticky of creamy invullen?
Clarajilla volgens mij moet je temp wel stijgen. Als je 4 dagen dezelfde temp hebt is het stabiel.pas na stijging komt er een kruis. Dat is volgens mij de reden. (Denk ik )
In 1 woord: super! Had gekozen vpor een diep paarse strapless jurk en m'n man een antraciet pak. Kids grijs en wit met paars stropdassen. zo gaaf op ellaar afgestemde. Hij komt uit Friesland dus we zijn daar getrouwd op een boot. Zo mega mega gaaf! Gisteren nog vrij en vandaag weer werken. Ben kleuterjuf dus we zijn gisteren in bruidskleding naar school geweest hihi... Volgens mijn berekening en app biologische klok moest ik met 31 dagen gister ongesteld worden. Maar niets gezien. Maar omdat ik ook na mijn mk in janauro zo er niet meer op vertrouw, wacht ik rustig een paar dagen af. 😉☺️
Ja mijn temp is 5 dagen geleden gestegen van 36.1 naar 36.7 maar ik krijg nog steeds geen kruis van FF
Helaas, hier een witte test. Nu in ieder geval rust in m'n systeem. Wachtende op rode duivels. Succes meiden!!! Ik duim voor jullie!
Dat zijn dus 2 stijgingen sinds die tijd. Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet uitleggen. Als je de laatste 4 temp veranderd van 36.70 36.71 36.74 en 36.79 (bij wijze van) dan krijg je denk ik een kruis. Ik snap er zelf ook nog niey alles van. Ik was ook steeds maar op een kruis aan het wachten. Door mijn kleine stijging ben ik een thermometer met 2 decimalen gaan gebruiken. En als dat het niet is. .. dan weet ik het ook niet meer 😯
Ja bij de temperatuur van 36.7 had ik slecht of onrustig geslapen. Had die 2 zo straks ook op 36.6 gezet maar dat maakt geen verschil krijg dan nog geen kruis. Alleen als ik mijn afscheiding erbij zeg krijg ik een stippellijn. Maar weet njet of ik creamy of sticky moet doen bij witte plakkerige afscheiding